1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Yep; www.ipodcleaner.com :) Maar er zijn ook methodes mat Brasso (oid) en hele zachte doekjes. Maar daar moet je voorzichtig mee zijn want daar kan je het ook mee verergeren. :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zou dat brasso ook gewoon werken op het schermpje van mn gba? O-)

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  3. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Zou best kunnen. :)

4. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    lees is ff goed wat er staat |:- |:-

Kijk ff onder alles post van mij, dat is gewoon mijn signature

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik bied in dit geval dan mn excuses aan. Maar je moet toegeven dat die sig niet bepaald praktisch is. ;)

@Orcrist: Weet je zeker dat het brasso was? Want het lijkt wel niet erg te helpen :p

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja weet het zeker; maar zoals ik al zei je moet het op een hele speciale manier doen.. kijk anders ff op ipodlounge.com op het forum. Daar is er een hele thread over hoe je krassen van je beeldschermpje kan verwijderen met brasso. :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    In die thread hebben ze het erover dat brasso voor de achterkant is(metalen gedeelte), en dat je ijs(icecream) voor de voorkant en het scherm kunt gebruiken... Welke smaak? Of zal vanille goed zijn? :p

EDIT: iemand anders zegt ook dat het voor de voorkant gebruikt kan worden(brasso) :confused:

EDIT: Als je wilt voorkomen dat er verdere krassen op komen kun je zoiets of zoiets nemen. Persoonlijk zou ik voor het 2de gaan, maar hetwitte gedeelte op je ipod blijft dan natuurlijk wel onbedekt :'-(

Laatst bewerkt: 10 okt 2004
  8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ach; ik kijk eerst is ff hoe ipodcleaner werkt; en stel ik besluit nog om bescherming aan te schaffen dat wordt het toch wel een iSkin. :)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het schijnt zo te zijn dat als je zegt tegen Nintie dat er krassen op je scherm ziten, dat ze je gratis een nieuw scherm opsturen. Batterij klepje was ook weg, dus die heb ik ook meteen aangevraagt. Schijnt allemaal kostenloos opgestuurd te worden door Nintendo :D En ik geloof het wel met die studenten korting. Ik ga vanmiddag meteen uit school wel gewoon naar de winkel en de volle mep betalen :) Voor die ipod dan he O-)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoelang duurt dat opladen nou? En waarom zit er geen engels boekje bij :'-( Ach ja, mn duits is best redelijk... Wat heb jij nou orcrist? Een mini of een 20 gig versie?

11. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik heb ook 20 gig:p

opladen duurt 4 uur ongeveer,

12. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Er zou iets op die CD moeten staan, maar als ik die erin stop komt hij alleen met de Setup.... Help?

En heb vanmiddag m'n ipod mee naar school genomen, bij ICT stond ie miss een half uur aan, ff naar WC. Kom terug en, had dus m'n liedje op pauze gezet, dat ding reageert helemaal niet meer, hij bleef gewoon met het scherm op dat ene liedje op pauze. Alle knopjes geprobeerd maa hij deed nix... Komt dit vaker voor?
    Thuis in de oplader gezet en hij deed het weer. (Liet hem net zo lang aanstaan totdat hij leeg was omdat ik hem niet uit kon zetten)

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ook niet geprobeert te resetten? Misschien heeft iemand ermee lopen kloten ofzo? Of nam je hem mee naar de wc? Anders weet ik het ook niet... Wel legaal verkregen muziek? :+

14. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Wat bedoel je met resetten?

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je 2 knoppen tegelijk indrukt dat reset de ipod zich. Dus zeg maar een zelfde knop zoals er bv op de cube of pc zit. Ik weet zo snel geen ander voorbeeld. Volgens mij blijven gewoon al je nummer erop staan, maar hij gaat uit en meteen weer aan. Ik dacht dat het die middelste en menu knop waren. Die moet je dan 2 seconden tegelijk ingedrukt houden ofzo...

16. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    neej niet geprobeerd, maar was al een beetje bang dat m'n Ipod al weer stuk was. Hopelijk dat hij het strax weer doet na het opladen.

Als je wilt opladen welk kabeltje moet je dan gebruiken als je de ipod het snelste wilt opladen?

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die firewire kabel kun je toch alleen maar gebruiken? Die is wat betreft info versturen zowiezo sneller dan usb, dus misschien ook wel met opladen :p

18. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    met de adapter en de firewire kabel, je kan tbw nx anders in de adapter duwen:p
    via de pc is erg langzaam

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nog ongeveer 1,5 uur schat ik :D Of duurt het de eerste keer ff wat langer aangezien de accu echt kompleet leeg was voor het opladen? Is wel vaker zo toch? Dat een compleet nieuwe accu er wat langer over doet om helemaal opgeladen te zijn? :'-(

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    gwoon lekker tv gaan kijke ofzo:p

tduurt dus nog wel ff:D

Deel Deze Pagina