Zoals ik al zei gaat dat ongeveer 20 euro schelen, dus gaat ongeveer richting de 245 euro. Je kan studentenkorting nergens aanvinken idd.
Wat je moet doen is bij de Apple.nl store het vakje van onderwijsinstelling aanvinken. Dan moet je verklaring aanvinken waarin je verklaart naar waarheid te handelen. Dan kom je weer in het store gedeelte maar nu met de aangepaste prijzen...
Als je dan je iPod aanvinkt en dus aangeeft hem te willen kopen, krijg je vanzelf het scherm van dat graveren waarin je 2 regels op kan geven en meteen een voorbeeldje krijgt hoe dat wat jij erin wil laten graveren eruit gaat zien (aanradertje, is echt wel mooi!!)
@Sun_zize: Ik heb zelf USB 1.0 (verouderde PC) en bij mij werkt het allemaal (alhoewel wel langzaam). Vreemde is dat op Apple.nl en in boekje staat dat de iPod alleen werkt met firewire en/of USB 2.0. Is dus niet zo, USB 1.0 werkt ook en het is niet nodig een aparte USB 2.0 kaart te kopen.
Heck, bij mij laad ie zelfs op via mijn USB 1.0 poort, vraag me niet hoe het kan (!!)
Laatst bewerkt: 18 sep 2004