1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iq test: woensdag

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Koen14, 13 jan 2004.

  1. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    En de helft van de tijd zit je te wachen totdat het balkje vol is :mad:
     
  2. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    1 van die feiten:In je brein bevinden zich heel veel zenuwcellen, maar geen pijnreceptoren. Doktoren kunnen je opereren aan je hersens als je bij bewustzijn bent; je voelt er niets van!

    Das dan fijn... ik wil toch niet bij bewustzijn zijn als ze zoiets van plan zijn.
     
  3. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    wat is een IQ test? Geintje helaas niet mee kunnen doen.
     
  4. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers: op deze Amerikaanse (en dus Engelstalige) kun je nog een iq test doen. http://web.tickle.com/shop/ Je moet The Classic IQ Test hebben. Ik heb niet meer aan de bnn test meegedaan, was bij vraag 15 en toen ging de telefoon twee keer achter elkaar, twee vragen gemist en ik was daardoor uit mijn concentratie. Bij de bovenstaande test had ik 127, hier is natuurlijk wel de ultieme smoes dat ie niet in het Nederlands is:)

    Edit: Laat je niet leiden door het woordje shop in de url, hij is echt helemaal gratis.
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die test is niet echt betrouwbaar, daar heb ik ooit eens 140 op gehaald toen ik om vijf uur snachts thuis kwam ;) Neem alle IQ test maar met een korretje zout. anders zittenw we straks met een land vol hoogbegaafden zonder werk.
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    word@walrus,

    in deze test zitten net zoveel lekken als in een zeef. Geeft inderdaad zoals ze zelf zeggen een INDICATIE. in de grootste zin van het woord.

    je kan beter naar de dokter gaan en daar je IQ laten testen.
     

Deel Deze Pagina