1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

in Trust we trust

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door northernlight, 23 mei 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft in 1998(?) samen met Barrichello bij Stewart (huidige Jaguar) gereden. Barrichello heeft hem toen aan alle kanten om zijn oren gereden. Dus die is beter. Wilson rijdt nu samen met Verstappen, en kan in zijn rookie-jaar uitstekend meekomen met de ervaren Verstappen. Ik meende dat hij twee races terug Verstappen op een ronde had gezet in de wedstrijd. Dus die is ook beter.
    Webber heeft dan nog nooit met hem samen gereden, maar hoort volgens vele experts thuis in het rijtje met Alonso en Raikkonen. En de afgelopen wedstrijd reed hij in zijn Jaguar gewoon net iets langzamer als de Ferrari. Dus die is ook beter. En de namen die ik noemde in dat rijtje waren gewoon de eersten die me te binnen schoten, deze lijst is dus nog lang niet uitputtend. Button heb ik bv. niet eens genoemd.

Heb je op zich wel gelijk in, maar toen men zag wat voor talent Schumi had, had hij die sponsering niet meer nodig. Verstappen heeft nu al flink wat jaren erop zitten in de F1, maar de teambazen van de betere teams vonden hem blijkbaar toch niet goed genoeg. En de enige reden dat hij nu bij Minardi zit is niet zijn talent, maar zijn centen. Denk je nou echt dat de topteams toptalenten laten schieten voor de sponsering, dacht het niet. Als ze goed genoeg zijn, komen ze vanzelf wel bij een goed team.

2. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    in 1998 reden barichello en verstappen bij elkaar en toen had verstappen 0 punten gehaald en Barichello 4,
    Verstappen heeft echter maar in 9 races meegedaan. Ik weet niet meer waarom.

Kwalificatieduels:

Barrichello 8
    Verstappen 1 :'-(

Mja boeiend, Verstappen blijft toch the Best!!!

Deel Deze Pagina