1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    USB

@ BFalcon: sennheiser maakt zeker weten de beste oordoppe/koptelefoons. als je goed geluid wil meot je zo'n ding pakken wat achter je nek gaat. daar heb je wel een goede bass, zelfs nog beetje te erg af en toe, dan moetk de EQ veranderen/

2. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    @BFalcon Ik had vroeger de EX-70 in ear doppen van Sony. Geloof me deze hebben genoeg bass om koppijn van te krijgen 8). Ze zitten ook in je oren (ff wennen) maar houdt goed omgevingslawaai tegen. Volgens mij zijn dit de nieuwere modellen, MDR-EX51LP of MDR-EX71SL.

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, het zure van die verkopers is dat ze geen echt idee hebben wat ik met echte bas bedoel.. Zij doelen al gauw meer op de random pop muziek bas die de oordopjes wel aankunnen.. :) Maar voor echt goede oordopjes zit je geloof ik al snel aan de €50,-- . Die Phillips oordopjes lijken me idd ook wel wat, al heb ik niet zo heel veel vertrouwen in Phillips op dat gebied. Er schijnen een stel Sony oordopjes te zijn die erg goed zouden presteren, geen idee alleen welke. :)

4. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    ik ben van plan om ook een Ipod mini te kopen, alleen ben ik er al op zoek geweest in de stad maar ik heb hem niet kunnen vinden, weet een van jullie mischien waar ik hem kan kopen, ik heb besloten om dit niet via internet te doen dat leek me niet al te veilig dus ik ben op zoek naar een andere oplossing.

5. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dixons heeft ze.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij is te koop bij de mm. Iig wel bij die in Alkmaar. En de dixons zal hem ook wel hebben liggen.

7. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    dixons ben ik geweest, media markt heb je nietinDeventer maar daarkan ik eventueel wel naar toe gaan. watis de pijs bij de media markt? en zijn er nog andere alternatieveN?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga straks toch ff langs de mm om denk ik de cd van Kayne West te gaan kopen, dus dan kijk ik meteen wel wat ze er bij de mm voor vragen :) En wat bedoel je voor andere alternatieven? Als je winkels bedoelt, dan denk ik het haast niet. Alleen online shops nog, maar dat wil je niet...

9. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    met alternatieven bedoel ik idd andere winkels als je ff voor me wilt kijken, vind ik erg kewl van je. :D

10. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ga binnenkort ook maar geloven aan de 4G 20GB.... Moet vanaf nu elke dag 2 uur in de trein zitten; muziek is heilig op zo'n moment.

Alleen, hij kost nog 300 euro.... (minder op apple.nl met studentenkorting?)... zit er een prijsverlaging in binnenkort?

Of moet ik hem toch gewoon bij dixons halen?

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dixons.nl en dan bestellen zodat je hem via rembours krijgt.
    dan betaal je dus aan de deur en weet je zkr dat je je geld niet kwijt bent.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou sun zize ik heb ff voor je gekeken, en hij kost 269 bij de mm in Alkmaar :)

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    @Sun_Zize: Ik begrijp je mening die je hebt over online shops wel, ik deel bijna diezelfde mening. ECHTER ik ben van mening dat als je via Apple.nl bestelt er nauwelijks iets kan gebeuren!

Pre's:
    - Studentenkorting (moet je natuurlijk wel student zijn:)). Scheelt met de 4G 20GB iPod toch weer 30 euro en met de iPod mini zo'n 20 euro...
    - Gratis laten graveren (tot 28 sept). Kost normaal 23 euro. Heb ik ook laten doen en ik moet zeggen dat de kwaliteit echt toppie is!
    - Gratis verzending

Negatieve punten:
    - Verzendingstijd. Ik had hem ongeveer 1,5 week na bestelling! Als je hem bij Dixons besteld heb je hem sneller, maar dan heb je geen van de bovengenoemde pre's...

@Orcrist: Het leuke is dat ik voordat ik die oordopjes gister had gekocht ook tegen verkoper had gezegd dat ik dopjes met BAS wilde! Hij verwees me meteen naar die ik nu heb... Maar ik vind ze dus tegenvallen, wel goede hoge tonen trouwens!
    Dus dan zie je dat de mening van verkopers ook niks zegt, zelfs niet als hij zegt dat hij ze zelf ook heeft en zelf ook zeer veeleisend is op dat gebied...

Gelukkig heb ik wat oudere dopjes hier thuis gevonden die ik toen ik 2 jaar geleden mijn (dure) Sony walkman kocht erbij kreeg. Die hebben wel behoorlijke bas. Ze missen iets op hoger gebied maar goed dat is niet het allerbelangrijkste (is trouwens wel goed te krijgen met de EQ van de iPod).

Wat betreft de dopjes van Philips, opzich heb ik best vertrouwen op dat gebied in Philips. Heb zelf ook ooit eens dopjes van Philips gehad (die beetje op deze leken) en ze waren behoorlijk goed. Nu zijn ze helaas kapot omdat ik per ongeluk op rechterdopje heb gestaan (een tijdje geleden).

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hij kost bij apple 300 met studentenkorting (329 zonder)
    en bij dixons betaal je 329€ het scheelt 30€, mja..ik had um wel de dag erna al...van de dixons. lijkt me vrij frustrerend als je zo lang moet wachten.

@ oordoppenkwestie: Kuch*Sennheiser is beter*Kuch
    sennheiser is wel duur, maar dan heb je wel wat. je moet natuurlijk wel goed geluid hebbe bij zo'n duur kreng!

15. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Bij dixons betaal je ook 300 euro, voor zover ik het laatst zag. Alleen; je moet nog een verzekering erbij kopen, lijkt me.... Zit bij apple.nl er automatisch een garantie van 2 of 3 jaar op?

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
  17. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    hoeveel wordt die ipodmini met studentenkorting, en waar kan ik dit aanvinken? hij komt bij mij namelijk steeds op 269 euro uit...

en over dat gratis laten greveren las ik ook niks? kan je dat ook ergens aanvinken?

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    huh? Zen Touch kost 260 euro en dan heb je 20GB :|
    (ik kan hem eventueel leveren voor +/- 230 - 240)

19. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    hey ik ben overgehaald om ook een Ipod te kopen alleen weet ik niet of ik een USB poort op mijn PC zit waarop ik mijn ipod kan aansluiten weet een van jullie waar je dat kan zien? of waar hij zit bevestigd op je computer?

Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zou toch zweren dat ik hem vorige week voor 299 euro heb zien liggen (ja, de 20 gb versie).

Ga toch nog maar eens een keer kijken. Moet sowieso eerst nog even wat geld hebben O-) .

Deel Deze Pagina