1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb ook al een ros voor m'n kop gehad van een kwaaie vent die in een Opel Corsa reed. Die bejaarden van tegenwoordig... ;) Tsssss.

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft hier vanmiddag alleen maar even gesneeuwd toen lag er maar iets van 1 cm:mad:

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Bij ons in de straat hebben een aantal lui een heuze IGLO gemaakt 8) er ligt zeker 15 cm. hier !

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Zeeland is het zowat allemaal gesmolten. Zeeuws vlaanderen in ieder geval.

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Toe maar! 15 centimeter is wel erg veel niet! Poe zeg en dat in maart!

Hier ligt nog zo'n goede 45 centimeter. Sinds gister kan je nu ook schaatsen door die ene nacht van -15 graden Celcius. Ijshockey is cool.

6. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Broertjes toevallig?

7. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wil degene die zo flink is geweest om de boel af te breken ... zich bij mij melden :mad: ... de Iglo is dood ... :'-(

Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jongens, blijf gewoon van andermans spullen af en gooi sneeuwballen anar je vrienden, ik kan ook behoorlijk pissig worden om sneuwballen als ik op me foets zit.

En die klote ****** die me broertjes Iglo hebben gesloopt ( 5/6 uur werk) moeten zich schamen.

9. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Jah :'-( Hij was zoo mooi ... echt jammer. Wat ik nog ergens vind is dat die losers zijn weggerent :mad: Als je zo flink bent om 'm te slopen ... kom dat dan ook eerlijk toegeven ...

10. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Serieus? Dat vind ik dus van die klotestreken, kijk als het een sneeuwpop is oke, dan kan ik de verleiding niet weerstaan om hem even omver te beuken, maar een iglo waar je zolang aan gewerkt hebt vind ik dus echt een naaistreek.. Heb medelijden met je.. (K)

11. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net the day after tommorrow gezien:p wel toepasselijk met al onze sneeuw

ik moest vanmiddag naar waterpolo, allemaal van die kk allochtonen die op me zaten te gooien (en jah het waren allemaal truken/marokanen of zo:mad:) ga dan op je vriendje gooien maar niet op onschuldige anderen |:-

12. r_xbox_gamer

r_xbox_gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    LOL.

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Sorry? OW voor jou voor dit soort onzinnige rascistische uitlatingen. Dit slaat echt helemaal nergens op :{

14. Game Error

Game Error Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry t was niet rascistisch bedoeld, maar ik heb in de buurt een aatal buitenlanders die altijd van alles op je gooien (doen ze niet alleen bij mij) en ik irriteer me daar aan. (ze gooien dingen als vuurwerk, sneeuwballen, basket ballen, voetballen etc naar je:mad: )

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    En zelf geen fatsoenlijk NL kunnen typen... Go figure.

16. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Mijn mede leven voor je broertje.

En onder dat motto Iglo laat ik met trots foto van mij iglo zien die ik samen met mijn broer gebouwd heb:

Het ding is ong. 2 meter breed en 1,50 hoog:
    Dit is op zich niet zo bijzonder maar... er zit een raam van ijs in:
    Er passen (met wat proppen) 4 mensen van ongeveer 1,75

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  17. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    hier in de straat hebben een paar kinderen met hun vader een iglo van 2 meter hoog gemaakt... en dat ding is nu helemaal bevroren (net als de rest van de sneeuw)... ik denk dat ie nog wel een paar dagen blijft staan

18. VeliteS

VeliteS Rainbow style

Leuk Bevonden:
    0
    De kinderen van de buren hebben 6 sneeuw poppen gemaakt in de straat en stond eergister foto van in het Noord-Hollands dagblad.
    @ game error ik had de film the day after tomorrow gezien de dag voor de tsunami in azie.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  19. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sneeuwpoppen zijn gewoon uit. Maar een iglo is vet cool. En dat kost vet veel tijd. Helemaal cool is het als hij instort als je erin zit. Zelf heb ik er ook eens eentje gebouwt met een vriend. We zaten er opgepropt in dus hij wou er uit en raakte te hard de wand en stortte hij in. :'-(

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. Iglo's! Dat is de toekomst:)
    Sneeuwpoppen zijn echt zooo twintigste eeuw:9

Deel Deze Pagina