1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap alleen de topictitel niet...wat heeft zn afkomst er eigenlijk mee te maken?
    p.s.
    stond er niet iets in de FAQs over racistische uitlatingen
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2004
  2. BlaiR.WitcH

    BlaiR.WitcH Rally-ho

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten wat mij betreft zo'n kerel levenslang achter de tralies laten wegrotten...
    Doodstraf enzo kom je er wel erg makkelijk vanaf. zoals boomer al zei, laat 'm de rest van z'n leven maar nadenken over wat hij heeft gedaan, dat is de meest erge straf.

    Maar helaas is het ook weer waarheid dat dat nooit gebeurt in Nederland. Levenslang is 30 jaar, ofzo? dus issie 46 als hij vrij komt.. en dan is z'n straf weer te licht..
    NLD rechtssysteem sucked gewoon zwaar.... hij krijgt waarschijnlijk nog minder straf dan drugs smokkelaars in Thailand krijgen....

    Rally-ho
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Was net een Interview met het meisje waar Awa en Jamai heen zijn gegaan toen hij haar al 2x verbrand had.
    Echt niet normaal wat ie gedaan heeft :{
     
  4. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed straffen en geen console in de cel...
     
  5. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar nederlanders doen dit niet.. alleen die turken/marokanen , nederland gaat kapot over 5jaar is nederland overgenome door de turken / marokanen


    Bye bye nederland _0/
     
  6. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    lolz... hitler had wel gelijk al die turken en marokanen moeten uit geroeid worden zo geen problemen meer..
     
  7. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlanders doen dit ook, alleen wordt dit vaak veel minder duidlijk in het nieuws gebracht en wordt er door de Nederlanders, raar genoeg, heel anders op gereageerd....
    Ik vind ook dat er voor deze zieke jongen een uitzondering moet worden gemaakt en gewoon zwaarder moet worden berecht....al krijgt hij levenslang via het volwassene gerecht, dan krijgt hij max. 20 jaar....naja na goed gedrag(verwacht ik niet van hem) is hij na 15 jaar weer vrij....issie 31, kun je nog heel erg veel verkeerd doen in je leven :{ ....doodstraf klinkt goed, alleen toch niet doen, zoals de meeste zegge:kwaad niet met kwaad bestrijden.
    K ben t ook wel eens met Blokkie15...tis zonde voor die meid om zo voor dr rest van dr leven hieraan te worden herinnerd....maar toch, je leeft nog met je vrienden/familie, kan ook heel mooi zijn, terwijl je een handicap hebt bvb....
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ban anyone??
     
  9. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    lol dat meisje is Br33z4h slet:9

    * WirezOutlaw , erik mag zijn mening toch wel geven al is het een beetje heftig? :eek:
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    racistische uitlatingen zijn hier volgens mij niet toegestaan
     
  11. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    de jaren die nu volgen zullen voor haar het moeilijkst zijn denk ik.
     
  12. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje heel heftig ;)

    Maar ik vind nog steeds terug betalen met gelijke munt. En Nederland loopt alweer een beetje leeg omdat de economie hier niet goed draait. Dus zo zie je maar weer hoe er wordt geprofiteerd hier. Er zijn erg veel problemen in dit land.
     
  13. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Smeerhond.

    Ik hoop dat hij als een volwassene wordt berecht, en een mooi aantal jaartjes mag slijten in een of andere Godvergeten shitcel.
     
  14. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel zo dat de allochtonen aggresiever zijn dan de nederlanders. dat kan je niet ontkennen. er zijn procentueel gezien veeel meer buitenlandse criminelen dan nederlandse
     
  15. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat het niveau zo daalt in deze thread....:{
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dude, you're way out of line here :mad:

    Jij beseft absoluut niet wat je zegt... ik maak me meer zorgen om jou en je 'soortgenoten' dan om welke allochtone bevolkingsgroep dan ook... :{
     
  17. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    cker er bestaan ook hele aardige "allochtone" ik zat er bij een in de klas en ik kan het er erg goed mee vinden, omdat een gast wat fout doet hoeft toch niet meteen de hele bevolkingsgroep fout zijn?
     
  18. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Het feit dat deze Awa van Islamitische afkomst is heeft er niks mee te maken dat ie z'n vriendin 2 keer in brand steekt. Awa is gewoon ziek in z'n kop, dat zijn sommige Christenen, Hindoestanen, Protestanten en mensen zonder religie ook.

    De stelling hier is dus niet: Elke allochtoon steekt mensen in de fik. Dat is echt way off-topic. Het gaat hier om een knulletje wat zijn zelfbeheersing tot meerdere malen heeft verloren en mensen manipuleert, een zieke geest in de maatschappij die mensen bang maakt waardoor ze niet naar de politie durven. Nogmaals: Dat hij allochtoon is heeft hier niks mee te maken. Het is een jaloezie-kwestie met invloeden uit een verkeerde omgeving en vast en zeker verkeerde vrienden.
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heeft er zeker weten WEL mee te maken, die gasten hebben toch zoiets in hun hoofd als wij zijn mannen dus beter en zijn mag mij niet verlaten ik ben een man! ikke wraak nemen (eerwraak) zo gaat dat..
     
  20. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :eek: :eek: :eek:

    Je denkt als een terrorist. Doe even normaal man :{ !
     

Deel Deze Pagina