1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

  1. Wassenaar zo'n 10 centimeter.

    Het blijft wel hard sneeuwen nu.
     
  2. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    same here

    damn, ik wil meer sneeuw!
    dan kan ik Martin Adams als sneeuwpop gaan maken
    *drool*
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    *kijkt naar buiten


    Kurkdroog...
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier ook niets! sneeuw nu wel 'n beetje (natte sneeuw...)
    Wil ook zoveel sneeuw :D

    Heb wel 100 euro met weddeschap verdiend :p ma dacht dat er hier ook zoveel kwam.. ik zei dat er niets kwam (ik had gelijk :cool:)
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    [​IMG]

    Sneeuwpret! :D _O_
    Net gemaakt met wat vriende :p
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
  7. Ik gok dat er hier zo'n 10 cm sneeuw ligt, wanneer ben je nou eigenlijk ijsvrij van school? Want als het vannacht nog sneeuwt dan zit ik geramd morgen :cool:.


    Het is de Era :cool:.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2005
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    w000000t het komt nu egt met containers uit de lucht vallen:eek:... kan misschien 30m ver zien ofzo:eek:... alles wordt wit niet normaal volgens mij hebben wij hier nu de friesland sneeuw:cool:
     
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    waarom ligt er overal veel sneeuw en hier niet ? ik wil gewoon 2 dage ingesneeuwd zitte tot t wekend ofzo
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag waren in Winschoten (Groningen) alle scholen dicht. En net die school waar ik nu net weer op moet zitten moet wel weer na school :'-(...Go**** Maarjah was wel weer dolle pret met een Sneeuwballen gevecht de 4de klas tegen de 5de klas :p En der zijn heel wat Scooters waar een mooie ijs/sneeuwbal tegen aan is gekomen :eek:
     
  11. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    nou er ligt hier dus ongeveer niets.. helemaal niets! geen vlokje..
    nou hele dag geen sneeuw, moet ik naar huis fietsen.. sneeuw!.. hele tijd in mn ogen! echt irritand!!
    maar er bleef niets liggen.. dusja niet eens sprake van sneeuwvrij
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1

    meen je dat dat er bij jullie neits ligt... rozenburg en hellevoet licht niet erg ver uit elkaar:eek:... en hier denk ik dat de 15cm in de tuin toch wel aanwezig is en het lijkt neit te stoppen:eek:...
     
  13. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHAHA wat ontzettend kinderachtig!!!

    en tegelijk zo lollig :D:D:D:D
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is het zo'n beetje blijven liggen en niet zoveel bijgekomen. Vanavond blijkt er weer wat te komen en het gaat vriezen. Er zijn al wat paden vrijgemaakt maar alles ligt nog helemaal plat ...

    Zo gaaf....dit is echt cool. Op 't nieuws zeiden ze dat het in 20 jaar niet was voorgekomen.
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Precies dachte wij ook :p Zijn al 15 mensen komen foto's maken enzo en iedereen ligt in een deuk als ze met de auto er langs komen dus tis wel grappig neem ik aan :D
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    kk lag er bij mij maar zoveel sneeuw, ik hoor dat iedereen in Friesland en zo sneeuwvrij hebben, zoun ik ook wel willen:p
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Insneeuwen kan nadelig zijn, stel dat je geen eten meer hebt en boodschappen zou doen? |:-

    Maar toch ben ik blij dat er eindelijk echte sneeuw valt in Nederlands sinds jaren. Op school is er bij ons een ruit ingegooid door een sneeuwbal }:]

    Vervelend als je ingesneeuwd zou zijn en je hebt een sollicitatiegesprek of een next gen console komt uit. Dan baal je echt wel, geen Nextbox :mad:
     
  18. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zonet ff wat boodschappen inhalen... valt niet om in ongeveer een halve meter sneeuw lopen. Ik had bijna het gevoel dat ik kopje onderging. :p
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Nijmegen is 't wel wit, maar veel sneeuw ligt er niet. Maar ongeveer 5 centimeter:confused:. Amper genoeg om een sneeuwballengevecht van te houden, laat staan een *** van dDirk.;)
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    wij hebben de hele dag sneeuwballen gegooit :+
    en het blijft maar sneeuwen, niet normaal *)
     

Deel Deze Pagina