1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ach ja... Doe ik ook. En af en toe ff op de pc :p Valt op dit moment hier weinig te doen. Ik hoop dat hij om 2100 uur klaar is O-)

2. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij is het met alle ipods zo dat ze in het begin vast lopen....

Bij die van mij en de ipod mini van me neef ook al.... na een paar dagen liep hij spontaan vast.. daarna heeft hij zonder problemen tot nu toe gefunctioneerd.....

resetten gaat btw. als volgt.
    sluit je ipod aan op de AC adapter, zoals je hem ook oplaad, niet aansluiten aan de pc of imac.
    druk dan tegelijk de select en menu knop tegelijk voor 5 seconde in. als de ipod software niet al te verrot is, wordt hij nu gerest....
    Als die het dan nog niet doet, moet je hem met ipod updater nieuwe firmware uploaden.... de ipod wordt in de meeste gevallen dan wel compleet gewist.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij is opgeladen :D Maar nu heb ik zo'n stickertje aan de zijkant eraf gehaald. Alleen nu bleef er allerlei residu achter. Hoe haal ik dat weg :'-(

4. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon voorzichtig eraf wrijven met een doekje met een klein beetje terpetine.

5. The Outsider

The Outsider Know your damn role!

Leuk Bevonden:
    0
    80% is 1 uur opladen.
    100% is 4 uur opladen.

Online kun je ook alles nalezen, boekje gebruik je toch niet;), misschien moest Apple op boekjes bezuinigen :+.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah dat zij mn moeder ook toen ik bijna alles met moeite eraf had "geveegt" met mn vingers. Ik ga niet lopen kloten met mn nagels, want ik wil geen krassen :p Nu komen die toch wel, maar zo min mogenlijk dan maar :9

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als je geen krassen op je ipod wilt moet je hem in de vitrine kast leggen, aansluiten op stereo en afstandsbediening kopen

Ik heb bewust me ipod in het begin onbeschermd in me zak gedaan.... nu zitten er wat kleine krassen op, heeft mijn hart een beetje pijn gedaan, maar nu durf/wil ik me ipod wel gewoon gebruiken zegmaar... waarvoor het bedoelt is... dus niet in zo'n dikke case waar je niet meer goed bij de knoppen komt ofzo, heb er wel 1 gekocht hoor daar niet van, als ik ga sporten ofzo, dan kan ie nog wellis vallen enzo...

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een 20 Gig. :)

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Bij mij zitten er na de 1e dag op school al krassen op :confused:

10. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    bij mij zit vooral de achterkant vol met krassen, maar dat boeit me echt niet. als je geen krassen wil meot je zo'n lastig ding kope en dat vind ik onhandig en lelijk.

nu issie lekker gebruikt en dat is fijn:D:p

11. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    FF over dat Partyshuffle in iTunes: Dat is toch gewoon een doodgewone shuffle of zie ik opties over het hoofd, volgens apple.nl kan je voor eigen DJ spelen etc.
    Heb ik wat gemist?

12. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan instellen uit welke playlist hij de nummers moet halen, instellen dat nummers met een hogere rating vaker afgespeeld mogen worden.... en je kan tijdens het afspelen eerst volgende nummer toevoegen aan de playlist...

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb het idee dat mijn accu best wel snel leeeg is, hoe kan dit?

ik heb hem pas nog volledig opgeladen, dan moet hij toch weer een uur of 10 meekunnen!?

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als je hem op volle geluidsvolume zet, regelmatig door het menu scrollt en spelletjes speelt, dan gaat hij sneller leeg. :) Ook het livht niet gebruiken helpt een hoop.

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat zijn ook niet echt dingen die ik doe, zal eens kijken hoelang hij het dit keer doet

kan het ook zijn dat hij de eerste keer niet goed is opgeladen? dat hoor je wel eens oevr accu's, dat ze de 1ste keer goed moeten worden opgeladen (kan me het echter niet meer herinneren of het toen goed is gegaan)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Je moet hem gewoon net zo lang opladen tot dat teken van die accu niet meer beweegt zeg maar, en dus helemaal gevuld is. Dan is hij volledig opgeladen, en niet anders ;)

17. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Daar komt bij dat na een paar oplaadbeurten de accu iets langer mee gaat.
    De accu kan best lang meegaan onder verschillende voorwaarden. Er zijn enkele test mee gedaan die je ook weer terug kan lezen op ipodlounge.com.
    Bij mijn normale gebruik gaat de accu ongeveer 7/8 uur mee, wil je echter de 13 uur halen dan moet je je iPod op half volume zetten en voor de rest nergens meer aan komen; geen shuffle aanzetten etc. Dan haal je 13 uur. :)

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    shuffel aan of uit maakt niet zoveel uit, zolang je maar niet steeds naar het volgende nummer springt, steeds aan/uit, display te vaak aan doet, enzo. Als de schijf gaat draaien laad hij gewoon de cache weer helemaal vol... of hij nou de volgorde van de albums/nummers pakt of niet maakt niet zoveel uit. De volgorde van de playlist is toch niet de volgorde van hoe ze op de hdd staan...

Ik was een keertje vergeten me ipod uit te zetten toen ik op me werk was.... heeft hij dus zo'n 11 uur nonstop afgespeeld... ze waren toen wel bijna op.. kon niet veel langer meer afspelen geloof ik....

Dat lijkt mij toch best wel voldoende, hoe jullie 12-13 uur halen weet ik echt niet.... volume stond bij mij al op half of minder....

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ikzelf heb nog geen 12/13 uur gehaald; maar het is wel mogelijk. Niet dat je dan er veel plezier van hebt, de eisen zijn een beetje onredelijk. :)

Maar ik zit er niet mee; 8 uur is toch lang genoeg? Ik zit er denk ik maar 3 uur hooguit non stop naar te luisteren; laat staan 8 uur. :)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Idd, ik denk dat ik er ook ongeveer zolang over doe tot hij weer aan het infuus moet. Ik zet de muziek altijd op max volume, en selecteer wel eens wat nummers dus dan scroll ik wat door de menutjes. Voor mij genoeg want ik doe toch meestal wel 2 of 3 dagen met een opgeladen accu :)

Deel Deze Pagina