Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Uhm, ik heb geloof ik een probleempje.. Mijn iPod reageert niet meer (nu al:eek:) en blijf maar op Do not disconnect staan.. Hij is al wel ontkoppelt.. Heb hem ook al weer aangekoppelt en de hele procedure opnieuw gevolgt maar niks werd. de iPod updater kan niet koppelen aan de iPod geeft hij aan. Ik weet nu niet bepaald wat te doen, iemand ook al gehad?

2. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik 'm aan me PC koppelde lukte het niet helemaal. Ik heb nu wel dat er steeds staat do not connect en dat is sinds ik m'n iPod ook als verwisselbare schijf heb ingesteld.
    Jouw probleem is een beetje vaag however...
    misschien is je usb poort een beetje naar de kl*te. Dat de handleidingen in Duits en Frans zijn wil ook al niet helpen met het probleem. Mijn advies is simpelweg de procedure nog een keer doorlopen en zeker weten dat je alle stappen goed uitvoert. Ik kreeg geloof ik meteen na de installatie van de software een update.
    ik kloot meestal maar een beetje aan met de opties en dan kom ik er altijd wel uit. Veel suc6 though

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tnx voor je advies. Ben er ook uitgekomen. Als je de menu knop en die middelste knop tegelijk een tijdje indrukt dan reset je iPod zich. :) Hij werkt nu perfect! God ik hou van dit ding. :)

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik begrijp je gevoelens. Hij is gewoon te gruwelijk voor woorden. Ik weet godzijdank ook hoe ik er films op kan zetten zodat ik tenminste kan bewaren i.p.v. eraf gooien omdat m'n vader denkt dat de PC tript door 6 films :9

Het mooiste vind ik nog altijd om in de badkamer te gaan staan en de backlight bewonderen :p
    En nog mooier, m'n moeder gaat er ook een kopen:)

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ja, ik had dus ook al duits en frans erbij gekregen, beetje vaag. gelukkig ben ik goed in duits want ik moest toch ff wete of je eerst moest opladen of niet etc.

heb je er nog accesoires bij?

6. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Joepie net mailtje gehad dat de iPod Mini eindelijk verzonden is.......... vanuit de apple store, is hij er dan morgen al??? weet 1 van jullie dat?:)

7. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    waarnaartoe verzonden? "shipped"? dan kan ie er morgen of overmorgen zijn...kijk maar hoe het was bij Orcrist.

8. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    naar mij verzonden denk ik? Leveringsbevestiging zo heet het mailtje
    Verzenddatum : 13-08-2004
    staat er ook in dus verzonden naar mij denk ik vanuit NL geloof ik he de applestore in Gouda dan is hij er toch wel morgen... ik hoop het zo:9

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    yeah, als het via TPG of UPS gaat issie er morgen, proficiat met je ipod:cool::+

10. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Geweldig!!!:) thnx;) je hoort morgen of hij er is;)

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    WoW, ik keek al maanden uit naar dit speeltje, en heb hem vandaag mogen bewonderen in de Apple Shop in Groningen...damn wat ziet die er mooi uit zeg. Idd ook kleiner dan ik had verwacht, hij kost daar €269, evenduur als mijn 128mb spelertje anderhalf jaar geleden :eek:. Ik ga er toch maar eens overna denken om hem in huis te halen, beetje sparen/werken de komende maand en ik heb hem zo binnen :cool:.

/edit: welke kleur hebben jullie hem? Ik zat te denken aan de groene, zilver en blauw is zo standaart, en roze is niks voor mij, goud zie ik ook niet echt zitten 8) .

12. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem in het Zilver genomen standaard maar toch het MOOIST!!:)

13. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ikke wit...ownee, ik heb de echte ipod;):p

14. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    ooh de GROTE iPod he;)

15. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik wacht een weekje of 2 op mn 40 gigje 4gen :D

16. mars15

mars15 Guest

me mp3speler is naar de tyfus word sparen voor een ipod hoe duur is de goedkoopste en hoeveel gig hebben we dan :)

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, of je gaat zelf op www.apple.nl kijken ofzo? :{

18. mars15

mars15 Guest

daar is die 260 ofzo maar kan toch zijn dat die ergens in een winkel bij jullie in de buurt voor 200 ofzo ligt nogal duur voor een speler

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    _O_ !
    En die backlight is heel erg mooi.. :cool: Maar vreet dat batterijen of valt dat wel mee?

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    valt wel mee, je luisterd hoop ik toch vooral, en dan staat de backlight niet aan...
    bij mij gaat ie na 20 sec uit hebk ingesteld...PRACHTIG!!!!

Deel Deze Pagina