1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Zoals ik al zei gaat dat ongeveer 20 euro schelen, dus gaat ongeveer richting de 245 euro. Je kan studentenkorting nergens aanvinken idd.
    Wat je moet doen is bij de Apple.nl store het vakje van onderwijsinstelling aanvinken. Dan moet je verklaring aanvinken waarin je verklaart naar waarheid te handelen. Dan kom je weer in het store gedeelte maar nu met de aangepaste prijzen...

Als je dan je iPod aanvinkt en dus aangeeft hem te willen kopen, krijg je vanzelf het scherm van dat graveren waarin je 2 regels op kan geven en meteen een voorbeeldje krijgt hoe dat wat jij erin wil laten graveren eruit gaat zien (aanradertje, is echt wel mooi!!)

@Sun_zize: Ik heb zelf USB 1.0 (verouderde PC) en bij mij werkt het allemaal (alhoewel wel langzaam). Vreemde is dat op Apple.nl en in boekje staat dat de iPod alleen werkt met firewire en/of USB 2.0. Is dus niet zo, USB 1.0 werkt ook en het is niet nodig een aparte USB 2.0 kaart te kopen.
    Heck, bij mij laad ie zelfs op via mijn USB 1.0 poort, vraag me niet hoe het kan (!!)

Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    graveren lijkt me ook mooi, is echter lastig om een tekst te verzinnen..

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, en wat als je de Ipod zat word en je het dingetje wil verkopen?
    Dan zit je mooi met een persoonlijke tekst op de achterkant.
    Wat een mogelijke koper dan weer wat afschrikt...

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    het is ook een 1.1 kabeltje dat je erbij krijgt...

en natuurlijk laad ie op via de USB poort, zo'n ding levert stroom weetjewel. een scanner moet toch ook ergens zijn stroom vandaan halen (de scanners zonder adapter dan), printers werken er ook gewoon op.

5. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    kan je ook een 2.0 kabeltje kopen?

6. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Snap ik... :{
    Maar sla Apple.nl etc er maar op na, dan snap je precies wat ik bedoel...

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Euhm... ik weet niet hoe jij erover denkt maar ik koop zo'n pokkeduur ding niet met gedachte in mijn achterhoofd dat dingetje weer te verkopen...

Btw wel eens erover nagedacht dat je met dat graveren:
    1- je iPod persoonlijker (en mooier) kan maken, oftewel meer gebruiksplezier
    2- je iPod minder 'jatgevoelig' wordt...

Ik heb gewoon mijn naam en geboortedatum laten graveren en nogmaals als ik weer mocht kiezen zou ik het zo weer doen!

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    edit: kzat fout...tis gwoon een USB 2.0 kabel

Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  9. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mm alsik mijn iPod mini aansluit op PC via usb kabel reageerd ie neit??? Eerst vond hij hem dan in iTunes nu nie tmeer?? Hij laadt dan ook niet op elke keer maar weer dat beeldje van die Apple;) weet je wel dat blijft maar komen /gaan/komen/gaan. iemand kent dit probleem???? echt heel naar nu kan ik er nix bij zetten.. opladen via adapter gaat wel maar ook na het indrukken van allerlei knoppen pas;)

10. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    Als je een ip0d besteld via die onderwijs store gaan ze dan ook alles werkelijk na enzo??

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    neej, kan eventueel wel maar de kans is heeeeeeeeeeeeeeeel klein

12. pharzimx

Leuk Bevonden:
    1
    Wat willen ze doen dan ?? bellen naar de school :confused: ??

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Bellen/schriftelijk...

Kijken of je daadwerkelijk ingeschreven staat op instituut met bijbehorend studentnummer.
    Al doen ze dit alleen steeksproefgewijs...

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    woehoe...het is zover, ik ben de eerste officiele member met een kapotte ipod!
    *vreugde*

naja...mun wheel doet t niet meer, kan dus niet meer door de nummers scrollen. alle induwtoetsen doen het wel gewoon. kheb hem gekocht op dixons.nl, naar dixons gaan of meteen apple bellen?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Naar dixons gaan of zit er geen garantie op de Ipod?

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    jwel, zit een jaar garantie op.
    kga wel lekker naar dixons, mogen zij alles regelen...nu het bonnetje nog vinden....

17. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Zit er ook een soort slotje op je Ipod, zodat als hij in je zak zit hij niet per ongeluk wordt ingedrukt en naar een volgend nummer springt...

Ik heb een zus en die is student, kan ik dan gewoon die Ipod op haar naam bestellen zodat ik die korting heb. Of kan dit niet.

18. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    1- ja er zit een slotje op, gelukkig wel!
    2- ik voorzie geen problemen. Apple gaat niet natrekken wie eindgebruiker is (lijkt mij ook beetje onmogelijk). Let wel op, stel dat de iPod zo goed bevalt en je zus er ook 1tje wil, dan wordt het best opvallend als zij een 2e onder haar naam met studentenkorting gaat bestellen...

19. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ik las op tweakers.net dat een bestelling bij apple.nl 2-3 weken duurt voordat je die Ipod in huis hebt voor €300 met gravering
    Maar bij Dixons duurt het 2 dagen... voor €330

Duurt het echt zo lang bij Apple? er staat dat het 6 - 8 dagen duurt...

20. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mij duurde het welgeteld 10 dagen bij Apple...
    Is idd best wel lang, maar zie het zo --> je hebt tot nu toe ook nog zonder iPod gekunt, waarom moet je dan nu binnen 2 dagen zo'n ding hebben? (ik geef het toe ik wilde dat ook heel erg graag, hoe vlugger hoe beter, maar achteraf blij dat ik dit heb gedaan via Apple.nl. i.v.m. gravering en korting)

Btw reden dat 10 dagen duurde i.p.v. aangegeven 6-8 dagen die op Apple.nl vermeld staat is het graveren. Als je die optie aanvinkt wordt je ook geattendeerd dat levertijd daardoor iets langer wordt...

Laatst bewerkt: 19 sep 2004

Deel Deze Pagina