1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    tsjah. hij is nog wel 60 euro duurder hoor maar ik heb dat er graag voor over voor een Ipod die imo mooier en veel meer geheugen heeft. Ik vraag me alleen af wat ik met 20 Gb aan geheugen ga doen:+

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik ga denk ik maar eens kijken wat ik met de airmiles van mn pa ga doen :p Hopenlijk hebben we er genoeg om flink de prijs naar beneden te drijven. Mn tante uit canada had eens een keer met haar airmiles 2 retourtjes Canada<>Nederland gedokt met haar airmiles :+ Dat was dan wel alleen de vlucht, maar toch... 8)

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Ik wacht wel op de 10e generatie ipod :+ Ben nog steeds happy met m'n eerste generatie ipod die ik al aantal jaartjes in bezit heb. 20 gb is meer dan genoeg voor mij ;) En ik zie dat ze zijn afgestapt van die domme knopjes van de 3e generatie ipod die echt uber lelijk waren. Zuigt wel voor de mensen die net een mini ipod hebben gekocht 8)

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    hoezo 30€?
    ipod mini kost €269
    de nieuwe ipod gaat €329 kosten.

volgens mij is dit toch €60

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd ja, ik heb het verkeerd gelezen, het was 299 dollar.
    Dat zou trouwens omgerekend rond de 240 euro zijn, toch?
    Beetje schandalig dat we er hier 329 euro voor moeten betalen.
    Maar ook al is het 60 euro meer, je krijgt nog steeds een capaciteit van 5x zoveel.
    Beetje stom om dan een Ipod Mini te gaan kopen. :confused:

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    tja...ach...
    zoals ik al eerder heb gezegd. kijk eens bij de dixons. en ook ff op e site.
    weet niet of het alleen hier in Venlo is, maar de ipod mini ligt voor 240€ in de winkels

7. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend orderbevestiging binnen, kan niet wachten. Ben wel blij dat ik mijn mini ipod nog niet verzonden was. Voor de mensen die nog twijfelen, ik denk dat derde generatie rond de 250 euro gaan kosten. Als je kwaliteit wilt, ga je voor de ipod:p.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    In Rotterdam en omgeving kost ie 269 euro.
    Ook al kost ie in Venlo 240, dan is het nog dom een een Ipod mini te kopen, tenzij je weining muziek hebt.

9. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Nu iedereen ook nog aan de Apple _O_
    Topcomputertjes.

Is het zo dat als je de nieuwe iPod nu bij apple.nl besteld je 'm al volgende week hebt?

10. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, de mijne wordt over een paar dagen verzonden. Volgende week kun je het ook in de winkels kopen, zoals dixons enz.

11. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    dna kun je btr in de winkel kope..is makkelijker met garantie enzo

12. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    volgens mij is het juist makkelijk met garantie als je hem direct bij apple koopt, anders krijg je weer gezeik dat dixons bijv. zegt dat je naar apple moet gaan, terwijl apple zegt dat je terug moet gaan waar je 'em gekocht hebt

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Apple is daar vrij simpel in; Alles naar hen zelf toe.

Overigens zie ik bij mijn order details bij Apple dat de estimated shipping time 'on or before 30/07/2004' is. ben benieuwd hoe serieus die datum is.

14. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er: On or before 23/07/2004, heb btw met creditcard betaald.
    Hopelijk houden ze zich daaraan.

15. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand of de nieuwe iPod in de winkels te vinden is dan of zal deze gelijk uitverkocht zijn etc... zodat je naast het net vist.

Ik wil wel bestellen op apple.nl maar ik wil dan ook zeker weten dat ik 'm in het begin van augustus heb zodat ik muziek kan luisteren op vakantie.

16. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag trouwens een actie staan waarbij je 27 leestekens in de achterkant van je Ipod kon laten graveren. Maybe wel stof om te doen.
    En kan je de Ipod niet gewoon uit Amerika laten komen? Je betaalt dan veel minder aangezien de koers van de dollar nog niet egt hoog ligt...

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jah het is wel bruut die letters en tekens achterop je ipod, maar mocht je hem nog eens 2de hands kwijt willen raken om 1 of andere reden, dan krijg je er een stuk minder voor. Want de meeste mensen willen niet graag met iets rondlopen waar de naam van een ander in gegraveert staat. En ik weet niet wat de prijs is om het te versturen van de VS naar hier, maar het prijsverschil ligt nu bij een kale ipod(dus met alles standaard erbij natuulijk) op 86,81 euro. Dus misschien is het het wel waard om het via de VS te doen... Maar aan de andere kant zit je dan wel weer met je garantie denk ik. Dan moet je hem steeds ff naar de VS op sturen. :eek:

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  18. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    nee inderdaad maar da zul je er gewoon niet je naam in moeten zetten. Ik denk toch dat ik het niet doe want zoals jij al zij weet je niet of je koper er wel iets in wil hebben staan...

en tja ik denk dat ik dan maar zou vertrouwen op de kwaliteit van apple en de gok wagen om 'm uit de VS te halen.. scheelt toch wel een hoop geld

Laatst bewerkt: 21 jul 2004
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar weet jij dan wat het kost om zo'n pakketje hierheen te laten te verschepen/vliegen?

20. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Krijg je dan geen problemen met dat ze in amerika bijvoorbeeld een ander stroom-netwerk hebben? (en dat soort dingen..)

Deel Deze Pagina