1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah joh die mods moet je niet zo serieus nemen, allemaal van die linkse rakkers.
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sorry, maar enkele mods, zijn eerder rechts georienteerd. Hordo heeft rechtse opvattingen (ik ben het nooit met hem eens, maar hij brengt het netjes) en Gothic Rules heeft opvattingen die rechtser zijn dan dat. Kortom, niet alle mods over één kam scheren graag.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry he, maar ja zo zijn alle linkse rakkers... mierenneuken over niet relevante zaken.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat enigsinds hersenenen hebben betekent dat je niet iedereen over één kam scheert, je verdiept in de materie, en niet ongenuanceerd bralt heeft niks met links zijn te maken en is iets dat ik onderschrijf. In staat zijn details, uitzonderingen en dergelijke te onderscheiden is denk ik erg belangrijk als je niet in idioterie en vooroordeeltjes wil vervallen.

    Helaas is nuancering iets dat jij schijnbaar niet begrijpt. Als iets duiden in jouw ogen mierenneuken is, dan ben jij voor mij het voorbeeld dat Hitler gelijk had toen hij zei dat de domme menigte liever duidelijke leuzen heeft dan details. Trek je eigen conlusie maar.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2004
  5. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is niks racistisch aan, maar ik wil er wel een note bij zetten. 'Er zijn ook zat autochtonen die zich wel eens mogen oriënteren op intergratie (zo kwam ik eens een Nieuw-Rechtser tegen die als avatar een plaatje had met: 'Spreek Nederlands' en zelf beroerd Nederlands sprak, e.g. 'hun' in plaats van 'zij') en ook respect mogen tonen voor de allochtonen. Want het moet wederzijds zijn, anders kan je nog een aantal jaren verder dromen.

    Over de moderators, tsja, er zijn ook wel een aantal rechts hoor. Ik heb geen problemen met ze, ik snap niet hoe mijn post racistisch kan worden beschouwd. Ik wou alleen maar posten dat 'liefde van 2 kanten moet komen'. Dat is nu niet het geval, want er zijn racistische autochtonen maar ook racistische allochtonen of tenminste, hoe noem je mensen die indelen naar geloof en daar op discrimineren (dus bijvoorbeeld: 'Christenen zijn honden en die maken wij slaven' of 'Homo's gooien we van het Hilton Hotel af'). Dat is in mijn ogen net zo fout als: 'alle negers naar Polen'.

    Ach, je bent wel snel een racist, maar dat is al jaren zo. Zelfs in de Politiek kan je de intergratie niet aan de kaak stellen zonder voor racist uitgemaakt te worden (e.g. Bolkenstein).
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  6. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0

    k sry dan voor mn opmerking daar over..
     
  7. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet uit maar, ik weet alleen niet op welk vlak een mod mij racistisch zou noemen :confused:
     
  8. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry maar hier kan ik alleen maar om lachen. Je lult nu net als Paul Rosenmuller: hoop moeilijke woorden, maar je zegt niks.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    haha, je bewijst hiermee mijn punt. Ik zeg, kort samengevat, dat jij niet intelligent genoeg bent om te nuanceren en liever zwart wit denkt.

    En Argus, het klopt zeker dat veel autochtone mensen armoedig Nederlands spreken. vooral onder extreem rechts bevinden zich grote groepen achterelijke mensen die steeds leuzen roepen, in discussies zichzelf vastpraten, en dan ook nog eens stapels taalfouten maken. Als je dan zegt "Spreek Nederlands" wordt het eigenlijk een soort grote grap.

    Ik stoor mij sowieso aan foutief gebruik van het woordje hun. Even het goed voorbeeld:

    Het is hun auto.
    Die auto is van hen.

    Maar goed, ik denk dat het woord hun binnenkort in de vandale zal staan als equivalent van hen omdat het zo massaal foutief gebruikt wordt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2004
  10. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heeft dat in vredesnaam te maken met deze discussie. En wie ben jij om te oordelen over mijn intilligentie??
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat heeft jou gezeik over de mods en andere linkse rakkers te maken met deze discussie? En stiekem begin ik ook te twijfelen aan jouw intelligentie (ja, zo schrijf je het dus), als je in een discussie niet verder komt dan een beetje lacherig te doen over link denkend Nederland.

    Over het rascistisch gevonden worden als je je mening geeft: rascisme is simpelweg het benadelen van een groep op basis van huidskleur, afkomst of religie. Als je zegt: "HET ZIJN ALTEID DIE MARROKANEN EN BUITENLANDERS! EIGEN CRIMINELE EERST!!!111!1" benadeel je simpelweg alle Marrokanen en andere allochtonen, dus ja, dan ben je rascistisch.
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wie ben jij te oordelen over andermans nuancering? Wie ben jij om iemand voor mierenneuker uit te maken? Wie ben jij om intelligentie fout te spellen?

    Je had, inplaats van mijn verhaal voor onzin uit kunnen maken, de stelling dat jij behoort tot de hersenloze massa kunnen weerleggen. Gezien jij liever alle mods over één kam scheert en uitmaakt voor linkse rakkers dan de waarheid te aanschouwen en in te zien dat het gedachtengoed van de mods hier even divers is als in de echte wereld, vond ik het logisch te concluderen dat jouw verstandelijke vermogens overeenkomen met die van een ingevroren visstick.
     
  13. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Hee niet met zijn tween tegen één das natuurlijk nite fair. En NOSH bedankt voor hte herspellen van mijn foutief geschreven "intelligentie" maar als jezelf dan vervolgens ALTEID met een korte EI schrijft neem ik jou natuurlijk ook niet serieus.

    @TheWalrus: Mijn opmerkingen over de mods, was er eentje met een knipoog uiteraard en verre van serieus bedoeld. Het punt dat ik wou maken is dat je nooit eens normaal je mening kan geven zonder uitgemaakt te worden voor racist. Dat heeft niks te maken met de waarheid aanschouwen zoals jij dat graag wenst te noemen. Bovendien een Wereldleider uit Groningen is natuurlijk ook éém grote grap!!
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoezo een grote grap? Ik zal weldra, als kroon op de schjepping zijnde, de wereld overnemen en dan zal er alleen nog maar Cumbaja gezongen worden.................................................
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    En nu iedereen gewoon weer braaf ontopic.. want dit heeft helemaal niets meer met de originele discussie te maken.
     
  16. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    back on topic:"heb laatste tijd eigenlijk niet veel tijd gehad nieuws e.d. bij te houden, dus ik vraag 't hier maar even. Is er verder al iets bekend over wat er met die kerel gaat gebeuren en hoe het met dat vrouwtje is?

    Rally-ho
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :eek: Gelukkig hebben we Blaauw nog! De man die niet ziet dat ik met mijn quote iedere extreem-rechts stuk vuil probeer belachelijk te maken! Weet je, de volgende keer schrijf ik wel al mijn quotes in ABN, al heb ik dat zo'n wazi'tje nog nooit zien doen. Wel grappig, een grote bek hebben over allochtonen die nederlands moeten kunnen, maar zelf niet normaal kunnen typen. En dat was niet tegen jou persoonlijk bedoeld, mocht je dat denken.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2004
  18. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Echt vreselijk dat zoiets kan gebeuren. We zijn wederom een stapje dichtbij gekomen naar de samenleving zo als die in Amerika geschied: veel moorden, bestelingen, "ongelukken". Vreselijk voor dat meisje...

    Ik scheel qua leeftijd 1 jaar met die Irakeze jongen. Ik kan het me niet voorstellen dat ik een leeftijdsgenote van mij zoiets vreselijks aan kan doen. En dan nog ook nog hoe de jongen dat bekent; in een rapnummer! Er zitten zinnen in als "ik wou het niet doen, maar het ging per ongeluk", en "ik voelde de duivel in mij", alsof dat alles goedpraat!

    Het feit dat hij het (net zoals die Murat D. ?????) "per ongeluk deed" doet mij al walgen. En nee, het gaat mij hier niet over zijn afkomst, want mijn buren zijn Irakezen en die werken gewoon en helpen zelfs met het opruimen van de schuur! Het gaat hier om het feit dat wij mensen als dit aantrekken. Het Nederlandse beleid is zwaar triest, je komt zelfs met moord met voorbedachte rade binnen de kortste tijd vrij! "Levenslang" noemen ze dat geloof ik, maar die criminelen komen toch weer binnen 20 jaar weer gewoon op straat door goed gedrag!

    Dat meisje is nu letterlijk voor het leven getekend en moet nu met zijn naam op haar borst verder in het leven, van "lekker puh, je bent nog niet van mij af"....

    Dit is zwaar klote voor de Nederlandse samenleving...
     
  19. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me kut voor haar (krijg je een nieuw vriendje ga met ehm naar bed staat daar in je tiet de naam van je ex gekerfd )

    en dan eht feit dat je verminkt ben op zo'n manier!! man dat joch is neit beter als detrout
     

Deel Deze Pagina