Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik al gedaan maar dat werkt dus niet

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kijk op dixons.nl en zie gewoon dat je nu bij je 20gig ipod een gratis dock krijgt... Ik heb hem in een dixons winkel gekocht, dus ik ga maar ff kijken of ik ook zo'n dok bij ze weg kan ritselen :9

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    bij de 3G ipod kreeg je een dock bij de 20 gig.... denk niet dat je veel kans maakt

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Klik Daar zie ik toch echt staan dat je bij een Apple iPod 20 GB Click Wheel een GRATIS dockingstation t.w.v. € 39,99 krijgt.

EDIT: En op dixons.nl vind ik geen hoesjes, en hier zie ik alleen maar een onwijs groot belkin pakket dat 150 euro kost. En dus niet het hoesje alleen.

Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  5. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    hmm...ook verder nx op google? of te bestellen op de belkin site?

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tnx voor de link, maar 7,90 voor verzendkosten vind ik wel erg absurd :{ Ik denk dat ik maar bij de dixons of mm ga vragen of zij hem kunnen bestellen voor me aangezien hij ook op de ipod site staat, en ze bij ipod het product dus erkennen. :+

EDIT: Ik ben ff naar de dixons geweest, en ik heb mn gratis dock :cool:

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hoe zat het nou met die nieuwe versie van itunes? Raak je dan al je nummers kwijt, want ik denk dat ik die versie nu wel moet installeren. Om 1 of andere vage reden wilt itunes namelijk niet meer opstarten. :{

EDIT: Ik zie nu dat Luc E Fer hetzelfde probleem heeft als mij :mad:

Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  9. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je raakt niks kwijt; dus je kan hem gewoon installeren. Ten minste, dat was bij mij het geval. :)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Tja gedaan, en nu is alles gelukkig weer goed. Ik had trouwens een vraagje aan je. Ik had eerst alle nummers geselecteerd en op 120% sterk geluidssterkte oid gezet, maar ik heb er inmiddels al weer een paar albumpjes bij staan O-) Nu wilde ik weten of ik nu gewoon weer alles kan selecteren en dat hij dan alleen die nieuwe nummers aanpast, of dat hij die nummers die al omgezet zijn ook weer als 100% ziet, en dat hij de geluidssterkte dan zeg maar op 120% van 120% zet. Beetje ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat je het snapt :+

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ze worden niet automatisch op 120% gezet. Maar je kan alles weer selecteren en dat doen; maar dan wordt wel weer je gehele bibliotheek op je iPod geload. Het is mayb slimmer alleen de toegevoegde nummers die het nog niet hebben aan te passen. :)

Deel Deze Pagina