Tsss , kerel , maar op dat zelfde moment heb je er blijkbaar géén moeite mee om hier één van ons de grond in te boren aangezien je ,je qua opleiding ver boven hem verheven voelt, en nog je kent ons óók niet , noch mij , noch Tediz en noch The only ego , en toch ga je ons , nobele onbekenden wiens daden voor jou een mysterie zijn aangezien je ons toch niet kent toch eerder veroordelen dan de president van de vs , van wiens daden en vooral het leugenachtige beleid dat hem typisch kenmerkt en van wie al meer dan één ding aan de oppervlakte is verschenen en die hem géén van allen tot eer strekken .
En wie heeft hier george bush de intelligentie van een varken gegeven , ja ,juist, jij toch en wil je net dit weer naar ons toe schuiven , nou mooi niet.
Hou je varken maar netjes bij je , het staat je goed.\o/ \o/
Nee , wij weten allang dat je een slaafs volgelingetje van de wereld zijt zowel wat geloof als onderdanigheid naar het amerikaans imprealisme betreft.
Het is je nog altijd niet duidelijk geworden dat wij hier in belgie en nederland een echte democratie hebben , waar stemmen zich kunnen verheffen tegen het gevoerde beleid , en de mistoestanden hierbij kunnen aanklagen en dit zonder dat wij daarom ook kunnen vervolgd worden .
Het is dank zij die stemmen dat wij een democratie kunnen vormen , en het is dank zij die dissidenten die hun stem verheffen dat jij hier van je vrijheid kan genieten , alhoewel ik net nu bedenk dat jij echt te dom bent om daarover eens even verder over na te denken.
Wie heeft het er hier over om te president van amerika te vergerlijken met hitler , tjeezees gast , wederom begin je als eerste met die vergelijking , en binnen enkele dagen ga je dan wel beweren dat wij ermee begonnen zijn , denk ik nu dat jij een beetje idioot kan zijn , of erger ben je het echt .
reageer nou eens een keer op wat wij hier in stelling brengen , en dit zonder dat je verbaal op de man gaat spelen , of moet het nou zijn dat je écht niets zinnigs kan inbrengen .
Als je echt niet beter kan , tja .....
Hahaha , wij , Tediz,The only ego en ik reageren hier met feiten en linken , en de enige die hier volop reageert als een kip zonder kop verdwaald in zijn eigen waanzin en pro bush gevoel , en die eigenmatig flame wars tegenover ons begint , en dit om zijn eigen onmacht wat betreft onze sterke stellingen te verdoezelen , nou het lijkt me toch duidelijk dat jij het persoontje bent jonkie.
Hahaha , doed , jij spreekt jezelf hier tegen , ik kan dus zijn gedachten niet lezen maar mijn oordeel is anti-bush , hahaha en jij kan zijn gedachten óók niet lezen en toch ben je pro-bush.
Wat ga jij mij hier iets verwijten , doedje .
Ik heb met die lul in amerika hélemaal géén uitstaans weet je , ik heb persoonlijk trouw gezworen aan mijn koning en mijn vlag.
En als mijn koning mij morgen opdraagt om georgie te elimineren , zal ik deze taak met de glimlach volbrengen , ongeacht wat de gevolgen voor mij zullen zijn.
Laatst bewerkt: 6 jun 2006