1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ingesneeuwd!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door r_xbox_gamer, 2 mrt 2005.

  1. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    wie van de 3 ben jij van the3elements? toch niet funniest jan he??
     
  2. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    het blijft maar doorgaan die sneeuw!
    nu ligt er 15 cm
     
  3. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    bij ons voor het huis hebben we een hele grote muur van sneeuw (bijna 2 meter :cool: ) gemaakt, midden op straat, zodat er geen enkele auto er langs kwam. :D
    wel een beetje kinderachtig, maar wel lol mee gehad. jammergenoeg, was er een kwade buurman die de hele muur heeft omgeslagen. wel een paar sneeuwballen achterna gegooit, maar daar reageerde hij jammergenoeg niet echt op :'-(
     
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vertrouw er maar op dat het bij ons morgen ook is onder gesneeuwd, moet nog Engels SO leren, nie zo'n zin in...
     
  5. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Zelf ook wat Foto's en video's gemaakt bij ons in de buurt.:)

    Checkie

    Niet normaal gewoon zo erg is het in tijden niet geweest.
     
  6. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben net ffies naar buiten geweest,maar ik kan er nie van genieten met die nek van me...
     
  7. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    En het blijft maar sneeuwen hier :D. Hier in Diemen heb ik vanochtend zo'n 15 cm sneeuw gemeten, en ik verwacht dat het nog wel oploopt tot zo'n 20 cm. Ik hoop zo erg op een telefoontje van school morgen *) .
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  8. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het ook voor je, succes!
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dan krijg je toch geen Telefoontje van school, Hier wordt dat gewoon gedaan via de Radio.
     
  10. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook, ik heb het nog nooit in mijn 16 jarige leven mee gemaakt :). Daarom hoop ik er ook zo op!
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zo...

    Net even een uurtje buiten sneeuwballen gegooid met m'n broertje, zusje en wat buurt-tuig.

    Toch lekker, even afreageren met sneeuw. ;)
     
  12. Casperge

    Casperge Guest

    Hier in de beemster(vlakbij purmerend) ligt 45 centimeter,ik kon me niet inhouden de maagdelijke witte vlakte te schaden :cool: .Ik heb net een sneewbal van diameter 50 cm uit het zolderraam(9 meter hoog) op mijn pa gegooid,hij kon er wel om lachen 8)
     
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    En nog steeds ligt hier nul komma nul
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zulk soort momenten moet je vast leggen op Camara, Altijd leuk voor later als je groot bent ;) Jummy 45 cm sneeuw, Leuk id om uit je zolderraam te springen, 9 Meter is best veel, Maar ook hier heb je wat over voor later, een Leuk Litteken 8) :cool:
     
  15. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Het lijkt wel of het steeds harder sneeuwt hier. We hebben nu ongeveer 15 cm sneeuw. Op sommige plekjes wel 20...

    Kom trouwens net van buiten, heb sneeuwbalgevecht met m'n overbuurjongetje gehouden. Was wel vet :p.
     
  16. Casperge

    Casperge Guest

    Of een paar verbrijzelde benen 8)

    Patsen joh! :+
     
  17. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Vannacht komt die storm over Limburg, maar hopen dat we morgenvroeg veel sneeuw kunnen zien en geen school :+
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    damn, ik heb niets gehoord, dus ik denk dat ik morgen als ik naar school ga maar eens lekker rustig aan ga doen:D. Iedereen komt vast te laat door die sneeuw;).

    Kheb net ook nog ff met de buurt sneeuwballen zitten gooien. Toch wel leuk, je vader een sneeuwbal van dichtbij laten zien 8)
     
  19. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Mjah, het blijft voorlopig lekker door sneeuwen dus het wordt steeds meer.. :) Ik verwacht hier zo'n 50 cm over 2 dagen. (Gelderland)
     
  20. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier heeft lekker in de sneeuw gespeelt enal en ik zit hier in Brabant en et is -1 zonder sneeuw:mad:
     

Deel Deze Pagina