1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, en jou d'r bij. Weer een zieke geest minder. Debiel, denk toch even na man! :mad:

    Wát een niveau hier zeg. Niet te filmen. Zo ontzettend triest.
     
  2. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    :{

    Tuurlijk niet man. Zijn vriendin ging vreemd (zo vertelt het verhaal), en daarom steekt ie haar in brand. Kan je er nog wel een extra excuus als eerwraak achter zoeken, maar daar is geen aanleiding voor :{
     
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Leeuwarden komt echt veel in het nieuwes, 5 ernstige geweld delicten in 2 weken....
    Echt erg, ik kom er regelmatig. Wat een enorme gek. weet verder niet wat ik moet zeggen Gebeurd wel erg dichtbij...
     
  4. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Stel dat deze gozer het uit eerwraak of whatever heeft gedaan is dat dan een rede om alle Islamieten over 1 kam te scheren? Dat was mijn punt dus, geloof wat jij wil :)

    Het is niet de Koran (Quoran, Quran, Kuoran of hoe dat boek ook heet) de schuld dat dit meisje 2 keer is verbrandt. Awa heeft haar verbrandt en niemand anders, niemand heeft er opdracht toe gegeven of heeft hem gedwongen dit te doen, het was zijn eigen idee.
    Er zijn genoeg mensen die net zo'n zieke geest hebben en hun geliefde straffen op gruwelijke wijzen, soms wordt daar zelf om gelachen als b.v. een vrouw de man's pik afbijt. Maar als blijkt dat een allochtoon iets doet dan komen alle "dappere" als haantjes naar voren om hun stem te laten horen, want het zijn altijd de allochtonen die alles doen :{ Echt zo triest.
    Behandel elk mens als je gelijkwaardige, ze komen toch in dezelfde gevangenis als elke andere misdadiger en worden volgens hetzelfde wetboek veroordeeld. Kijk een stuk verder wat de dader ertoe heeft gedreven deze misdaad te plegen ipv alles af te schuiven op een geloofsboek, daar staat het antwoord echt niet in.
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0

    ahum??

    dat slaat totaal nergens op, je weet niet half hoe meoilijk sommigen het hebben. het is gewoon een kleine groep die het verpest. Maar vindt je het vreemd? Als mensen als JIJ heb zo behandelen? dat lokt sowieso geweld uit, en ik moet zeggen, als wij met een groep in leeuwarden zijn, en er wordt veel gezopen, en er komen groepen buitenlanders aan, dan wordt er sowieso gescholden. Misschien nemen ze dat totaal verkeerd op, maar ik snap wel dat ze zich hier niet ''happy'' voelen.
     
  6. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Hitler had gelijk? Haha, wat ben je toch ook een dom ventje. Toevallig waren het wel de Duitsers die samen werkten met de Turken en Arabieren (one common enemy). En dan slaat je opmerking nog helemaal nergens op...
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja idd tis een kut stad en kom er vaak, tis omde winkels maar anders zou ik er nooit komen. Alleen maar mensen die je vies aankijken en ruzie zoeken zodra je 1 ding verkeerd zegt :{
     
  8. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Die gast is knettergek, maar als ik sommige van jullie reacties lees zijn diegenen minstens zo erg. Je scheert alle buitenlanders over 1 kam, hoe kan dat nou? Het zijn deze gekken die het verpesten voor 'mede-allochtonen' om het maar even zo te zeggen, dat merk je hier wel goed als je leest wat hier staat.
    Die gast moet wel gewoon heel hard gestraft worden, ze zouden hem levenslang op moeten sluiten (en daar bedoel ik niet mee wat de nederlandse overheid met levenslang (20 jaar) bedoelt), alleen daar kan je toch ook normaal over discussiëren ipv alle allochtonen + hitler hierin te betrekken.
    Nog even iets anders wat ik in hier nog niet gelezen en wat mij ook erg verontrustte naast wat die gast dat meisje had aangedaan:
    Huh, wraakacties? Wat hebben zei nou verkeerd gedaan? Ik vind het echt sneu als je als familie je eerst zoveel leed wordt aangedaan door iemand en vervolgens ook nog moet onderduiken uit angst voor WRAAK?
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja, deze jonge (Awa) heeft erg veel macht in Leeuwarden je kan het zien als een gang ofzoiets. Hij deed veel meer dingen zoals afpersen en ze zeggen dat hij al meerdere meisjes heeft verkracht.
    Niemand wou op Omrop Fryslan ook reacties geven op hetgene omdat ze bang waren dat ze gepakt zouden worden door vrienden van Awa..
     
  10. Japzor

    Japzor ... Biertje ?

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    1
    Das wel heel erg belachelijk.. Het is echt niet zo dat alle turkse mensen of alle marrokaanse mensen slecht zijn.. Nederlandse jongeren zijn ook niet bepaald fijne types soms hoor!!! Ik heb wel de verhalen gehoord van jongens die sigaretten uitdrukken op meisjes enz.. Het ligt ook echt niet aan welk land hij uit komt of wat dan ook, hij is gewoon een stomme idioot en hij mag van mij gewoon meteen afgemaakt worden ofzo. Aan zulke lui heeft niemand wat.
     
  11. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan niet ontkennen dat het een GROTE groep is die het voor een kleine groep verpest. das gewoon een feit. KLAAR
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is in verhouding met het aantal inwoners de meest geweldadige stad van Nederland.
    Tjong, das wel erg. Naja, ze moeten leeuwarden ook maar s uitkammen, net als in Maastrischt, het heeft wel effect
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0

    ach kom op vent, er wonen 1.6 miljoen buitenlanders in nederland, en als er 100000 zijn die het verpesten is dat een grote groep, maar niet in verhouding
     
  14. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    aantal buitenlanders.

    alsk me niet vergis is dat 1miljoen hiero in NL |:- kan ook 100duizend zijn,
    tis miss niet meer dan de helft die het verpest,maar toch zeker een groote groep en das gewoon zwaar klote
     
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Et AZC gaat gelukkig al weg, nu al die ilegalen nog weg (en dat zijn er veel)
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ons AZC is een doorstroom centrum geworden, nou dat hebben we geweten. Naja, ik meende 1.6 miljoen, kan minder zijn, sowieso geen 100000.
     
  17. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dn heb je gelijk met 1.6 miljoen, maar ik vind dat een groot deel het verpest en das lelijk want er zijn ook aardige allotonen, maar pas toch een beetje op met wat ik zeg :{
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja er zijn sowieso aardige allochtonen. Naja, het is volgens mij regelamtig het geloof dat botst.
    Zonde, vooral voor de kinderen die vrienden met ''ons'' zijn geworden
     
  19. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon elke samenscholing in dat tuig dorp uit elkaar halen. Desnoods met de ME. Zo gebeurt dat hier ook en hier gebeuren niet van die gang dingen. Laat het ze hier maar proberen. Ookal kom je er mee weg, dan is er altijd wel een gang groter als jij en die houdt gewoon de orde. Beetje bizar dat 1 gang een hele stad in bedwang kan hebben. Dan is er ook iets mis met de bewoners...
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, dat heb je sowieso, overal denk ik wel.
    Echte gang's misschien niet overal, maar wel vrienden club's. En de vrienden/stap groepen krijgen wel s ruzie, niet perse met elkaar, maar met boeren uit een omliggend dorp, of met Longsdalers. gebeurd hier regelmatig
     

Deel Deze Pagina