Er is niks racistisch aan, maar ik wil er wel een note bij zetten. 'Er zijn ook zat autochtonen die zich wel eens mogen oriënteren op intergratie (zo kwam ik eens een Nieuw-Rechtser tegen die als avatar een plaatje had met: 'Spreek Nederlands' en zelf beroerd Nederlands sprak, e.g. 'hun' in plaats van 'zij') en ook respect mogen tonen voor de allochtonen. Want het moet wederzijds zijn, anders kan je nog een aantal jaren verder dromen.
Over de moderators, tsja, er zijn ook wel een aantal rechts hoor. Ik heb geen problemen met ze, ik snap niet hoe mijn post racistisch kan worden beschouwd. Ik wou alleen maar posten dat 'liefde van 2 kanten moet komen'. Dat is nu niet het geval, want er zijn racistische autochtonen maar ook racistische allochtonen of tenminste, hoe noem je mensen die indelen naar geloof en daar op discrimineren (dus bijvoorbeeld: 'Christenen zijn honden en die maken wij slaven' of 'Homo's gooien we van het Hilton Hotel af'). Dat is in mijn ogen net zo fout als: 'alle negers naar Polen'.
Ach, je bent wel snel een racist, maar dat is al jaren zo. Zelfs in de Politiek kan je de intergratie niet aan de kaak stellen zonder voor racist uitgemaakt te worden (e.g. Bolkenstein).
Laatst bewerkt: 30 aug 2004