1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik poste geloof ik wat laat dat ie in luxemburg zat, was zeker weten meer dan 3 dagen hoor.. maarik hoop voor je dat je gelijk hebt;)

2. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ff noob vraag: kun je bij de ipod mini alles indelen in (sub) mappen en hoeveel? En kan er een heel plat batterijtje in of niet?

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ja hoor je kan alles perfect indelen! heeel veel:9
    Neej er kunnen geen batterijen in gewoon de accu.

4. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    oh k, en 4 gb is genoeg neem ik aan? als een nummer 5 mb is, is t tog meer dan genoeg?

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kijk hoe groot je muziek collectie is; of hoeveel nummers je er op kwijt wilt. Verschilt heel erg per persoon.. De een heeft een 40 Gig zo vol, de ander heeft moeite met 4 Gig. :)

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Nog steeds niet geleverd mijn 4G 20GB Ipod... Man wat wordt die bestelstatus bar en bar slecht bijgehouden en bijgewerkt!! :mad:

Kan er totaal geen hoogte van krijgen waar mijn Ipod nou uithangt |:-

7. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, duurt idd best lang. Verschilt enorm. :) Maar ik denk dat je hem in de loop van de week binnenkrijgt.

8. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    stoppen met kijken en wachten tot de bel gaat...

zonde dat apple en TNT(of wat t ook doet) zo'n slechte status bar heeft...

9. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Bel Apple dan gewoon even op 08000230432.

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat ga ik zodadelijk maar eens doen Apple opbellen!

Bestelstatus wordt gewoon helemaal niet bijgehouden.
    Laatste wat er nog staat is dat 9 sept pakketje van Luxemburg is verstuurd. Lijkt me stug dat in tussentijd helemaal niks meer is gebeurd...

Toen ik leveringsbevestigingsmailtje heb gehad (vorige week maandag) stond er ook dat het door het bedrijf TNT verzorgt zou worden. Nu staat er bij mijn bestelstatus een heel ander bedrijf waar ikzelf nog nooit van gehoord heb/had. --> KUEHNE & NAGEL HIGH TECH LOGISTICS

11. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Heb rond 14.30 uur Apple gebeld en verhaal uitgelegd.
    Ze vertelden mij dat mijn Ipod helemaal uit Azië is gekomen (!!) en dat ie de 10e op hun depot in NL aan was gekomen. Het pakketje zou dan vandaag aan TNT overhandigt worden. Dus waarschijnlijk morgen binnen!

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  12. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, jullie zijn eindelijk af van mijn oeverloze gezeur, ik heb hem dinsdagochtend binnengehad!

Toch nog ff iets om te zeuren --> Wat vinden jullie van die standaard oordopjes die erbij zitten? Mijn mening is dat hoge tonen idd zeer scherp en duidelijk zijn maar dopjes vervormen bij minste of geringste bas! En dat is zwaar klote als je net zo'n redelijk dure speler heb gekocht...
    Ik ben namelijk gewent aan lekker basgeluidje en ik weet zeker dat er veeeel betere dopjes op de markt zijn! Dus ik wil vragen of iemand misschien ervaring heeft met die andere dopjes van iPod die je op hun site kan bestellen. deze dus

Het mooie van die oordopjes vind ik namelijk (net als bij de standaard) witte uitvoering in stijl van de iPod. En als ik dopjes van Philips koop of Sony dan is dat allemaal gewoon zwart... (ik weet het ik kan heel erg zeuren... :{)

13. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    @BFalcon; ik heb helaas geen ervaring met die ipods oordopjes, maar het is haast standaard dat de meegeleverde oordoppen zuigen. Het beste is om wat duurdere hoofdtelefoons te kopen om goed te profiteren van het geluidskwaliteit.

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Tof dat je hem eindelijk hebt. :)

Maar idd denk ik hetzelfde over de oordopjes!! :eek: Zelfs met die kleur etc.. Maar die In ear buds van Apple schijnen beter te zijn, zal zelf nog wel is wat reviews er over lezen though..

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    idd, die dingen zijn neit echt fijn. had gelukkig al een koptelefoon gekocht... zoeen die in je nek zit. 60€ is wel veel, maar voor een sennheiser valt dat wel mee:)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Idd sennheiser is een erg goed merk ook voor oordopjes. Ik gebruik de x500 ofzo(kan dat? Iig iets met 500) en ze bevallen me erg goed. Kostten me 20 euro bij de mm hier in Alkmaar.

17. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Haha, dan zitten wij hiermee dus op 1 lijn :).
    Echt de standaard oordopjes zijn ver benedenmaats, vervormen snel, heel snel als je volume harder zet met iets meer bas (die je nauwelijks hoort).

Nou ben ik vanmiddag fftjes wezen shoppen en bij winkel sony dopjes gekocht die de verkoper mij aangeraden had. Maar ook die vind ik beetje tegenvallen... 3x raden wat mij tegenviel: JUIST, de bas! :{
    Waren ongeveer 30 euro en ik ga ze morgen terugbrengen.

Ik ben idd beetje veeleisend maar goed nu heb ik zo'n dure mp3-speler gekocht, dan moet het geluid natuurlijk ook beetje goed zijn... (of zal dat weinig bas/vervormingen aan mijn iPod liggen?)
    Jammer van de iPod vind ik wel dat je niet zelf een equaliser instelling kan maken, of kan dat misschien via I-tunes? Dat heb ik namelijk nog niet bekeken.

Edit: Orcrist, ik heb zojuist op site van Philips leuke oordopjes gezien in stijl van iPod (dus mooi wit), ze zien er best bruut uit. Nu het geluid nog...
    Wat die fabrikantenover hun eigen produkten zeggen neem ik vanaf nu met korreltje zout, o.a. omdat Apple hoog van de toren blaast met hun standaard meegeleverde oordopjes (zie hun site |:-)

Maar goed, link van de Philips dopjes...

Als iemand btw tips heeft voor goede dopjes, voel je vrij! Ben best bereid iets van 40/50 euro uit te geven, als het geluid maar goed is!!

Laatst bewerkt: 16 sep 2004
  18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voor 50 heb je deze apple in-ear dingen waar shriko al over sprak. Mja kost 50 euro, maar zal ook best kwaliteit zijn. Iig beter dan die standaard ipod dingen.

19. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    als je nou zo'n Ipod koopt he, hoe zet je er dan muziek op?

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon, via een programma genaamt I-Tunes... Is een soort Apple versie van Windows media player.

In dat programma kan je een mediabibliotheek aanmaken. Het is dan gewoon een kwestie van de gewenste nummers slepen naar icoontje van de iPod. Tenminste, zo doe ik dat. :)

Je hoeft dus niet persee al je muziek eerst over te zetten naar het .AAC formaat, MP3 en WMA pakt de iPod ook gewoon.

Deel Deze Pagina