1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik doe er idd gemiddeld een week over voordat ik hem weer moet opladen. Ik heb hem echter op 3 kwart van het volume standaard, maar dat omdat ik alle muziek op 120% volume heb gezet.

Anyway; er zijn weer 2 nieuwe iPods op de markt; de special edition (ivm met U2) en de photo iPod die er echt geweldig uitziet! klik!

Btw de photo iPod is 60GB 8)

Laatst bewerkt: 28 okt 2004
  2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    En wat moet dat grapje kosten? :+ Ik vind de ipod met zwart wit scherm eigenlijk nog wel zo mooi met dat blauwe licht O-) Gebruiken ze hierbij dan wit licht ofzo?

3. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een iPod van 20 gig en ben er bijzonder blij mee! Echt een geweldig apparaat. Kun je ook trouwens lekker mee pimpen op school :p

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    $600,- :) Maar hier gebruiken ze wit licht idd I guess. Maar het ziet er wel redelijk hip uit.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe zet je touwens je muziek op 120%? Wil dat ook wel doen, maar als ik hem dan op max zet dan zullen me standaard oordopjes vast gaan protesteren :)

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    In iTunes; als je al je nummers selecteerd. (je kan het ook voor ieder nummer apart doen). Rechtermuisklik --> info --> opties. En daar staat het. :)

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OK, tnx. Maar gaat de kwaliteit van je muziek er niet op achteruit? Of valt dat wel mee. Ik heb er trouwens 324 nummers op staan nu, dus ik kan voorlopig nog wel ff doorgaan met muziek erp zetten.O-)

8. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel heb ik 1137 nummers erop. Nog 200 nummers en ik heb 1337 nummers 8)

9. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    De kwaliteit verslechterd in mijn ogen niet; maar ik ben dan ook geen audiophile. :)

Lol; ik heb nu 420 nummers erop staan; me collectie is verdubbeld sinds ik me iPod heb en hij blijft nog groeien. :)

Hip trouwens als je 1337 nummers erop hebt staan. :+

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ja met een ipod met 1337 nummers erop ben je helemaal het mannetje :+

11. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, ik heb nu iets van 400 nummers erop staan. Waarvan 12 of 13 livesets van minstens een uur, maar het schiet nog niet ceht op:p.

Die iPod photo vind ik een beetje loos. Je kan er alleen maar foto's op bekijken toch? Daar heb je dus niet bijster veel aan. En ik zou uit principe geen iPod photo kopen alleen maar omdat ie een kleurenscherme heeft en toch €100 duurder is dan de standaard 40Gb iPod.

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook aan hoe je 'm oplaadt. De eerste keer moet je 'm helemaal opladen tot je iPod dat ook aangeeft. Dan gewoon helemaal leeg laten lopen (door gebruik natuurlijk) en dan weer helemaal vol laden. Als je je accu zo standaard oplaadt gaat ie het langst mee. Als je je iPod na elk nummer gaat opladen (lichtelijk overdreven) wordt je accu gewoon zwakker. Daarnaast is solitaire en verlichting funest voor je accu:p

//Edit: sorry voor dubbelpost O-)

13. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Voor die 100 euro meer krijg je ook 20 GB meer. :)
    Ik zou er btw ook geen kopen; maar hij is wel super gaaf. Hij zou ook zeker van pas komen op vakanties etc dus dat is het niet. Maar het coolste vind ik nog wel dat dit een keihard antwoord van Apple is tegen over de alternatieven met kleurenscherm. De specs liegen er ook niet om; Apple heeft ook op dat gebied weer de beste speler. :)

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    40Gb clickwheel iPod is toch €429?
    zie hier:

"Dit nieuwste lid van de iPod-familie is verkrijgbaar in twee formaten: een model van 40 GB voor € 539 en een model met een capaciteit van maar liefst 60 GB voor € 649."

De kleurenscherm versie van de iPod photo is dus al €100 duurder dan de clickwheel ipod met hetzelfde geheugen. Dan vind ik teveel geld voor alleen een grotere accuinhoud en een kleurenscherm.

iPod clickwheel 40Gb vs iPod photo 40 Gb
    de iPod photo is dus precies €100 duurder:)

Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  15. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt; maar hij is er wel. :)
    Ik vind het ook nog te duur, maar een heleboel mensen vinden de 60GB versie een uitkomst. Tóch een iPod; en ook het aantal GB dat ze nodig hebben. Nu zit er voor iedereen wat bij. :)

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou echt niet weten wat je moet doen met 60 gig. Het lukt me al voor geen meter die 20 gig van me vol te stampen, dus laat staan die 60 gig. Nee, ik blijf erg blij met mn ipodje. Vamiddag maar ff zo'n 40 euro duur hoesje kopen zodat ik er een beetje normaal mee over straat kan lopen :+ Slaat echt nergens op, 40 euro voor wat leren lapjes :{

17. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als je de belkin tas gaat kopen, raad ik je aan om dat toch maar niet te doen... een beschermhoes is handig om je ipod heel te houden of als je er mee gaat sporten. De belkin tas zorgt er voor dat dat je ipod veelste dik en zwaar wordt.... ik heb hem gekocht samen met me ipod, maar ik maak er haast geen gebruik meer van...

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch van die harde plastic hoesjes? die zijn geloof ik iets van €30. Als ik dan een hoesje zou kopen, zou het die zijn.

19. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou het ook niet vol krijgen; maar er zijn genoeg mensen die meer dan 60GB muziek bezitten. Voor die mensen is het een uitkomst. :)

20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ken ze niet.(Gelukkig? :+) Ik heb er zo een gehaald:
    [​IMG] Of ik er gebruik van maak weet ik wel zeker. Alleen is het jammer dat je de ipod er steeds uit moet halen, en dat hij niet van leer is... En dat voor 40 euro :{ Ach ja, het moet maar O-)

Deel Deze Pagina