1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik jou was zou ik hem gelijk terug brengen.... dat is namelijk het hoesje wat je voorheen gratis bij de ipod kreeg...

Dat is echt een heel slecht hoesje, ipod zit totaal niet vast... een vriend van me ging fietsen met dat hoesje om zijn ipod.... na een tijdje flikkerde zijn ipod er uit... gelukkig doet ie het nog, maar wel beschadigd... Als je echt graag een hoesje wilt, moet je ie van belkin kopen, daar zit een zuipnop onder die je ipod veel steviger vast houd, en je moest hem er niet steeds uit te halen als je iets wilt veranderen, er zit een klep op die je open kan doen + een hardplastic venster voor je beelscherm

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou zo snel kan ik hem er niet uit halen hoor, hij glijdt er niet zo uit ofzo hoor, ik moet wel wat weerstand bieden zeg maar. Ook zit er een zakje bij waar je hem eventueel in zou kunnen steken. Ik ga hem dan ook zo dragen dat de ipod in mn broekzak hangt. Moet wel goedkomen hoor denk ik. En terugbrengen kan toch al niet meer aangezien ik het celefaantje eraf heb gehaald en hem bij de mm heb gehaald. Dan nemen ze hem niet meer terug denk ik...

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Als hij strak om je ipod zit is het eigenlijk helemaal slecht... dat betekend dat elke keer dat je je ipod er uit wilt halen, er krassen op je ipod komen, die je juist zograag wou voorkomen met dit hoesje.
    Dat hij zo strak zit komt doordat je waarschijnlijk de ipod clickwheel hebt, hoesje is gemaakt voor de generatie er voor, die is iets kleiner...

btw. ik zit regelmatig op me ipod te scrollen voor een ander nummer.. en als een play list is afgelopen, kan je hem alleen maar weer op je ipod zelf... niet met de ab, net als een andere playlist selecteren.... je gaat vermoedelijk snel spijt krijgen van je aankoop.

Gewoon proberen terug te brengen, koop die van belkin, is ongeveer gelijk geprijst....

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    hmmm, kheb t ernstige vermoeden dat mijn accu naar de kut is.
    had hem gisteren opgeladen, kijk op school op het ding (had half uurtje aangestaan) batterij half-leeg. ik weet dat het absoluut geen nauwkeurig metertje is, maar evengoed baart t me toch zorgen. Ben nu aan het testen hoe lang hij het nu uit houd. heb t volume op 50%, shuffle uit, EQ uit, Licht uit; kortom alleen afspelen. na een uur is de batterij 2 "vakjes" leeg, vrees het ergste.
    6 uur is toch het minimum wat hij uit moet houden om een nieuwe accu te krijgen he?

5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is wel vervelend... hoelang heb je je ipod al?

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uh....sinds de 4e generatie volgens mij net uit was, das dusse...2/3 maanden??

niet echt op gelet:p

edit: heb dus ook de 4e generatie

7. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    laat even weten hoe je test afloopt... ik heb namelijk ook de 4e generatie...

probeer hem ook even helemaal te ontladen en dan weer op te laden... dan de afspeel tijd testen..

8. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hebk nu dus gedaan, was vroeg thuis vandaag, hele tijd spelletjes gespeeld, licht aangelaten...volume maximaal:).

toen ie leeg was helemaal opgeladen, en ben nu een uur en 15 minuten aant afspelen. ziet er nog uit alsof ie 80% vol zit op het onnauwkeurige metertje wat absoluut geen goede indicatie is voor de echte levensduur van de batterij (poe, wat een moeilijke zin;))

edit: I'll let u know:)

9. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het redelijk kloppen die indicator

10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    redelijk ja, maar op de apple site wordt zelf gezegd dat dit een ruwe schatting is. zal ff quote zoeken.

bron: www.ipodlounge.com

edit: heb jij er ook last van dat, als je je ipod niet gebruikt, hij vrij snel leeg loopt?

11. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb nog nergens last van.... staat bijna altijd te laden, als ik thuis ben en als ik in de auto zit, zit hij meestal in de autolader...

12. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hmmm...ok, ik laat nog wel weten hope t afloopt.

13. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    heb je de nieuwste ipod updater al geinstalleerd?

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe updater heeft toch ook voor een update voor de accu gezorgd? Het is me alleen even ontgaan wat ie nu precies geupdate heeft.

Ik had er ook last van dat m'n iPod steeds leegliep terwijl ik 'm niet eens gebruikte. Later kwam ik erachter dat ik m'n wekker functie steeds aan had laten staan:p

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    maakt t wat uit ofk de updater heb geinstalleerd of nit dan?

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat takke hoesje makt idd een heleboel hele klein krasjes... Die klote mm verteld me dat dan ook niet ff he... Nu krijg ik gewoon mn geld terug, en dan haal ik ergens wel zo'n belkin tasje vandaan. Waar kan ik die kopen, en voor hoeveel?

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    AAAARGH, kut ipod software:mad:

heb alle zooi opnieuw op mun pc geinstalleerd...sluit mun ipodje aan...ipod geupdate...je raadt het al, muziek weg

zucht, de test is nu dus voortijdig afgebroken eastmaster. morgen hebk weer kort school, zet um smorgens aan en kijk smiddags of ie t nog doet, ben morgen hoogstens 4 uurtjes weg...

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMGWTF, iTunes doet 't niet meer. Dit is echt te sick voor woorden. Nu kan ik gewoon niets meer op m'n pod zetten.....
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad???

19. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    zoek is bij wat macstores/applewinkels/ipodstores/dixons voor de belkin tas

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    je kunt itunes gwoon opnieuw downloade, dus t maakt toch nx uit?

Deel Deze Pagina