1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Irakees steekt vriendin twee keer in brand.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door dDirk, 17 aug 2004.

  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    kan die toch nog iets die lange Frans :).
    ik ben er voor om alle mensen met een strafblad nog eens goed na te lopen en uit te zoeken of ze niet meer straf verdienen, ook ben ik voor een soort combo systeem, bijv. als een misdadiger na dat hij weer vrij is gekomen en weer hetzelfde doet moet hij niet dezelfde straf krijgen maar een dubbel zo zware en bij 3x, ook 3x zo zwaar enz.
    Over het algemeen genomen vind ik ook dat de straffen hoger mogen liggen en dat er ook nog eens zware geldstraffen aan verbonden zijn zodat zij hun eigen eventuele behandeling mogen betalen.
     
  2. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* Ik ga het nog uitleggen ook. Aangezien een beangstigend groot aantal mensen hier op het forum met allochtonen alleen Noord-Afrikaanse types en Turken bedoelt, zette ik het tussen aanhalingstekens. Deze groep ziet een Belg in Nederland niet echt als allochtoon. Vandaar de aanhalingstekens.
    Zo en nu mag je snel de Van Dale weer pakken. Neem je ook even de Schrijfwijzer mee? Dan kan je ook lezen dat het gebeurt is. :p

    Maar, en daar heb je gelijk in, ik zal volgende keer Volkert van der G. of een andere autochtone randdelbiel als voorbeeld nemen. Was inderdaad duidelijker geweest. Zullen we nu het wijsneusclubje starten?
     
  3. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt misschien omdat sommige mensen de cijfers verkeerd interpeteren en er 65 % van maken ;)
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als we dan toch kinderachtig doen, dan kan ik het ook. Je moet niet de volgende keer (bijvoorbeeld) Volkert van der G. gebruiken omdat dat duidelijker is, nee, die moet je gebruiken, omdat je verhaal dan pas klopt. Je kan het eerste deel van je betoog dus mooi schrappen.
     
  5. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Hitler wou de Turken niet dood, omdat zij zelf meewerkten met de Duitsers tijdens WO1.
    Marokkanen hadden meegevochten TEGEN de Duitsers in WO2, maar dat wisten de racisten al. Dus Nederland werd ook bevrijd door MAROKKANEN.
    Voor de racisten onder ons, die zijn er helaas, sommige Turken lijken op West-Europeanen! Je gelooft me niet, maar het is zo. Ik zag zoveel Turken die zeiden dat ze Turks waren en hadden ook een Turkse naam, paspoort enz. Maar dat wist ik pas nadat ze het zeiden.
    Verder zijn Turkse vrouwen en mannen mooi. Dit is mijn mening, persoonlijk.
    Anatonomisch gezien, hoeveel verschillen ze van Europeanen? Turken staken over naar het Europees continent als ik me niet vergis :confused:
    Ik duid op de volksverhuizing.
     
  6. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    }:]

    heel flauw, maar ik kon het niet laten
     
  7. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap hem nie |:-
     
  8. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier is btw. de rap van Lange Frans - Pannekoek. Wel harde txt trouwens. Niet dat dat ook maar iets uitmaakt tuurlijk.
    http://members.home.nl/jorne/pannenkoek.mp3

    Ik zeg zeer cker niet dat alleen allochtonen dit doen. Kan het zelf goed vinden met sommige "gekleurde Nederlanders". Maar zeg nou zelf, zou het je niet meer verbazen als een autochtoon dit had geflikt?? Mij wel iig.
     
  9. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    deze jongen moeten ze voor de rest van zijn leven op een martelbank leggen en hem 1 keer in de zoveel tijd in de fik steken tot op het randje van de dood en hem dan gewoon net zolang laten lijden tot dat hij dood is

    mijn msn naam: en dan nog een rap als reactie hoe kan je nou gaan denken dat dat iets goed maakt nederland wil weten hoe jou bloed smaakt
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2004
  10. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Net nu ik dacht dat er weer een heel klein beetje niveau was teruggekeerd in deze thread... :{
     
  12. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja men moet z'n gevoelens uiten toch? Weet iemand wanneer de rechtzaak is btw?
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    nederland kennende over 1 jaar
     
  14. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee mij zou het niet meer verbazen als een autochtoon dit zou doen.
    Ik ben al verbaasd dat iemand zoiets zou doen maakt niet uit autochtoon of allochtoon.
     
  15. DJ Appelmoes

    DJ Appelmoes 't Overkomt je

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom gebruikte ik ook aanhalingstekens...

    Om deze discussie maar te besluiten met onze Dikke VrienD:

    aan·ha·lings·te·ken (het ~)
    1 elk van beide leestekens die dienen om geciteerde woorden van die van de schrijver zelf te onderscheiden, of die aangeven dat de gemarkeerde woorden niet letterlijk opgevat dienen te worden
    2 teken dat dient om een woord of getal op een lagere plaats in dezelfde kolom te herhalen
     
  16. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zal ik deze prachtige discussie (bedoel ik niet hatelijk, want ik vind het best grappig) besluiten met wederom dit onderuit te halen.

    Ik moet het niet letterlijk opvatten? Dat zou dus wel moeten, want een Belg en een Fransman zijn allochtonen.
     
  17. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zal hier maar niet op reageren |:- (of toch wel? nah laat maar)



    Als dat zo was zouden we elke dag horen dat een persoon in dezelfde situatie een misdrijf heeft gepleegd.

    Tuurlijk heeft hij psychische problemen, maar dat heeft niks te maken met allochtoon/vluchteling/autochtoon zijn of niet.

    De meeste TBS klanten zijn vaak van autochtone afkomst, correctie, waarvan we iets op het nieuws hebben kunnen zien.

    Dat meisje heeft een CU2 profiel, iets met Jamai 16..ziet (zag :confused: ) er leuk uit, snap niet dat zo'n meisje met zo'n jongen blijft omgaan of in eerste instantie met zo'n jongen in contact is gekomen. Hij schijnt de buurt vaker geterroriseerd te hebben en HAMAS te roepen, en hij heeft een heleboel verkrachtingen op zijn naam staan.

    http://www.cu2.nl/jamai-16

    [​IMG]

    Slachtoffer

    [​IMG]

    Dader
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2004
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    En zeggen dat ze er 8 jaar over gedaan hebben , en hem tussentijds nog 1 keer hebben laten ontsnappen , alvorens hem veroordeeld te krijgen.
    Een misdaad is nooit goed te praten , wat deze kerel zijn vriendinnetje aangedaan heeft is gewoon het werk van een gestoorde geest.
    dit heeft niets met allochtonen of autochtonen te maken.
    Alleen leggen de media de nadruk erop dat hij een irakees is, en dus van allochtone komaf .
    Die kerel verdiend levenslang voor wat hij gedaan heeft , maar om nu gaan te roepen dat alle alochtonen slecht zijn, dat gaat me toch te ver .
    Tussen alle mensen ongeacht hun afkomst , zitten goede en slechte tussen.
    Het is aan de overheid om de slechte elementen , zowel autochtoon als allochtoon er tussenuit te halen , en hen met een passende straf uit de samenleving te verwijderen.
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    niveau???? welk niveau heb je die vuile (******) irakees wel goed bekeken?? heeft die dan enkel niveau??? die jongen moet branden in de hel voor altijd heb je dat nummer van lange frans al gehoord?? kijk zo denk ik er ook over
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    mooi meisje lijkt een beetje op dat zusje van katja schuurman
     

Deel Deze Pagina