1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    kheb um net besteld bij de dixons, betaling via rembours mogelijk en er komen geen extra kosten bij. ligt overmorgen in de bus(als het goed is)

:D:D:D:D

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit er over te denken om ook een Ipod aan te schaffen.. Maar ik had nog een paar vraagjes: Er zit zeker geen luidsprekertje in de Ipod zelf, zodat je ook zonder hoofdtelefoon muziek kan luisteren?
    En wat zijn (behalve qua grootte van HD en uiterlijk) de verschillen tussen de Ipod mini en de G4 Ipod 20 GB?

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    nee geen luidspreker in de iPod zelf,

tussen de iPod & mini geen verschil, behalve wat jij al zegt en prijs.

4. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ow ok bedankt, dan ga ik denk ik toch voor de 4G 20 GB 8)

/edit Is de Ipod 20 GB die je bij Aple.nl kan bestellen ook meteen de 4G of leveren ze ook nog steeds de vorige versies? (want dat moet ik niet hebben..)

Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  5. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

dat zou ik ook doen als ik veel muziek had, maar gelukkig heb ik dat niet 8),
    dus komt m'n mini morgen t/m woensdag aan.

*xbox addict word gek van spanning na een halfjaar op de release moeten wachten van dat ding :mad: :p

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mja, maar ik wil hem ook gebruiken als data opslag, dus niet alleen muziek :) (dat kan toch wel mag ik hopen?)

7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ja hoor, je vinkt een hokje aan in iTunes en voila, windows xp herkent ons lieve draagbare schijfje ;)

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Mooi! Ik hou nu al van het ding :) Nou nog ff doorsparen dus 8) (kom 50 euro tekort en ben er nog niet uit of ik een 5.1 set of een ipod aanschaf :))

9. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

1 tip: koop een iPod, trekt veel mensen hun aandacht (ja, ook die van de meisjes)

zag laatst een paar meisjes bij de dixons: "OH, WAT EEN COOL DING!" 8)

The Force is strong! ;) :+

Tip: check eens http://www.ipodlounge.com en http://www.ipodlounge.com/forums .

Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  10. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ohjah, bestel het ding bij dixons, krijg je volledige garantie en het ding is er de dag nadat je besteld hebt. lag helaas toen nog in mijn nest, maar heb um nu lekker bij me liggen en kijk er af en toe liefdevol naar:)!

verschillen tusse mini en ipod...
    mini is kleiner (duh)
    mini heeft minder ruimte
    voor de rest is het precies hetzelfde, zelfde menu's en touchwheel.

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

maar, bij apple.nl krijg je studenten-korting (als je student bent)

12. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    En bij zowel dixons.nl als bij aple.nl krijg je de G4 binnen als je een Ipod 20 GB bestelt?

13. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    bij dixons volgensmij niet, want ik heb de nieuwe nog niet op de site en winkel zien staan, bij apple weet ik zeker van wel

14. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ow ok. En ik zag bij aple.nl dat je hem ook gewoon binnen 1,2 dagen binnen hebt dan. :) Ik ga er is serieus over nadenken, tnx voor jullie hulp iig.

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    bij dixons zkr wel, zeg ik net toch (niet direct...ma toch:p)
    bij dixons en apple is het allebei de G4, bij dixons staat ie aleen op de 2e pagina, nie op de eerste.

16. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm denk toch dat ik maar voor de Ipod Mini ga aangezien mijn muziek collectie nog maar 1.6 GB bestrijkt.. :) Dan heb ik nog genoeg data om andere dingen op op te slaan. :)
    Maar als ik die nu via RaboDirect bij Dixons.nl stel, krijg ik hem van de week al binnen? Want het is daar namelijk een beetje vaag; op een banner staat dat hij pas over 4 weken leverbaar is, maar als je de Ipod Mini besteld zie je dat hij nog op voorraad is..

17. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Ik zou 'm bij apple.com kopen, omdat ik daar studentenkorting krijg dan is ie niet 269 maar 245 en bij apple.nl heb je geen verzendkosten maar bij dixons wel. En studentenkorting krijgen is heel makkelijk, je klikt op een link en je vult je school en locatie v.d. school in, en voila, alles is ineens een stuk goedkoper. :)

btw: ik krijg em waarschijnlijk morgen of overmorgen binnen (kleur:blauw), en dan maak ik wel wat pics met zus d'r 5.18 megapixel cam :cool:
    (aanvragen van pics is altijd welkom) ;) :)

18. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd voordeliger, maar bij Apple geven ze als levertijd: binnen 4 weken.. Ik heb geen zin om een maand te wachten.. :)

19. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga zo ff naar de dixons en ik zal ff kijken of ze 'm hebben, want een paar dagen geleden stond er nog reserveer nu: de ipod mini

20. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ipod verzenden is gratis, als je via creditcard betaald en ook via rembours.
    boven de 50€ ofzo is het altijd gratis!

Deel Deze Pagina