1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom roepen altijd de autochtonen zulke zieke extreme dingen? :mad:
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    zo ziek is dat niet zeker niet. Als je allemaal leest wat er allemaal gebeurd de laatste tijd, vooral dan met allochtonen.
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Zieke malloot... en de belastingbetaler gaat de behandeling van die jongen de komende 20 jaar betalen! Hup Holland!
     
  4. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt idd ZIEK. Je moet echt wat draden verkeerd hebben zitten in je hoofd wil je zoiets doen, de enige straf voor deze jongen (ander woord is er ook wel maar das te grof) elke dag een stukkie van zijn lichaam af, dan voelt ie misschien wat z'n ex vriendin (grote medelijden met haar) gevoeld heeft. En Mars15 idd het zijn meestal buitenlanders(allochtonen) die dit soort acties doen ik snap het ook nie.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    ja idd
    pas maar op straks vinden ze dit al weer discriminatie moet niet gekker worden |:- |:-
     
  6. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Waarom moeilijk doen, gewoon terpetine over hem heen en dan in de fik steken. Dan weer blussen, en dan weer, blijven herhalen totdat meneer 5de graads brandwonden heeft. Dan gewoon verder laten leven met een misvormt gezicht en zonder toekomst. Ow en hij moet 500.000 euro geven aan dat meisje ofzo.
     
  7. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke dingen zijn gewoon gestoord dit is gewoon echt gruwelijk.
    Meer valt er wat mij betreft niet meer over te zeggen.
     
  8. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier sluit ik me bij aan... maar goed dit is Nederland, dus hij zal er wel weer vanaf komen met een niet al te harde straf. Of hij was niet bij zijn zinnen op het moment van het misdrijf (hoor je steeds vaker) of hij krijgt een gevangenisstraf van een paar jaar.
     
  9. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ooit gehoord van nadenken :eek:
     
  10. Project_Sharky

    Project_Sharky Huh!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Hordo, das een goed alternatief voor de doodstraf in Nederland
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ja jammer genoeg zijn hier niet de straffen die in hun eigenland
    waren toegepast op zo'n uber debiele aktie
    als die gek d'r met een jeugd gevangenis straf afkomt dan
    zal je zien hoe gaar dat rechtssysteem hier maar weer is!
    voor z'n leven opsluiten en dan niet hier in NL maar in terug naar z'n eigen land.... |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  12. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is erg wat dit meisje overkomen is, maar wat erger is...is het feit dat we hier niet een echt strafmaat voor hebben in dit land.

    Hij krijgt vast wat celstraf en TBS opgelegd....en dat is het...
    Dit soort types leren het namelijk nooit als hun niks fysiek aangedaan wordt.
    Je leest bijv. in de reacties op Fok!.nl dat ze maar uit het land gezet moeten worden.....

    En dan?

    Ja, dan gaan ze rustig ergens anders verder......

    Uit elkaar trekken moet je dit soort gasten.
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja die mensen hebben totaal andere gedachte gangen als "ons"
     
  14. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf

    shittt man echt raar zijn sommige mensen. :confused:
    ik kom ook uit irak en die mensen geven je gewoon een slechte naam. :mad:
     
  15. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Belief me, als je gaat dreigen dat buitenlanders na 1 misdrijf naar hun eigen land worden gezet en daar hun straf krijgen doet niemand hier iets meer, in die oosterse landen zijn de straffen veel erger, en als je daar 1 jaar celstraf krijgt zit je met ze dertigen op een cel waar er in nederland maar een zit, waarvoor denk denk je dat alle goede criminelen een huis in nederland hebben?
     
  16. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Komt door dat debiele geloof van hun en hun "trots" :{

    Edit// Vond et nummer net ook, "Toen ik de terpetine pakte verscheen er een waas voor mijn ogen, de duivel controleerde mij"
    Jaja, en als ik ehm tegen kom dan verschijnt er ook een hele grote was voor mijn ogen..
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  17. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen is zo,als een nederlander dat iemand vermoord dan ga ik ook tog nie zegen dat komt door hun debiele cultuur |:- |:- |:-
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  18. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee maar je bent het hopelijk wel met me eens als ik zeg dat die Irakezen aanslagen plegen door hun geloof en hun "geestelijke leiders"

    Ik zeg niet dat elke Irakees verkeerd is maar ik vind het maar een appart volkje, maar een vriend van me (is Irakees) die is gewoon en die gedraagd zich ook normaal.
    Het enige wat de meeste buitenlanders in Leeuwarden doen is ruzie zoeken..
     
  19. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd zo wonderbaarlijk, dat mensen niet nadenken over de gevolgen van hun acties. Hij steekt haar in brand in op zijn eigen kamer (geloof dat ik dat gelezen heb). Ben je dan echt zo dom dat je denkt dat je niet gepakt wordt? Of zou hem dat niet interesseren.

    Ik bedoel absoluut niet te zeggen, dat hij het slimmer aan moest pakken. Begrijp me goed op dit punt, maar ik snap niet dat mensen zo onnozel zijn.

    Verder hoop ik dat hij volgens volwassenrecht wordt veroordeeld en dan met poging tot moord. Op fok.nl stond een foto van hem. Zo'n aggresieve rotkop met z'n ribben zichtbaar (moest blijkbaar buikspieren voorstellen ofzo?) en dan dat zogenaamde rapnummer dat hij spijt heeft en dat het per ongeluk ging. Wat denk je daar nou mee te bereiken? Vrijspraak wegens onnozel gedrag?
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2004

Deel Deze Pagina