Haha, dan zitten wij hiermee dus op 1 lijn
.
Echt de standaard oordopjes zijn ver benedenmaats, vervormen snel, heel snel als je volume harder zet met iets meer bas (die je nauwelijks hoort).
Nou ben ik vanmiddag fftjes wezen shoppen en bij winkel sony dopjes gekocht die de verkoper mij aangeraden had. Maar ook die vind ik beetje tegenvallen... 3x raden wat mij tegenviel: JUIST, de bas! :{
Waren ongeveer 30 euro en ik ga ze morgen terugbrengen.
Ik ben idd beetje veeleisend maar goed nu heb ik zo'n dure mp3-speler gekocht, dan moet het geluid natuurlijk ook beetje goed zijn... (of zal dat weinig bas/vervormingen aan mijn iPod liggen?)
Jammer van de iPod vind ik wel dat je niet zelf een equaliser instelling kan maken, of kan dat misschien via I-tunes? Dat heb ik namelijk nog niet bekeken.
Edit: Orcrist, ik heb zojuist op site van Philips leuke oordopjes gezien in stijl van iPod (dus mooi wit), ze zien er best bruut uit. Nu het geluid nog...
Wat die fabrikantenover hun eigen produkten zeggen neem ik vanaf nu met korreltje zout, o.a. omdat Apple hoog van de toren blaast met hun standaard meegeleverde oordopjes (zie hun site
)
Maar goed,
link van de Philips dopjes...
Als iemand btw tips heeft voor goede dopjes, voel je vrij! Ben best bereid iets van 40/50 euro uit te geven, als het geluid maar goed is!!
Klik om te vergroten...