1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is de leeftijdsgrens dan?:confused:

2. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij In Qontrol is de leeftijdsgrens 18 jaar.

3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk toch echt dat als je 25 bent je alweer iets te oud bent. 20-21 is net mooi!

Oeww. Net niet:mad: Volgend jaar danmaar:)

4. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kans is groot dat als je het wel probeert je aan de deur wordt gecontroleerd en dan je kaartje kan inleveren. Heb het bij defqon ook gezien. Er lopen alleen genoeg mensen die nog geen 18 zijn maar wel binnenkomen

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hardstyle is helemaal niet vaak dreun dreun dreun dat is hardcore.

6. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voorgaande keren naar In Qontrol geweest, zeker vette feesten. Denk alleen dat ik dit jaar niet ga, grote kans dat ik moet werken........ Wel vet van Q-dance dat ze ook nieuwe dingen proberen.

7. Darth Nielz

Darth Nielz Lekker hoor

Leuk Bevonden:
    0
    LOL, die bert en ernie plaat klinkt nog best redelijk :D, hoe heeft ie die gemaakt?

Laatst bewerkt: 9 jan 2006
  8. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die commerciele feesten zeker wel vet. Ook hardstyle kan ik goed hebben, maar ik ga niet naar inqontrol omdat ik de rai een klotelokatie vind. hou meer van heineken music hall ofzo.

9. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Dude ik heb niks tegen Techno. Maar als iets veel op elkaar lijkt is het techno wel. Lekker belangrijk. Op In Qontrol hebben ze 5 zalen dus je kan lekker switchen tussen verschillende muziekstijlen.

10. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1

Heiniken music hall is zeker relax. Enige nadeel daar vind ik dat het daar zo tyfus warm wordt echt niet tof meer.

Afgelopen jaar op In Qontrol was het geluid btw beduidend beter dan de eerste keer. De indeling van de zaal was ook ruimer. Dus afgelopen jaar vond ik het zeker geen kut locatie.

11. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    bijna naar alle feesten van q-dance geweest maar nog nooit inqontrol. waarschijnlijk wel dit jaar. vind alleen dat q-dance die line up altijd zo laat bekend maakt.

12. xb360

xb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik maak nu dus nooit meer de fout om tot aan het einde te blijven. Damn echt 2 uur erover gedaan om naar buiten te komen :x

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Haha moet ik je nou nog serieus nemen? Je begint met "kindjes" van 15 16 en 17 en nu heb je het over 12 en 13 man wat wil je nou.. ga lekker naar een ouwe mensen tent toe als je jezelf overal te oud voor vindt..._0/ Jij bent ook begonnen als gozer van 16 op die feesten! ;)
    Wel grappig nummertje van je maat, knap gedaan in een uurtje!!

* en de mensen die roepen is alleen maar boem boem boem... please ga ergens anders heen....|:-

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  14. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, als je der geen verstand hebt van deze muziekstijl , geef er dan aub ook geen van die kritiek over door te zeggen dat het enkel boenk boenk is.
    Het is heus meer dan dat.
    Mensen die zit zeggen zijn meestal mensen die er gewoon niet tegen kunnen, omdat het te hard is ofzo weet ik veel, en er direct hoofdpijn van krijgen...}:] :9

15. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    check btw deze site eens, het is de site van het mega jump/hardstyle evenement REVERZE in het sportpaleis in Antwerpen. Ik heb men ticket al lang :cool: damn wat een line up ..
    http://www.reverze.be
    check zeker het intro filmpje :D

belgiums biggest hard dance event, 35 dj`s over 3 arenas

Laatst bewerkt: 10 jan 2006
  16. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Line-up ziet er goed uit. Alleen thema is enigsinds gejat van In Qontrol vorig jaar. Daar had je ook een zaal die Infected heette. Beetje hetzelfde stijltje zeg maar.

Sportpaleis kunnen max 15000 mensen in toch? Hoe is het geluid daar btw. Moet wel een beetje goed zijn, ben inmiddels al redelijk wat gewend:)

17. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja iets van een 15000 mensen max, is wel genoeg hoor, vorig jaar was het daar sensation white, zat ook helemaal vol. Zo`n evenementen als reverze of in qontrol MOET je gewoon meegemaakt hebben vind ik. En het geluid is er zeer goed, geen last van vervelige echo klanken ofzo. En ja het kan dat het mss een beetje gejat is ofzo maar reverze bestaat ook al enkele jaren hoor dus ik weet niet wie van wie heeft gejat :9 ma i dont care hehe, i just jump

18. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Het is dan ook een vrij simpel hardtsyle nummertje. Waar maakt hij dit mee? Fruityloops ofzo?

Kun je ook een paar technonummers uploaden van hem?

19. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok is wel leuk om 1 keer naar te luisteren , maar ik denk niet dat een beetje zelfrespecterende hardstyle/jump dj dit in een goede discotheek gaat draaien. Ga maar eens naar www.complex.be (site van mijn plaatselijke homebase :cool: ) en luister maar eens naar die liedjes daar zitten wel een paar goeie tussen
    edit: site werkt niet goed op het moment zie ik :)

Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  20. T!jg3rn00tj3

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het zowieso flauwe zeik waar Tao_Tek het over heeft. Tuurlijk lijken die platen veel op elkaar aan de hand van opbouw. Maar dat heb je toch met heel veel muziek soorten, kijk maar naar bubbeling, reggae, techno, minimal, hardstyle, hardcore, enz.

Die kenmerken van die muziek zorgen er toch ook voor dat het in die stijl geplaatst wordt. lekker dom gelul weer. Bijna alle technoplaten hebben ook dezelfde opbouw in de beat zitten. Het ene nummer is iets rauwer en het ander weer iets meer funky. Hetzelfde heb je ook bij hardstyle. Dus voordat je weer poep gaat praten denk eerst even na.

Ben zeker geen techno hater....vind het heerlijke muziek maar ik hou van meer muziek dan alleen techno. En elke muziek stijl heeft zijn eigen kenmerken en dus lijkt de opbouw ook heel veel op elkaar.

Deel Deze Pagina