1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    denk "Brick"

je moet natuurlijk V3.0 van de ipod hebben, er zullen niet voor nx nieuwe upodates zijn gekome:cool:

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hehe, nee geen brick; parachute bedoelde ik.. :)

Mja ik dacht dat ik al de laatste update had, omdat achter de versie van me iPod updater up-to-date stond. Maar dat bleek dus niet de laatste update te zijn 8) Heb dus 4 erg zware dagen gehad, maar die zijn nu eindelijk voorbij :cool:

3. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    parachute vind ik maar bout, na een tijdje is het gewoon niet meer te doen. brick daarentegen kun je langer volhouden:p

4. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    en weer geen iPod Mini Pooier aan de deur gehad:mad::mad: morgen dan maar? vrijdag verzonden en er nu nog steeds niet wat een hufters..:mad:

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maandag wordt meestal alleen maar regionale post bezorgd :).

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, das waar, maar toch.. :)
    @Haantje, je kan ook de route van je pakketje volgen via Apple. Kan misschien helpen. :)
    @Drone - het wordt verzonden via TNT en volgens mij werken die wel op maandag.. (Al weet ik dat niet zeker)

7. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    en nog steeds NIET binnen........... duurt nu wel heeeeeeeeeeeel erg lang zeg.

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    bel ze op, dit is niet normaal meer!
    ben ik toch bvlij dak mun ipod bij dixons heb besteld..issie er de dag erna al.
    kzou ze morgen gwoon ff bellen, wij worden ook gek van jou:p;):+(grapje he:p)

9. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    :'-( :'-( *gekwetst* :9

Ja ik bel ze morgen ckr ff op is echt niet normaal he ...........

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    nee, is niet normaal. misschien ist "kwijt"geraakt bij TPG of TNT, dat zou niet zo mooi zijn aangezien je waarschijnlijk al betaald hebt...

11. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    tja dan is ie kwijt bij TNT maar dan krijg ik gewoon een andere aangezien ik geen ontvangst of zo heb getekend he:)

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Maar als je status verzonden is, dan is het idd heel raar dat je hem nog niet hebt. Bellen met die hap!

13. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Dit staat er bij shipment..

Activity Location Date / Time (GMT)
    Shipment Picked Up (CNSHA) 13 Aug 2004 13:36
    Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 17 Aug 2004 12:36

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, dan kan het idd nog een paar dagen duren. Hij is 2 dagen geleden dan uit Luxemburg verzonden richting een ander land, pas als het Nederland aandoet komt TNT in actie. Maar zodra je iPod in Nederland is heb je hem binnen een dag.
    Maar het zijn hele vage routes die je iPod aflegt, een kerel uit de UK had er ook 1 besteld en zijn iPod ging via Nederland :)

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wat is normaal gesproken de tijd die het duurt vanaf het moment dat je bestelt bij apple.nl en de dag dat je hem daadwerkelijk in huis hebt??

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ligt aan het moment van shipping. maar het is al bewezen dat dit ook vaak niet klopt. iemand had in deze thread ook een ipod besteld(duh:p), en er stond bij dat de shipping time in augustus was, had ie hem 2 dagen voor shipping time. (weet t nie precies, maar het was zoiets:p).

17. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    tja ik wacht wel af............. wel jammer dat het zo lang duur maar ja ik heb toch geen haast ben druk aan het motor rijden he:9 als ik hem maar heb voordat ik weeer naar school ga.......

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    zeg, hoe kom je achter die info? die van mij is gister verzonden en zou wel eens willen weten waar dat ding is.

Maar als ik de codes invoer bij tnt express werkt geen van allen.

en ik heb zlefs al een leverings bevestiging in mn email

Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  19. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    hey, je hebt toch je nummer iets van W37636746 of zo;) waarbij je status van het product kan controleren (staat in 1 van de 1e mails) daar kun je het zien.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn shippingdate was 24 Augustus, en ik heb hem nu al sinds afgelopen vrijdag. :)
    Het verschilt enorm; bestel je een 4G iPod dan heb je hem eerder dan de iPod mini. Mijn 4G iPod kreeg ik iig 4 dagen na het bestellen binnen. Redelijk snel op zich.

Deel Deze Pagina