1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt een gewone ipod, en een ipod mini.
    Ik vermoed dat het speciale aan een ipod mini, ten opzichte van de normale ipod, het verschil in grootte is.

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het mss over de uitzonderlijke geheugencapaciteit, geluidskwaliteit...
    Is dat er speciaal aan is dus.

3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Alleen de geheugencapaciteit is kleiner dan bij een normale Ipod. Voor de rest is de kwaliteit (mag ik aannemen) hetzelfde.

4. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik bedoel over de ipod in het algemeen!
    Niet perse over de ipod mini.
    Is dat een gewone mp3speler van apple?

5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    oooh, een mp3-speler met VEEL geheugen, je kunt playlists maken, alles opslaan in mappen...
    kijk maar op www.apple.com/ipod voor de specs:p

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zeg dat dan :)

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Eindelijk:)

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De iPod Mini is lekker klein. Daarnaast zit er vast verbeterde techniek in tov de normale iPod.

9. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch, je krijgt bij de normale iPod meer gigs voor je euro. Ik denk dat ik eerder een iPod koop dan een iPod mini. Ja, of het is wachten op de 5e generatie iPods ;).

10. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wel, alleen ik vind mijn ipod 15GB best wel groot, ja ik weet het ben verwend :+. 4 GB is op zich wel genoeg, had mijn ipod ook vol gepropt met 12 GB muziek, maar het is dan moeilijk om elke dag te kiezen, wat je wil gaan luisteren. Je bedoelt de 4e generatie :p.

Rond de 24 juli zou je ze in de winkel kunnen kopen, indien ze niet de door voorraad heen zijn. Heb de mijne al besteld en de bevestiging al binnen. Ik denk dat ik het binnen 2 weken wel heb.

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Waar heb je 'm besteld? Gewoon bij apple.nl ?

Welke oordopjes? De standaard of de aparte in-ear?

12. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook op de hoogte laten houden door Apple en zag t gister ook :D.. egt een vet ding maar ik weet niet of ik er 269 euro voor over heb.
    Toch vind ik de gewone Ipod een stuk mooier eerlijk gezegd. De kleurtjes van de Ipod mini zijn veel te soft. Geen scherpe kleuren, en het lulligste is dat ie er niet in het wit is zoals ik 'm eigenlijk zou willen hebben. Bovendien lijkt ie wel heel erg op een andere Philips mp3 speler.

GAGGAG, heb je jouw Ipod al verkocht? als die deal niet doorgaat zou ik 'm ook wel willen hebben

13. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ik dacht gelezen te hebben dat de Mini gezien wordt als 4G. Naja boeiend, het wordt wel aantrekkelijk(er) door de studentenkorting. Maar het blijft zo duur... Wie weet trakteer ik mezelf erop als ik m'n tentamens heb gehaald ;).

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Is al bekend wanneer ie nou echt in de winkels ligt??

15. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    MasterChief_007: Ja, heb het gewoon bij apple.nl besteld. Ik gebruik zelf de Sennheiser MX400 en 50 euro voor die in-ear gaat te ver. Er zijn genoeg alternatieven.

majidamarus: Ik vind de prijs juist meevallen, had een tijdje geleden ook gedacht, dat het 300 euro zou kosten. Heb mijn ipod verkocht, wordt deze week nog opgehaald.

Darkwing: 24 juli moet het in de winkels te koop zijn. Als alles volgens plan gaat.

Dixons.nl hebben hun prijs voor de ipod mini bijgesteld :+.

16. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de gewone Ipod 15 gb(ben ik zeer tevreden mee, ik vind het lekker klein, en hij werkt chillend), en daarbij het je de play/pause, menu, forward en backward knoppen(naja het zijn geeneens knoppen te noemen want je hoeft niks in te klikken, gewoon ff aanraken) apart boven het draai-wheel(wat dus ook niet draait maar waar je met je vinger overheen glijdt) hoe hebben ze dat hier gedaan dan, heb je nu niet meer dat ubervette Touch gebeuren??

17. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Shit, dat is als ik net al op vakantie ben :mad: Jammer, had hem eigenlijk wel willen hebben voor de vakantie.

18. Slofsky

Leuk Bevonden:
    0
    @hattrickrulez Het touchwheel is hetzelfde gebleven alleen hebben de vier windrichtingen van het touchwheel ook nog eens functies. Dus als je die indrukt voer je de bijbehorende functie uit. Een soort verbeterd touchwheel dus ;).

19. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    mm ik heb hem ook net besteld op apple.nl in de store maar daar begreep ik eruit dat hij al uit was dus niet met reserveren of zo het was gewoon BESTEL NU..

* Edit snel de betaling ingetrokken om ook de studentenkorting te regellen _O_ bedankt voor de tip scheelt veel geld!:)

Laatst bewerkt: 9 jul 2004
  20. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    De 4e generatie Ipod's komen binnenkort uit en wordt nog goedkoper ook. Apple zal morgen mogelijk dus de nieuwe ipod laten zien, nog kleiner.

Er is een cover gelekt, zie plaatje:9.

Bron

Deel Deze Pagina