1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Irak] Oorlog in Irak ja of nee?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 4 mrt 2003.

1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    ik denk wel dat amerika moet aanvallen alleen is het niet leuk voor de mensen die daar in irak wonen, ik bedoel die hebben niets gedaan, maar of amerika het gaat winnen weet ik niet, want de gasmaskers tegen bio-wapens schijnen het niet allemaal perfect te werken

2. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten voor mij niet aanvallen, maar hoe dan ook ze zullen het doen, ook al gebruikt Frankrijk zijn veto, en wordt de 2e resolutie niet goedgekeurd...
    Er zit zelfs veel kans in dat ze eind deze week beginnen....laten we hopen dat het niet te erg wordt....jammer voor al die burgers...

3. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vel tegen, IK ZEG NEEE, DROP BUSH, NOT BOMBS

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    zet je horloge maar..er is geen weg terug..triest.

5. MasterFritz

MasterFritz Nissan Skyline GTR

Leuk Bevonden:
    0
    Bush is een boerenlul die alleen maar oorlog wil voeren! Die gast kan volgens mij Irak nog nie eens aanwijzen op de kaart!! (ik trouwens ook niet, maar ik ben geen president :9 )

Ik ben tegen een oorlog voor olie, maar saddam moet wel opzouten! Voor mijn part sturen ze een of ander elite team naar em toe om z'n strot af te snijden }:]

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt allemaal veel te lang
    Irak kan zo zich helemaal voorbereiden ook al stelt het niet veel voor. Aanvallen die hap

7. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    en wat heeft dit met het pluimenbombardement te maken?
    bombardement? ow zo...jaja:confused:
    slaat zichzelf
    OWWWWWWWWWWW dis het Irak forum..ik dacht dat ik in een andre..huh...? Dat was het laatste biertje,Elite:+

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  8. Ik vind dat we als gewone burgers niet kunnen zeggen of er oorlog moet komen of niet. We hebben namelijk helemaal geen kijk op die zaken.
    Misschien gaat het wel om de olie. Noord-Korea heeft namelijk ook massavernietigingswapens en wordt niet aangevallen.
    Misschien heeft Irak wel massavernietigingswapens. Amerika ook.
    Sadam mag geen burgers doden. Bush wel?

Dit is natuurlijk een beetje overdreven maar het is gewoon een discussie net zoals: Wie was er eerder: De kip of het Ei. Met andere woorden: Je komt hier nooit uit.

9. Major Payne

Major Payne Drunkenmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat als Irak nou geen olie had?? zou amerika dan ook aanvallen denk je?

10. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Major Payne, NEE, duidelijk niet.

het is namelijk zo dat het al bekend was dat Amerika Irak aan wou vallen (voor de tweede x) vóór zelfs 11september om Irak's positie in te nemen, en het een gematigd land te maken - en in deze tijd betekent gematigd = pro het westen - en de olie gebruiken om meer zekerheid en stabiliteit te brengen in de Amerikaanse economie, aangezien Amerika een Economisch embargo heeft op Irak (waarvan Europa zich niets van aantrekt, en maar goed ook) en dat levert Amerika dus geen olie op, olie uit een van de olierijkste landen van het midden-oosten.

Ook moet je niet vergeten dat het bekend is dat Amerika Afghanistan NIET aanviel om de rol van de vrouwen in dat land te verbeteren of Saddam eruit te mieteren, nee, omdat Afghanistan vóór de oorlog niet wou (en dit is in een vertrouwelijk document bekend geworden) dat Amerika een groots oliepijplijn door Afghanistan zou leggen, en geloof me, dat was dé reden voor de oorlog, het is zelfs ook nog steeds niet bekend wie en waarom de daders van 11septembers ht nou deden, zij hebben geen namen genoemd, maar Saddam heeft de daad voor zijn eigen geclaimd.

Ook, en dit moet je zeker niet vergeten, is het zo dat Saddam al jaren GOED bezig was met de ruiming van wapens, al jaren, onder leiding van een Braziliaanse man (kan niet op naam komen) gestuurd door een aftakking (zo zou je het kunnen noemen) van de VN. Deze man liet ALLES op schema verlopen, totdat Amerika hem eruit gehaald heeft om nog onbekende redenen (ja er zou een of ander schandaal zijn, maar het blijkt verre van waar te zijn), en om zo Irak met zijn bepalende positie in het midden oosten, en zijn olierijke invloed in te krijgen.

Zo heeft Amerika altijd al gedacht, en je moet dan ook niet vergeten dat wanneer je vóór deze oorlog stemt, je voor een ee wereld stemt waar Amerika heer en meester wordt, en daar (let op mijn woorden) meer dan teveel gebruik van gaat maken, Amerika is schandalig!!

/en dit van een 16jarige jongen uit Helmond, maar neem dit wel serieus!, want ik lees al jaren de krant, en ben al jaren maatschappelijk bezig en politiek uitermate geinterresseerd
    /Ga dus ook mee met Eastmaster, ik had nog niets uit dir forum gelezen, duz hierbij, mijn steun heb je

Laatst bewerkt: 26 mrt 2003
  11. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk niet!
    buhs komt voor olie:mad:.maar sadam is een schurk.weg er mee
    }:]

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    eeeeehm, waarom lopen er nu twee dezelfde threads naast elkaar op ASEL? :confused:

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10

Deel Deze Pagina