[Irak] Hoe denken de tegenstanders er nu over?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 9 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waarom val je alleen Amerika aan als het gaat om de V.N.? Zijn landen als Frankrijk en China niet net zo erg als het gaat om het dwarsliggen bij besluiten van de V.N.
    Is het niet China dat o.a. moeilijk blijft doen als het gaat om de Noord-Korea kwestie?
    Wat mij betreft is de gehele V.N. een corrupte organisatie die zijn werk voor geen meter serieus neemt en waarbij het alleen nog maar om de eigen belangen draait.

En wat betreft Belgie, die denken nu ook opeens dat ze bij de grote jongens horen alleen maar omdat ze Frankrijk en Duitsland hebben gesteund tijdens de Irak kwestie. Ik vraag me af hoe lang het nog zal duren voordat ze Amerika´s kont weer gaan kussen.

2. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: [Irak] Hoe denken de tegenstanders er nu over?

Om maar ff met de laatste alinea te beginnen, het feit dat de Amerikanen ons hebben gered in WO2 wil niet zeggen dat we er voor de rest van ons leven slaafs en kritiekloos achteraan moeten hollen. En het feit dat de Amerikaanse buitenlandse politiek verrot is sinds de tweede wereldoorlog wordt trouwens niet ontkracht met het argument dat de VS ons hebben bevrijd in WO2.

En dan nu over die olie: Amerika zou zich echt wel wat minder druk maken om die oliebronnen als het lot van de Irakis ze echt wat interesseerde. Ik hoorde laatst trouwens op tv dat de Amerikaanse regering al bezig is om oliecontracten op te stellen tussen hen en Amerikaanse bedrijven. Lijkt me toch niet de hoogste prioriteit als je echt zo begaan bent met de Irakis.

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Re: Re: Re: Re: [Irak] Hoe denken de tegenstanders er nu over?

Ik wacht nog steeds op antwoord. Of heb ik het antwoord gemist??

4. Thundertje

Thundertje Zwolle Bôppe

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Re: Re: Re: [Irak] Hoe denken de tegenstanders er nu over?

Waarschijnlijker is dat we Russisch hadden gepraat.

Deel Deze Pagina