1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

  1. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik wou dat ik ook kon snowboarden :mad:
    Maar ja, Nog steeds een lading sneeuw hier, heb het voor en achter al een beetje kunnen op ruimen, maar ja fietsen is nog steeds kut
     
  2. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof we niet al genoeg sneeuw hebben begint het hier opnieuw te sneeuwen.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek:... zker al wer 15 cm hier:eek:.. sommige stukken wel meer en ontiegelijk glad buiten:eek:...
     
  4. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Hier begint het ook opnieuw....
     
  5. ik kan voor de deur snowboarden... omdat er een berg van 6 meter voor me deur ligt opgestapeld. :+

    echt bizar hoe het weer nu is. het lijkt wel of de seizoenen zijn verplaatst. vorig jaar liep ik al buiten in me t-shirtje... (en dat zou ik nu niet in me hoofd halen)

    wat wel leuk is is als je nu gaat voetballen... je bent echt constant de bal kwijt en als je een keer uithaalt pleur je keihard op je muil :D
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij ons ook. Zeeland dus. Echt vet. Ik vind het niet erg dat het nou weer begint omdat het weekend is. Maar om erdoor naar school te fietsen vind ik niks. Ik heb trouwens nog een ros voor m'n kop gehad van een man die in een corsa reed. Ik gooide een ijsbal tegen z'n raam. Die was kwaad. O-)
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, tis hier nu alweer gestopt maar Berrie heeft die gast je echt gemept. Zo ja lekker aangeven :D
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Een Corsa? een daarvoor geeft hij je een mep? :9

    Het was vandaag erg glad. In de eerste 100 meter naar school (ja ik moest weer:mad: ) ben ik zo'n 3x gevallen. Daarna viel het wel mee:)
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een vriend van mij ging ook aardig op z'n b*k. Ja, inderdaad. Een corsa? Ach ja, je hebt zo van die chagrijnen he.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    bij ons heeft het vandaag ook weer de hele dag gesneeuwd, gisteren niet, we doen nu al drie dagen sneeuwballen gevecht in de pauze :+)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wij ook maar ik blijf lekker binnen voordat ik dood ben. Iedereen staat daar dan. Zo'n groep van 100 man. En dan gooien ze allemaal naar binnen of in de open ramen van de lokalen. Of dan staan ze 's ochtends met z'n allen aan het hek. Dan ben je ook dood als je daar op je fietsje komt hoor.
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    He kerel je moet niet op voetbalschoenen spelen nu, ik weet iets veel beters .
    Spikes , die moet je aandoen , perfecte grip op ijs en als je een tackle inzet springen ze gegarandeerd weg van de bal ;) :+
     
  13. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heeft het nu ook aardig gesneeuwd, romantische wandeling met mijn vriendin gemaakt :)
     
  14. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Yey weer 5 Cm :cool: En et gaat nog door :)
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft hier net nog ff geregent en nu smelt alles :'-(
     
  16. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik eindelijk van de sneeuw verlost te zijn begint het weer en nu ligt er weer 5 a 10cm op de straat maar met het fietsen ben ik nog niet een keer gevallen.
     
  17. Casperge

    Casperge Guest

    Ben net onderuit getrapt op de fiets door een gast die boos was omdat ik een sneeuwbal tegen zijn stilstaande auto gooide(deawoo matiz).
     
  18. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon terug schoppen :D
     
  19. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah, hier is niet eens 2 cm gevallen of het begon al te smelten.
    Ik hoor op het nieuws dat het gaat sneeuwen en hard.
    Dus ik denk ha! morgen lekker vrij!
    Niet dus! Het was niet eens 2 cm!
    ( zuid -limburg )
     
  20. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in zoetermeer was ook redelijk veel gevallen 15 of 20 cm en gisteren vrijdag middag en avond dus nog een paar centimeter

    en het blijft hier nog gemakkelijk liggen.
     

Deel Deze Pagina