1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nu al medelijden met de Canadezen... :{

    Serieus, ik weet niet hoe oud je bent maar je hebt de denkwijze van een 12-jarige... jammer dit.

    Hoewel je je ergste vijand niet toewenst om zo verminkt te worden vind ik het toch verontrustend om te lezen hoe er hier gedacht wordt over het straffen van de dader. Hoezo vuur met vuur bestrijden? Dan verlaag je jezelf tot het niveau van de dader, en als je dat gaat toepassen ben je als maatschappij in mijn ogen net zo achterlijk bezig als hijzelf.
    Neemt niet weg dat ik vind dat deze dwaas tot het maximum gestraft moet worden, volgens het volwassenenrecht uiteraard. Helaas vind ik het strafrechtsysteem in Nederland vooral in dit soort gevallen veel te zwak, met een beetje pech is hij met 15 jaar weer vrij en kan ie weer ongestoord z'n gang gaan, ondanks dat ie voor levenslang veroordeeld is. Levenslang zou wat mij betreft écht levenslang moeten zijn: Laat hem maar lekker wegkwijnen achter de tralies tot z'n 80ste.
     
  2. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij is waarschijnlijk psychisch gestoord, dat kan niet anders als je tot zoiets in staat bent en dan 2x ook nog wel, dat is eigenlijk best zielig als je het zo bekijkt, want hij kan er waarschijnlijk gewoon niks aan doen. Het straffen van deze jongen zal ook echt niet helpen, als je zo gestoord bent, dan is dat meestal niet te verhelpen. Hij kan beter naar een psychiatrische inrichting gaan...

    Er stond ook dat hij jaloers was, dus bang om z'n vriendin kwijt te raken en dan zijn gestoorde mensen het gevaarlijkst; als ze bang zijn...

    Die vriendin is hiervan de dupe geworden en het is ook echt niet goed te praten wat degene gedaan heeft, maar als je psychisch gestoord bent kun je hoe hard het ook klinkt er niks aan doen :{
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  3. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* Ik geef Nosh en Walrus (mondharmonicasolo tijdens MM3?) gelijk. Als ik de kortzichtige gedachten hier lees, word ik alleen maar kwader. Natuurlijk willen we met z'n alles dat dit soort snel aangebrande (jaja, flauw) raptypes naar hun homecountry vertrekken. Maar mogen autochtone pubers die net zoveel onzin uitkramen als de dader zelf dan mee? Ach, ik ben in ieder geval bijzonder blij dat die Erik naar Canada vertrekt. Als zijn medestanders volgen kan het binnen nu en zeven jaar nog reuzegezellig in Nederland worden.
    Trouwens, welke videogame zal de schuld krijgen van deze barbaarse daad?
     
  4. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    ik denk Postal! ;) daar kan je zulke zieke shit ja....zelf is doen de demo's zijn van pcgameworld te halen! maar goed ik verwacht niet dat mensen hier iets achter gaan
    zoeken wat met games te maken zou hebben hoor!
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    heb jij wel is een nederlandse puber zijn vriendin in brand zien steken omdat hij dacht dat ze vreemd ging?
    ik niet :{
     
  6. Pre-Doxium

    Pre-Doxium Zalazar LM

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het bull shit dat wij niet mogen speculeren met wat we hem wensen aan te doen! want het is niet het zelfde door 1 groot verschil hij maakt van woorden daden en menig van ons houden het bij woorden. en mensen hier die zeggen dat wij dan net zo erg zijn als die jongen is eigenlijk zelf net zo erg dan! want dat zeg je toch niet over iemand. dat is het zelfde als dat iemand zegt "osama bin laden moet gedood worden" en jij zegt terug "oh wat laag nu lijk je precies op hem"

    nee mensen woorden en daden zijn erg verschillend. woorden komen en gaan maar daden blijven je hele leven!!!
     
  7. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij wel eens een 'allochtone' man gezien die kleine (en grote) kinderen ontvoerde, ze verkrachtte en daarna de kinderlijkjes in de achtertuin dumpte? Ik niet.
    Alle blanke Belgische mannen met snor zijn slecht... |:-
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, want een belg of fransman is ook allochtoon. van dale:

    allochtoon: iemand die van elders afkomstig is.
     
  9. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk je dat het tussen aanhalingstekens staat wijsneus?
     
  10. ThaRealPlayer

    ThaRealPlayer Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou die jongen zelf in de fik steken en dan zonder zorg of iets terug sturen naar z'n eigen land!!!
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hij heeft ook ene rap gemaakt die zieke geest. Waarin hij spijt betuigd. Echt te triest voor woorden, op ene beat van een ander. Ik
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Gut o gut wat lopen er hier veel hersenloze mensen op dit forum rond. Kwaad vergelden met kwaad is nooit goed, waarom al die zieke gedachtes van jullie, zijn jullie net zo ziek als die persoon die dit gedaan heeft?

    Het valt me vaker op dat er op dit soort topics zo word gereageert! Om eerlijk te zijn word ik er een beetje verdrietig van, dat jullie net als de dader een waas voor jullie ogen krijgen en niet meer normaal nadenken.

    Sluit die jongen levenslang op en laat hem nadenken over z'n daad, maar de dingen die jullie zeggen zijn compleet gestoord!

    ps: heb het niet over iedereen, maar over de personen die het over marteling etc. hebben.
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    @ walrus: Tjah..ik heb het gehoord (het nummer), en stukje gezien op mtv news..echt erg dat ie dat dan doet.

    Ik denk dat het jammer is dat het meisje dit heeft overleefd:

    a) ze zal hier d'r hele leven mij geconfronteerd worden, en zal de komende jaren veel pijn lijden door tal operaties die ze moet ondergaan.
    b) ze zal geen echt leven meer leiden, en haar familie ook niet.
    c) De jongen wordt zwaarder gestraft als ze echt vermoord zou zijn...nu is het aanslag op moord.

    Als ik haar was zou ik mezelf van kant maken...ik zou op die manier niet willen leven, kijk naar die Volendam slachtoffers, is gewoon eng om ze te zien.
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Doodschieten die Irakeez
    Buitenlanders geven niets meer dan problemen, gewoon Kapotschieten zulke gasten

    Die lui verdienen het niet eens om in de gevangenis te komen,
     
  15. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ben jij dan ook niet die man met dat snorretje en z'n arm fier omhoog? Ga is wat nuances aanbrengen in je gedachtes.
     
  16. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    kort maar krachtig :)
     
  17. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Het valt mij wel op dat hollanders heel geirriteerd reageren als er iets gebeurd waarbij een buitenlander betrokken is...als een nederlander het gedaan zou hebben zouden we allemaal rustiger reageren denk ik.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hmm denkend aan die rap. Is het iets als dit?

    Jij was me niet trouw, je hield van polygamie,
    Dat was de voedingsbodem voor mijn pyromanie,
    Jij bent nu net Jean D’arc uit de Franse literatuur,
    Door te schreeuwen gooi jij alleen maar meer olie op het vuur,

    Ik ben geen pryomaan, maar een pyromaniac,
    Is het gek dat ik jou in fik stak, omdat jij mijn hart brak?

    Het echte nummer gaat erover dat hij zijn excuses aanbiedt aan zijn vriendin. Kortom slap gezeik om zichzelf goed te praten. De duivel zat in hem. Om de duivel uit hem te krijgen denk ik dat hij wel een jaartje of twintig mag brommen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2004
  19. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar is toch iets goed mis bij hem..als je het normaal vind dat je iemand in de fik steekt als je "zijn hart breekt" hij heeft geeneens een hart. Als je die hebt dan doe je zoiets niet. Gelukkig denkt niet iedereen zoals hem...dan zou d'r een terpentine te kort zijn op aarde....:{
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    (Die tekst is niet echt van hem hoor!) Ik dacht dat het zoiets zou zijn. Maar het is iets heel anders. Hij blaat aan een stuk door excuses. Beetje erg domme gast, hij is dus wel toerekeningsvatbaar en beseft wat hij gedaan heeft, hetgeen hem hopelijk de das omdoet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 aug 2004

Deel Deze Pagina