1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

ik ben naar lotr trilogie geweest

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door slicer, 17 dec 2003.

1. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    De thread over The Matrix Reloaded/Revolutions (beide topfilms) hadden al meer dan 3 pagina's vóórdat de film uit was. Ook een film zoals American Pie: The wedding had meer dan 3 pagina's. Ik dacht dat er een Lord of the Rings-hype was, zal wel aan mij liggen ;)

Laatst bewerkt: 22 dec 2003
  2. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    komt misschien omdat veel mensen het toch niet z'n goede film vonden

als je pakt dat je 12 uur moet kijken terwijl je het einde al weet
    tja
    bij de matrix wist je niet hoe hij zou eindigen
    ik denk dat lotr te voorspelbaar is

als je de film willow pakt
    die verteld ongeveer het zelfde verhaal alleen is de ring vervangen door een baby
    en die doen daar maar 2 uur over
    nogmaals ik vind het geen slechte film maar de beste film van de eeuw ....nee nooit

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

LOTR zijn goede films, alle drie. LOTR is een goede trologie terwijl The Matrix eigenlijk maar een goede film omvat met twee slappe vervolgsfilms. Daar geef je liever je mening over dan over LOTR.

4. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben naar de marathon in de pathe arena geweest, helemaal achteraan en ik vond de 3e film echt het best, hij is gewoon zo vet, ik vind zelfs dat hij echt oscars verdient.

Vooral het gevecht om gondor op de velden van gondor en als als de paarden van rohan er dan nog bijkomen is het nog beter. Het gevecht is erg mooi gemaakt en ziet er erg goed uit, ook leuk was dat Legolas weer ze actie had met de olifant.

Ik vind dat de acteurs achteraf ook erg goed gekozen zijn, ik waardeer Gimli en Orloando en viggo het meest omdat die echt een goede prestatie hebben neergezet. Vooral in stukjes waar het tempo wat omhoog moest in de delen kwam er dan altijd wel een beetje humor van deze mensen.

En dat P.J het verhaal een beetje veranderd heb kan ik mee leven, wel jammer dat de shire niet wordt bevrijdt van een duister mannetje(...). Ook jmmr dat je niet ziet dat Denethor ook een palantir had en dat hij daarom gek werd, als dat er namelijk ni zou zitten werd het verhaal duidelijker. De bioscoopversie van terurn of the king vong ik zeker een 9.7 waard.

Eigenlijk kan je het verhaal pas helemaal beoordelen met de extended versions, ik heb net die van the two towerd en die maakt echt een hoop duidelijker(in het boek stond volgens mij niet dat hij(aragorn) 87 was mar ach. Ook waarom de orcs toen ze achtervolgt werden door aragorn gimli en legolas niet moe werden en maar door konden rennen.
    Ik beoordeel de extended van de return apart ookal weet ik nu al dat die toch het hoogst krijgt, want simmige dingen miste ikw el, zoals suraman.

De beste, mooiste, beste verhaal, filmtriologie vin ik deze films

Ik kom nu wel in een dal eigenlijk zeg, al 3 jaar wacht ik ieder jaar op de lord of the rings films, nu heb ik niets meer om naar uit te kijken, oje halo 2 en star wars.

Dit was mijn mening, en hier zal je het mee moeten doen!

5. krot

krot Hip

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deel 3 echt een enorm vette film, vooral die enorme battle om Minas Thiith, echt prachtig
    alleen ging dat met dat doden leger wel heel erg simpel dat was wel jammer, maar toch was het echt een meesterlijke veldslag, ook door die enorm toffe olifaunts.
    Oftwel: een meesterlijke film

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als je een boek leest maak je zelf een voorstelling van de zaken. Zo wordt het jouw eigen verhaal, jouw eigen voorstelling van hetgeen de schrijver bedacht heeft. Wij mensen denken vooral in beelden, als je dus iets leest zet je dit onbewust in beelden om. Een film kan dus alleen maar tegenvallen.

Ik heb het boek niet gelezen maar de films zijn goed. De LOTR die hards die ik ken zijn veelal tevreden met deze verfilming.

7. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond de film echt geweldig zat er echt helemaal in, zo mooi opgebouwt je begint ook steeds meer van deel 1 en 2 te begrijpen nadat je 3 hebt gezien.
    Ik vond het echt zo fucking spannend vooral het einde V*IlE hobbit gooi die ring er nou verdomme in!!!
    Kreeg er echt zweedhandjes van..
    1 van de beste films die ik ooit heb gezien

8. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Whahah, dat had ik ook. Kuthobbit, gooi dat stuk metaal nou in dat lava 8) Omg, ik draaide helemaal door, lol...

9. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Nu allemaal nog even het boek lezen... de film is geweldig. Ik heb deel 3 ook vorige week gezien.

Maar er zijn wat creatieve aanpassingen gedaan om het verhaal zonder de "plaspauze" mogelijk te maken. :D

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond het ongetwijvel het aller, aller slechtste deel uit de film reeks!:mad: Er was geen kloot aan, om de slag werd zo´n ander-half-uur gelul om heen gedraait, het einde irriteerde me matteloos (eigenlijk een half uurtje) het eind volgt het boek niet! En bovendien was het kaartje nog € 9,20 ook... Afzetters.!

Deel Deze Pagina