1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    /me begint een gruwlijke hekel aan sommige mense te krijgen... ik heb em 2 weken geleden besteld, gister of eergister verzonden nog niet binnen

2. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ohhh mijn moet vandaag binnen komen kijk maar:):)

Shipment Picked Up (CNSHA) 13 Aug 2004 13:36
    Arrive Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 17 Aug 2004 11:41
    Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 17 Aug 2004 12:36
    Cleared Customs DUIVEN, GE, NL 19 Aug 2004 14:55
    Shipment Picked Up EINDHOVEN, NB, NL 19 Aug 2004 17:10
    Arrive Terminal AMSTERDAM, NH, NL 19 Aug 2004 22:07
    Out For Delivery AMSTERDAM, NH, NL 20 Aug 2004 05:33

Dat betekend dat hij vanmorgen bij TNT binnenkwam 5,33 en dat hij nu weg is om bezorgd te worden :) toch??:9

*wat een wereldreis maken die dingen he 8)

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Damn ik wil er ook één maar mijn financiële situatie laat dat op dit moment niet toe :'-(

ff hard sparen en dan zo snel mogelijk eentje bestellen :)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    @Haantje - Als het goed is heb je hem idd dan vandaag binnen. :)

@Darkwing - Ze zijn elke cent dubbel en dwars waard 8) Maar zo duur zijn niet; 300 euro nog maar.. Tenzij je de 40 GB wilt. :)

5. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Hij is er!!!!!! echt waar:9 bedankt allen voor de steun:)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Zo vroeg al?? Ik kreeg hem pas om 10 voor 4 ! :eek: Ik daar de hele dag in de stress gezeten, en meneer krijgt hem nog voor de lunch 8)

To-do list:
    *Having lunch
    *Kick TNT
    !!

Maar het is wel cool he, die doos uitpakken :cool:

7. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een super apperaatje hoor alleen had van mij dat iTunes niet gehoeven best in gewikkeld maar verder echt SUPER:):)

haha ja die doos uitpakken dat voelt goed 8) 3-) 3-) _0/

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    heb je nou 7 dagen gewacht op het uitpakken van die doos? 3-) :+

9. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    hahaha neej hoor maar zo druk met luisteren :+ 3-)

10. fetEX

fetEX Guest

hahaha ik heb hem al
    god bless America!!!!
    pink ( DUH)

edit: ooh jah heb hem al 1 1/2 maand
    dat ding rullzzz

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2004
  11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok ik ga er dus ook 1tje bestellen! De keus is gevallen op de 4G 20GB.

Ik zit alleen in een ZEER leuke situatie... :confused:
    Ik heb een heeeele oude pc PII 350mhz, met jawel Windows 98. Oftewel als ik de site mag geloven van Apple werkt de Ipod dan niet op onze pc door de OS. Maar ja dat probleem is dus opgelost omdat ik dan mijn mp3's meeneem naar mijn broer die tenminste wel een beetje up-to date pc met XP heeft :).

Maar dat met dat I-tunes gebeuren. Ik heb ergens gelezen dat dat systeem je Ipod iedere keer automatisch bijwerkt!
    Dus ook als je bepaalde mp3's niet meer op je HD van je pc hebt staan dan detecteerd hij dat en gooit hij blijkbaar de missende mp3's ook meteen van je Ipod af... Is dat ook werkelijk zo?!
    Zou flink bout zijn, ik kan natuurlijk niet al mijn mp3 zooi bij mijn broer op zijn pc laten staan zodat ik iedere keer als ik ga updaten i.i.g geen muziek eraf wordt gegooid...

Als ik alles goed begrijp is het dus ook niet mogelijk als je hele muk mp3's erop hebt gegooid ze er makkelijk af te halen bijv. bij een maat simpelweg door hem daar aan te sluiten op zijn/haar usb? Oftewel de pc ziet hem niet als verwisselbare schijf?

En weet iemand al iets meer over de schijnbare plug-in van Winamp die I-tunes schijnt te kunnen vervangen? Ik hoor namelijk van meerderen dat dat I-tunes gebeuren rottig werkt en dat eigenlijk enigste minpunt is aan de Ipod :).

Maar goed ondanks dit alles ga ik hem toch maar kopen (of 1 van jullie antwoorden moet dermate negatief zijn :))... Er is nu bij Apple.nl btw een aktie dat je gratis iets op de achterkant kan laten graveren (kost normaal 23 euro). Ook is de verzending gratis en das altijd leuk meegenomen.

Nog laatste vraag --> stel ik koop hem op Apple.nl (omdat de appleshop bij mij in buurt totaal uitverkocht is en niet binnen nu en 4 weken kan leveren) kan de garantie dan wel via de winkel verlopen (dmv overkoepelende organisatie) of zal dat toch anders gaan?
    Ik heb tijdje zitten denken over invoeren vanuit amerika ivm gunstige dollar/euro koers.... Maar ik denk dat ik toch maar beter gewoon op Apple.nl kan bestellen, misschien wel iets duurder maar iig geen problemen (hopelijk :))

Laatst bewerkt: 2 sep 2004
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    1. installeer win2000
    2.bijwerken hebk nx van gemerkt, heb um ook bij een vriend van me aangesloten gehad...de mp3's worden er niet afgegooid!
    3. om aan te sluite bij een maat moet je ook ff de cd meenemen en dan via het usb-poortje aansluiten, kwestie van minuten...dan is het een verwisselbare schijf.
    4. weet nx over ene plugin, maar itunes werkt wel prettig vind ik. gebruik voor het overzetten natuurlijk itunes, maar als speler issie neit superhandig. toch zul je er zeker geen last van hebben.
    5. de garantie loopt via de site, niet via een normale winkel. als het ene apple store is, dan denk ik wel.je kan het natuurlijk altijd vragen daar.
    6. je krijgt op apple.nl ook studentenkorting volgens mij.

veel plezier met bestellen:), kheb t via dixons gedaan, snellere levertijd(2 dagen):), 4G ipod 20gb ruleert _O_

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hey thanks man ik heb idd via Apple een korting kunnen regelen... Scheelde toch weer 29 euro! Dus das lekker meegenomen. Nogmaals bedankt dat je me er ff op wees!! _O_

Btw dat van dat windows 2000 installeren had ik al aan gedacht maar ik denk dat mijn pc te langzaam is voor die OS (ik heb nog een PII 350mhz, vandaar... :))

Ik wilde in eerste instantie trouwens ook bij Dixons bestellen maar die waren totaal uitverkocht en verwachten ze pas weer binnen over 4 a 5 weken... 8)

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    no problem,

PII 350mhz is snel genoeg voor win2k, ik heb het zelf op een P1 233mhz draaien, zit wel 96 mbram in, dus dat helpt wel. je pc wordt er niet langzamer door, wel stabieler:)

15. John Dope

John Dope Son of God

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me nou al een tijdje iets af ..stel de vraag nou toch maar ff want dit lijkt me toch wel belangrijk aangezien ik steeds dichter bij de aanschaf van een Ipod kom. Muziek ik download via bv Kazaa kan ik die gewoon afspelen met mn Ipodje of hoe zit dat precies met Itunes. Sorry voor de stomme vraag :D

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tkan gwoon, ik werd ook al gewaarschuwd, maar alle nummers werken gewoon:)

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nou breekt mijn klomp... :confused:
    Ik vrijdagmiddag rond 12.30 uur mijn Ipod online besteld op Apple.nl (met studentenkorting, nogmaal bedankt voor het attenderen!! _O_). Betalingsmethode --> Mastercard

Kreeg uurtje later bevestiging en link waar ik mijn bestelstatus kon controleren. Ik dus doen maar ja was dus nog niks bijzonders te meldden, behlave dan dat mijn bestelling waarschijnlijk op 14 september of daarvoor geleverd zou worden.

Bij het bestellen zag ik al dat levertijd 5-7 werkdagen zou zijn, daarbij komt nog dat ik van actie gebruik heb gemaakt om te laten graveren en daar stond nog eens bij dat ik dan met extra 4 dagen levertijd rekening zou moeten houden...

Nu komt het, ik kijk vandaag op bestelstatus, staat er ineens Shipped 4-09-04, TNT B.V. NL, met tracking en invoice nummer! WTF heb ik hem dan misschien morgen al binnen?!?

Is dit ook zo bij 1 van jullie gebeurd?? :confused:

Laatst bewerkt: 6 sep 2004
  18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Jaaaaa hoor... Ik baal nu dus echt wel ff :mad:

Maandag had ik leveringsbevestigingsmailtje gehad, dus ik denk hey nu nog 1 a 2 dagen... Dus ik zeker op woensdag hele dag thuisgebleven en maar afwachten. Kwam niks.

En vandaag d8 ik nou dan zal hij zeker wel vandaag komen. Niks gehad...
    Dus ik keek net ff snel op bestelstatus (wat tot voorheen nog helemaal leeg stond, er stond alleen ' shipped' en 'TNT'.
    Staat er nu ineens een hele andere firma en dat ie vandaag om 14.00 uur bij terminal Luxemburg is verstuurd... WTF?! Dus dat gaat nog dagje of 2 duren dan?!

Leveren ze ook op zaterdag?

19. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij duurde het toen ckr nog wel een week vanaf dat ie in luxemburg was..:)

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hey lekker dan, je boort mijn hoop op levering op zaterdag zojuist de grond in... :mad: ;)

Hey maar ik zie in jouw 2 blz. terug geposte bestelstatus dat bij jou 17 aug. stond depart from luxemburg, en 20 aug. was ie in Amsterdam... Dat is toch 3 dagen of niet? :p

Deel Deze Pagina