1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    GVD mn iPod Mini gister verzonden en hij is vandaag dus NIET binnengekomen he stelletje &%&$*($(*^^%*^$^$* ...............:mad::mad::mad::mad:

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Hollander...dat ding is net uit, adviesprijs is €269 wie zou hem dan voor minder gaan verkopen. En ik heb mijn 128mb spelert ook voor €269 gekocht, en mij hoorde je ook niet klagen. En dan heb je 4gig voor in de plaats 128. Zoek jij maar een flash spelertje van 4gig dan zien we jou wel terug _0/.

Je bent wel heel hypocriet als je denkt dat je zoiets voor >€200 kan kopen, die HD's die erin zitten van Hitachi (1") kosten los $500. Wees blij dat je er 1tje hebt voor €269, en dan ook nog met dat prachtige design :9

Moraal van het verhaal: Kijk eerst wat je krijgt voor je geld, voordat je onzin uit gaat kramen, je koopt toch ook geen auto zonder dat je er eerst in gereden hebt? (in jouw geval praten we dan over een fiets :+)

Laatst bewerkt: 14 aug 2004
  3. mars15

mars15 Guest

ja maar ik heb niet zo veel geld boer _0/

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm.. Ik begin er nu wel van te balen; ik moet telkens super veel moeite doen om nummers op mijn iPod te krijgen simpelweg omdat iTunes niet reageert op mijn iPod zodra ik deze op mijn PC aansluit met zowel firewire als USB.. Ben op verschillende fora ook al hetzelfde probleem tegengekomen dus ik denk dat het een Windows/Apple software fout is, want het is alleen bij PC's met windows, dat ik tegenkwam.
    Valt me zeer tegen, zeker omdat je toch €300,-- ervoor neertelt. En ik baal des te meer omdat de iPod zelf gewoon geweldig is.. *sigh* ..
    *gaat verder met oplossing zoeken.

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    hmmm...heb je de ipod geinstalleerd volgens de gebruiksaanwijzing? dat is behoorlijk belangrijk volgens mij.

6. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb het gelukkig zelf (nog) niet meegemaakt. Gebruik je een hele oude computer? Welke os draai je? Heb je usb 1.1 of 2.0?

Misschien drivers van je usb updaten. Je kun Itunes/ipod updater uninstallen en opnieuw installeren. Je kunt via ipod updater je ipod herstellen!

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja dat is ook een van de redenen waarom ik geen Ipod neem. Apple doet precies hetzelfde wat mensen van Micorosoft zo erg vinden. Je kunt alleen met Itunes numemrs overzetten inclusief rechten management. Simpel Mp3's overzetten is er niet bij. En zoals je zelf al zegt, voor een ding dat 350 euro kost verwacht ik toch op z'n minst dat ik gewoon nummers erop kan zetten zonder dat ik wordt veprlicht om Itunes te gebruiken.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Was de Ipod niet de speler zonder gebruiksaanwijzing? :+

9. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    mischien een noob-vraag maar waar kan je zien welke usb je hebt (1.1 of 2.0) ?

10. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de iPod als volgt geinstalleerd:
    eerst cd erin met software.
    alles geinstalleerd en iPod geconfigureerd (toen hij er om vroeg aangesloten met usb).
    Vervolgens comp opnieuw opgestart, en toen starte iTunes op en was me iPod goed aangesluiten en functioneerde ook zo. Echter na disconnecten en opnieuw aansluiten pakte hij hem niet meer met usb. Met firewire pakt hij hem wel iedere keer, maar loopt mijn iPod vast :{

Ik heb een P4 2.66 GHz met OS Windows XP en heb ook USB 2.0..
    Ik heb alles al opnieuw geinstalleerd, mijn iPod herstelt en weet ik veel wat, maar hij blijft maar irri doen. Maarja, het rare is; na 30 keer opnieuw aansluiten pakt hij hem wel in 1 keer.. Maar ik ben niet zo gek dat ik iedere keer als ik hem wil updaten ik hem 30 keer moet aansluiten..

/edit Waar zou ik de drivers van me UBS poort dan kunnen updaten? (wist namelijk niet eens dat dat kon)

Laatst bewerkt: 16 aug 2004
  11. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    is een Ipod nu een echte aanrader ?? ongeacht de hoeveelheid hd ?

12. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    mijne nog steeds NIET binnen......... vrijdag verzonden

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De iPod zelf is geweldig, ongeacht de HD.. Werkt hartstikke praktisch. Echt niks dan lof voor de iPod. Alleen vind ik de synchronisatie met Windows 3 keer niks. Misschien dat het aan mijn PC/iPod ligt, maar in mijn ogen gaan Windows/iPod gewoont totaal niet samen. Ik heb er iig niks dan problemen mee.

@haan - ik kreeg mijnes pas rond half 4, dus hij kan nog steeds binnenkomen :)

Maar weet iemand waar ik de drivers van mijn USB poorten kan updaten?

14. haantje

Leuk Bevonden:
    1

Ooooh nou zit i k weer in spanning 8) _O_ ;)

15. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    En zijn de spelletjes ook leuk voor als je niks te doen hebt tijdens het luisteren :+ ?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ga bij de mediamarkt langs, en probeer hem uit. Je moet er iig niet teveel van verwachten.

17. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    Winamp heft ook een plugin voor ipod muziek, volgens velen beter dan iTunes

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Er zit 1 spelletje bij waar ik verzot op ben omdat ik dat als klein jongetje helemaal blauw heb gespeelt, en het nergens meer kon vinden de laatste tijd.. Dus ik vind van wel.. :) Btw Music Quiz is ook behoorlijk vermakelijk.. Kom je al snel een kwartiertje de tijd mee door :)

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik neem al mijn woorden terug. Kreeg van een gast op iPod lounge een link naar de allerlaatste update, en nu werkt de connectie via Firewire met mijn PC en iPod geweldig.
    *Is héél blij nu. :cool:

20. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    en welk spelletje was dat dan?

Deel Deze Pagina