1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik denk dat het het verstandigste is om op een doekje een heel klein beetje afwasmiddel te doen(Dus geen halve liter!) en zachtjes het eraf vrijven. Wat je niet moet doen is met water gaan werken...(Dus ook het afwasmiddel niet verdunnen met water! 8) )

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    mooi ding moet ik zeggen! geluid klinkt erg goed, muziek overzetten gaat ontzettemd snel en makkelijk, en scroll wheel werkt ook erg snel _O_

3. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op 23 september op apple.nl een 20GB ipod met dock besteld, en op 30 september kreeg ik een leveringsbevestiging per email.

Als ik de status controleer staat daar ook dat hij 'shipped' is, maar als ik dan bij 'Activity Location Date / Time (GMT)' kijk, staat daar geen enkele locatie of iets onder.. Klopt dat wel? Ik lees dat iedereen hier kan zien waar het pakketje is.. :{

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga ook een ipod kopen :D Eerst mn k700i maar verkopen voor rond de 300 euro, en dan haal ik van dat geld de ipod. :D Dan heb ik dus uiteindelijk 72 euro betaald voor een ipod met een abbo van 30 minuten per maand dat 2 jaar duurt:D

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat ik mn ipod ga bestellen komt nu iig wel lekker dichtbij... :D Hoelang duurt het voordat je je ipod thuis krijgt zonder graveren? En hoe kom je bij die studenten korting? Ze checken het toch niet? O-)

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    zonder graveren duurde het bij mij 2 weken volgens mij, bestelde hem 20ste (was echter op zaterdagavond geloof ik) en had hem maandagochtend

7. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien, graveren veel mensen iets op hun iPod. Ik zie het nut daarvan niet...

Is alleen maar moeilijk om te verkopen, mijn iPod ben ik van plan om over 1 jaartje te verkopen en dan weer een nieuwe generatie Ipod kopen of een concurrent daarvan :p.

8. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Kom ik net thuis, ligt er een briefje dat ik niet thuis was toen zij voor de deur stonden.
    Ik opbellen om nieuwe afspraak te maken, zeggen ze dat je de hele dag thuis moet zijn omdat ze van 9u tot 5u kunnen komen. Dus ik moet spijbelen :D

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Je kan ze toch ook bij je buren laten bezorgen?

Anders geef je het adres van het werk van jou of je ouders als bezorg adres.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Anders is hij nog niet oud genoeg om op zich zelf te wonen;) Ik geloof dat ik ergens las dat hij 13 ofzo was...

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik heb ze gezegd dat ze hem bij m'n pa op zijn werk konden leveren,
    maar idd vaag dat ze hem niet ffies aan m'n buren hadden gegeven en een briefje in de bus hadden gegooid...

Waar slaat dit op? Reageer ff serieus en anders niet.
    En al was ik 13, wat dan nog?

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja sloeg op een post van eastmaster die hij inmiddels geedit had een half uur na mijn post. ;) Daar ging hij er nogal vanuit dat je op jezelf woonde. En Als je 13 bent lijkt het me niet verstandig om op jezelf te gaan wonen... Ik ben 16, maar ook voor mij lijkt het nog niet echt verstandig... Voor mij misschien over 2 jaartjes ofzo :p Ik had ff moeten quoten :+ Dus het was op zich best serieus, en geen aanval op jou hoor ofzo. Zo moet je het echt niet opvatten. Iig is dat niet de bedoeling ;)

Hoe kun je nou invoeren op apple.nl dat je die ipod met studentenkorting krijgt? Ik kan het nergens viden? :confused:

13. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Ok, verkeerd begrepen.

Ik kon het ook niet vinden, dus op de site van apple staat ergens: zoeken..
    Typ daar gewoon studentenkorting in en je komt er vanzelf.

Nog ff een vraag:

Heb net m'n Ipod binnen en hij laad zich op via de computer, is dit een goed plan? Of kan ik hem beter met die oplader die erbij is geleverd opladen?

Laatst bewerkt: 8 okt 2004
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja denk dat het geen kwaad kan, maa met de oplader kan er zowiezo niets mis gaan. Lijkt me dus de meest veilige manier. Een pc is op zich toch een best onbetrouwbaar ding ook...

Maar nu had ik een vraagje. Iemand had gezegt dat je die studentenkorting ook gewoon kunt gebruiken zonder dat je ook daadwerkelijk student bent? Ik ken namelijk zo snel ook niemand die student is in mn nabije omgeving... En om nou nog een jaartje te wachten tot ik het zelf ben :+ Kun je gewoon dus verkeerde info opgeven, en dan komen er geen gevolgen? Iemand gaf ergens in het begin van deze thread deze link op. Maar is het dus echt noodzakelijk om al die info in te voeren... Voel me er toch niet helemaal goed bij O-)

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    tkan geen kwaad...daar ist tenslotte voor gemaakt. MAAR, het gaat zo ointzettend langzaam dat ie waarschijnlijk mrogenvroeg net vol is. dus de oplader is het makkelijkst:)

16. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

waar heb jij het nou weer over? Als ik mijn post edit, staat dat er gewoon onder hoor! tenzij ik het binnen 1 minuut na me post edit, dan staat die mededeling er niet!

17. pharzimx

pharzimx Elite Kaas Member

Leuk Bevonden:
    1
    lekker boeiend :?

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

wel boeiend, hij moet niet zomaar woorden in mijn mond leggen die ik niet gezegd/getypt heb.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou srry hoor. Ik heb helemaal nooit gezegt: Eastmaster zei:"*tekst*". Ik zei alleen dat je een half uur na mn post je post had geedit. Dat is gewoon waar, want dat staat onder je post... En volgens mij edit je niet zonder reden. En volgens mij ging je er voor die edit er van uit dat hij op zichzelf woonde. Is gewoon een menselijke fout, en kan iedereen overkomen. Hoef je niet meteen op je tenen getrapt te zijn hoor :p

Back ontopic:

Ik ga mn ipod morgen ff halen :)

EDIT: Dit staat er onder die post: Laatst bewerkt door Eastmaster. Datum : 18-05-1984. Tijd : 18:05

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  20. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Heb ee paar krasjes op m'n Ipod, kan ik dat met een spulletje weghalen?

Deel Deze Pagina