Ok ik ga er dus ook 1tje bestellen! De keus is gevallen op de 4G 20GB.
Ik zit alleen in een ZEER leuke situatie...
Ik heb een heeeele oude pc PII 350mhz, met jawel Windows 98. Oftewel als ik de site mag geloven van Apple werkt de Ipod dan niet op onze pc door de OS. Maar ja dat probleem is dus opgelost omdat ik dan mijn mp3's meeneem naar mijn broer die tenminste wel een beetje up-to date pc met XP heeft
.
Maar dat met dat I-tunes gebeuren. Ik heb ergens gelezen dat dat systeem je Ipod iedere keer automatisch bijwerkt!
Dus ook als je bepaalde mp3's niet meer op je HD van je pc hebt staan dan detecteerd hij dat en gooit hij blijkbaar de missende mp3's ook meteen van je Ipod af... Is dat ook werkelijk zo?!
Zou flink bout zijn, ik kan natuurlijk niet al mijn mp3 zooi bij mijn broer op zijn pc laten staan zodat ik iedere keer als ik ga updaten i.i.g geen muziek eraf wordt gegooid...
Als ik alles goed begrijp is het dus ook niet mogelijk als je hele muk mp3's erop hebt gegooid ze er makkelijk af te halen bijv. bij een maat simpelweg door hem daar aan te sluiten op zijn/haar usb? Oftewel de pc ziet hem niet als verwisselbare schijf?
En weet iemand al iets meer over de schijnbare plug-in van Winamp die I-tunes schijnt te kunnen vervangen? Ik hoor namelijk van meerderen dat dat I-tunes gebeuren rottig werkt en dat eigenlijk enigste minpunt is aan de Ipod
.
Maar goed ondanks dit alles ga ik hem toch maar kopen (of 1 van jullie antwoorden moet dermate negatief zijn
)... Er is nu bij Apple.nl btw een aktie dat je gratis iets op de achterkant kan laten graveren (kost normaal 23 euro). Ook is de verzending gratis en das altijd leuk meegenomen.
Nog laatste vraag --> stel ik koop hem op Apple.nl (omdat de appleshop bij mij in buurt totaal uitverkocht is en niet binnen nu en 4 weken kan leveren) kan de garantie dan wel via de winkel verlopen (dmv overkoepelende organisatie) of zal dat toch anders gaan?
Ik heb tijdje zitten denken over invoeren vanuit amerika ivm gunstige dollar/euro koers.... Maar ik denk dat ik toch maar beter gewoon op Apple.nl kan bestellen, misschien wel iets duurder maar iig geen problemen (hopelijk
)
Klik om te vergroten...