1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ipod mini, reserveer het nu

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GAGGAG, 7 jul 2004.

1. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    EN lichter ja :cool:

2. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    ik ook, daarom was ik blij verrast dat ik hem de dag erna al had:)!
    ben net ff te jong voor studentenkorting en ik kon geen maand meer wachten tot mun broer trug was...dusja, dan maar geen korting he:p

wat kost ie als je wel korting krijgt? 299€ ofzo?

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    €302,26! Maar je hoeft nergens je leeftijd in te voeren om de korting te krijgen.. :)

4. PmH

PmH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er toch sterk over te denken om een ipod te kopen, maar ik ben er nog steeds niet uit of ik nou een mini koop of een 20 gig versie.die batterij van de mini ging toch 8 uur mee dat lijkt mij vrij kort of niet?

5. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb de grootste nieuwste zwaarste en goedkoopste (10 euro per gig) :D
    aangezien ik gelukkig gene mobieltje heb, heof ik geen 2 dingen te tillen :D

Ik heb ook gelijk zo'n riemclip bij gekocht hoeft ie ook niet in mn zak :p

6. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Kort is het niet, zie jij maar is 8 uur op een dag muziek te luisteren. Als je zo'n muziek freak ben kan je beter meteen de 40 Gig aanschaffen.:)
    Maar het is best lang opzich. En als je hem 's nachts gewoon oplaad heb je dus nooit ergens last van.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Jep zeker als je dus veel muziek luisterd, dan zul je hem elke avond aan het infuus moeten leggen. Ik zit nog te twijfelen of ik de 20 gig versie neem. Ik kan het geld namelijk ook voor andere dingen goed gebruiken...

8. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    Ja!!!!! Mijn iPod status = shipped en was vanochtend om 6 uur in Dordrecht. :cool: Nou hopen dat ik hem vandaag krijg, maar anders krijg ik hem morgen ! :)

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    cool, dat is dan vrij snel eigenlijk. dan mag je dadelijk 20 dozen openmaken voordat je je ipod eigenlijk in je handen hebt:p, hij zat bij mij wel errug goed verpakt.

10. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn iPod mini zou vandaag verzonden MOETEN worden........ na al 2x eerder uitgestelde verzending.!!! naaiers. Kut applestore (op de korting na;) )

11. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Godverdomme, UPS :mad: , iPod Mini is er nog steeds niet, en ik ga waarschijnlijk vandaag op vakantie :mad: , nouja, ligt ie er als ik thuiskom (over een week).

(toch best wel balen :mad: )

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    als je em gewoon aan 1 stuk door laat spelen kom je wel op 10 tot 11 uur hoor.

(bron:ipodlounge)

13. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat is ckr balen! ik ging 26juli op vakantie (voor 2 weken naar Salou) en zou hem zowieso al niet meenemen nou ik 100% ckr dat hij er zou zijn als ik thuiskwam maar nee |:- dat doen ze niet goed bij de apple store :mad:

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    nouja, eigenlijk komen de europeanen er nog tamelijk goed vanaf, aangezien er in Amerika wachtlijsten van 2 maanden zijn :eek: !

15. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    uh...volgens mij toch niet. ik heb de grote ipod, en die hield het precies 12 uur en 10 minuten vol. dat is 10 minuten meer dan opgegeven staat, maar de batterij zal nog wel wat minder worden, dus die 12 uur is wel een goede indicatie.

16. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    na een paar keer gebruiken neemt de capaciteit van de batterij toe. :)

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    bron?

18. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    weet ik eigenlijk niet meer :+

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    gheghe, kheb daarna nog ff de ipod sites afgezocht, en kom nergens uit waar staat dat de batterij langer meegaat na verloop van tijd. bij een normale lithion batterij wordt het juist minder, en ik twijfel er niet aan dat dat bij de ipod ook zo is.

20. Orcrist

Leuk Bevonden:
    8
    WHAAAAAAAA! Ik heb hem binnen! :D:cool:
    En wow, wat ziet dat ding er super cool uit! Veel kleiner en dunner dan ik had verwacht 8)

1 minpuntje: er zitten 2 gebruiksaanwijzing boekjes bij, in het duits en frans. NOU DAAR HEB IK WAT AAN! .. Waarom niet in het Engels Apple? Maja. Het gebruik spreekt voor zich :)

Deel Deze Pagina