1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iran: militair ingrijpen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL Eagle, 18 apr 2006.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe , ja laten we het mes door een atoombom vervangen , en dan nog.
    Dan kom ik daar over die weg gestapt met meer dan 10.000 atoombommen in mijn zak , en dit terwijl jij daar aankomt met volgens mijn vermoeden één enkel atoombommetje in je zak en waar je trouwens maar een héél beperkt bereik mee hebt van maximaal 2500km en dit in tegenstelling tot mijn wereldomvattend systeem die elk doelwit waar dan ook ter aarde volop in het vizier heeft.
    En ik sla je neer omdat ik ondanks mijn 10.000 atoombommen er van overtuigd bent dat jij alhoewel het nog altijd niet echt is bewezen dat jouw eerste atoombom echt bedrijfsklaar is geraakt, omdat ik er van overtuigd ben dat jij met je één enkel atoombommetje het einde van de wereld ga betekenen .:eek:
    Laat me niet lachen kerel daar zijn de feiten te droevig voor , je zei al in een eerdere post over de nederlandse samenwerking met de jsf fighter en over de voordelen die het volgens jou zou opbrengen ,en mijn reactie over hoeveel dit voor jouw land kost en hoeweinig ze in verhouding ervoor terugkrijgen.
    En dit zonder dat ze een echt technologische superieure machine ter beschikking zouden krijgen .
    Leer maar uit het verleden , en dan gaan we het over enkele van de vs zijn superieure vliegtuigtypes hebben , tja wat dacht je van de tomcat.... de eagle en de twee types stealthjagers en bommenwerpers die zij zoal voor hun raids gebruiken.... en vooral wie zijn hun bondgenoten die kunnen beschikken over eenzelfde type vliegtuigen ..... juist niemand dus aangezien de vs het beste voor zichzelf houdt.

Laatst bewerkt: 5 jun 2006
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Naief is nog een understatement. Geloof jij nou werkelijk dat er een vermoeden was? . Amerika heeft niet meer dan een mooi toneel stuk opgevoerd voor economisch gewin. Inplaats van je zorgen te maken over ons en "ons" geloof in de linkse propaganda, is het misschien is een idee om is andere invalshoeken te bekijken naast de "rechste" propaganda

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oh dat doe ik genoeg hoor:)
    ik ben het niet met alles eens wat de president van amerika uitvoert, maar ik ga niet zover hem terwijl ik de beste man geeneens ken beschuldigen als een gek uit een cowboy familie die het iq van een varken heeft:)
    en dát is wat jullie wel steeds doen en wat ik niet goedkeur, zowiezo vind ik het niet echt netjes zo met het gezag om te gaan en dat is wat er tegenwoordig de mentaliteit schijnt te zijn.
    nergens geen enkel meer respect meer voor hebben; onze premier uitlachen omdat hij toevallig een slecht kapsel heeft, de president van amerika voor hitler uitmaken en meer van dat soort ongein.
    dat is wat tegewnoordig normaal lijkt te zijn en daar verzet ik mij tegen.
    ik ben het op veel gebieden met bush niet eens (bijv milieu) maar ik accepteer hem als diegene die nu president is en praat niet over hem als een stuk vuil ofzo.
    mensen van tegenwoordig hebben nergens meer enig respect voor, ik hoop dat jullie wel proberen niet als een kip zonder kop over gezaghebbenden te oordelen.
    en svennies, wat je zegt kan best voor een deel kloppen of misschien zelfs helemaal, maar wat ik probeer dudielijk te maken is dat je simpelweg niet weet of bush het om economische redenen deed of voor onze veiligheid.
    je kunt niet zijn gedachten lezen en toch schijnen jullie allemaal al een ordeel klaar te hebben.
    hij is gekozen tot president en daar hoor je respect voor te hebben.

4. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ik hier nog moeite voordoe is me raadsel maargoed.
    Waar zeg ik dit ?, ik heb dit idd gezegt van de gene die op hem stemmen.. En hier blijf ik bij.. Schandaal naar schandaal komt nu naar boven. De rest van de wereld had dit de stemmers al op een briefje kunnen geven

:):

What the fakkel. Waar in hemelsnaam heb je het over ?.. Zoiets heet vrije meningsuiting ? Als het "gezag" fouten maakt mag de bevolking en de rest van de wereld imo (zo denkt "Het" Amerikaanse gezag er duidelijk over) daar een mening over geven. Heeft niks te maken met wel of geen respect hebben voor gezag.
    Je hebt geen id waar je het over hebt..:{
    Onze activist :emo:
    A wtf hij is president van een land aan de andere kant van de oceaan, wat lul je dus ?. En dan zijn het nog is zijn daden die zorgen voor dit beeld.. Eigenschuld dikke bult.

Dus omdat ik een negatieve mening heb over het gezag van een ander land gebaseerd op feiten oordeel ik als een kip zonder kop..:)
    www.pearl.nl kan je je ogen na laten kijken:x
    Dikke BS (lijkt de tendens te worden). Respect verdien je door je gedrag en acties, niet omdat een stelletje idioten op een stem knopje hebben gedrukt.

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    noem je de kiezers nu al idioten?
    zal ik jou is een idioot noemen omdat je op het vmbo zit ofzo, en let eens op je taalgebruik, want je praat iig precies als een vmbo'er.
    ik weet niet wat voor opvoeding je hebt gehad, maar je ouders hadden je iig wel wat meer mogen leren wat beter op je taalgebruik te letten, dit is nou precies wat ik bedoel van de mentaliteit van tegenwoordig en dan met name op het niveau waar jij zit.
    kiezers die op een president stemmen waar jij het niet mee eens bent? dan noem je die toch gewoon idioten? dat doen toch alle mensen dus dan doe ik dat toch ook?
    als je ooit nog eens besluit verder te gaan leren zal ik je aanbevelen eens wat op je taalgebruik te letten.
    je bent echt precies het type wat ik me altijd van het vmbo voorstel.

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Flikker toch op :{ . JA ik doe vmbo , Nee ik doe dat niet omdat ik niet meer kan, het waarom gaat jou trouwens geen zak aan. Nee ik ben niet het stereo type vmbo`er.
    Nee mijn ouders hebben geen steekje laten vallen. Hoe durf je dat zelfs te zeggen eikel |:- . En ja ik noem die mensen die op bush stemmen idioot. Omdat de rest van de wereld al ruim van te voren deze problemen zag aankomen. Dat je dan zo arrogant bent dat te negeren noem ik dat vrij idioot. En nee ik vind mensen die anders stemmen dan ik niet idioot. Genoen vrienden die vvd zouden stemmen. Maar jij bent idd iemand die voor mij onder de groep valt.

Incase people didnt notice. Deze post schiet mij volkomen in het verkeerde keelgat.|:-

7. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    misschien wil je het niet zijn, maar ik zal je uit de droom helpen: aan je mening en taalgebruik kan ik je zeggen dat je het wel degelijk bent:)
    en ik ken mensen van het vmbo (sommigen zelfs als vriend) en ik moet zeggen dat die heel wat verder van het stereo-type vmbo'er staan als jij dat staat...

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Over generaliseren gesproken. Hoe kom je tot al deze conclusies na een discussies die zich enkel tot het onderwerp Iran beperkt (op de gegeven uitwijkingen na dan)? Ik vind Bush helemaal niet dom. Integendeel, hij is enorm slim. Hij weet de halve wereldbevolking te misleiden, en kan eigenlijk alles doen wat hij wil (en dat doet hij ook), en hij kan mensen tergelijkertijd laten denken dat hij een domme lul is (en dus onschuldig). Meesterlijk. Slecht, maar meesterlijk.

Je accepteert hem als president omdat je gelooft in zijn goede intenties. Ik doe dat niet. Het is altijd nog ons recht, nee, onze plicht om elke autoriteit te bekritiseren waar nodig. Hier is democratie op gebaseerd, en als je je dat niet realiseerd, en je ergert aan het feit dat wij niet alles klakkeloos alles aannemen wat de gezaghebbers zeggen, dan kun je vast je rechterarm in de lucht gooien, want dan heb je geen idee waar democratie om draait.

Ik ben het met je eens dat sommige mensen Balkenende en Bush bekritiseren, puur òm het bekritiseren, maar ik denk dat de wereld daar niet van ten onder gaat, en ik denk ook niet dat je dat òns kwalijk moet nemen. Tot dusver heb ik al mijn kritiek kunnen onderbouwen, en nooit gezegt dat Bush een slome cowboy was ofzo.

Met deze uitspraak mogen we van geluk spreken dat de aarde niet in een zwart gat van ironie is gezogen.

Oh, dus het feit dat Bush en zijn hooggeplaatste politieke medestanders hiervan profiteren is dus puur toeval?

En nogmaals; we bekritiseren Bush omdat we dat mogen en kunnen en zelfs moeten binnen een democratie. Iedereen die zijn autoriteit niet contstant zorgvuldig onder de loep neemt, komt elke dag een stap dichter bij een totalitaire staat. Ik hoop dat je dat begrijpt. We hebben al het recht om zijn beleid te bekritiseren, en als je dat niet begrijpt dan adviseer ik je om te leren van democratie is.

Ik zal jou uit je droom helpen: het maakt me niet uit welk opleidingsniveau je hebt, maar als iemand in deze discussie een onwetende plank is, dan ben jij het wel. Oooh, ben ik nu ook een VMBO'er?

9. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt enorm uit wat iemands opleidingsniveau is, waarom zou er anders nog een opleidingsniveau bestaan?
    er is wel degelijk verschil in taalgebruik, mening vormen en andere essentiele zaken bij een verschil in niveau.
    jullie snappen totaal niets van mijn uitleg en als jullie denken iets te snappen wat ik niet snap, dan snappen jullie niet wat jullie zelf niet snappen.
    en nog iets, als jullie mijn citaten aanhalen denken jullie steeds dat ik het over jullie heb, maar hebben jullie het dan nog steeds niet door dat ik in algemene zin praat?
    woorden als ''tegenwoordig'' zouden jullie toch op weg hebben moeten helpen om dat te snappen, maar daar lezen jullie gewoon overheen.

10. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde met betrekking tot dit debat. Vind jij het redelijk om iemand buiten een discussie proberen te plaatsen vanwege het feit dat hij op het VMBO zit? Ik vind het altijd zeer kinderachtig om de schrijfvaardigheid van mensen hierin te betrekken. Dit is het internet. Zolang ik er geen moeite voor hoef te doen om het te lezen, vind ik het wel best. Je punten zouden misschien nog enige waarde hebben als je zelf een spellingskoning was. Ik kan je alvast vertellen dat je dat niet bent. Als je neerkijkt op VMBO'ers moet je dat lekker zelf weten, maar we hebben het hier over een serieus onderwerp, dus je kunt je persoonlijke aanvallen maar bewaren voor het schoolplein, want ik heb totaal geen zin in dit kinderachtige gekissebis.

Dan raad ik je absoluut een snelcursus formuleren aan.

Ik vind het grappig dat je jezelf keer op keer boven de discussie probeert te plaatsen door te zeggen dat we dingen niet snappen. Dit blijkt, als ik teruglees, echter nergens uit. Stop gewoon met het voeren van je eigen superioriteitsgevoel, en dan kom je misschien nog ergens. Dit wordt gewoon saai.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: . Je hebt geen flauw id waar je het over hebt. Als je een discussie niet aankan ga je het op de man spelen, sneu kindje. En jij bent hier de gene die het duidelijk moeilijk vind een normale discussie te voeren.

Oh btw 4 jaar vmbo in 1 jaar doen en volgend jaar beginnen aan mijn havo in 2 jaar. Stereo type vmbo`er jup thats me.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tsss , kerel , maar op dat zelfde moment heb je er blijkbaar géén moeite mee om hier één van ons de grond in te boren aangezien je ,je qua opleiding ver boven hem verheven voelt, en nog je kent ons óók niet , noch mij , noch Tediz en noch The only ego , en toch ga je ons , nobele onbekenden wiens daden voor jou een mysterie zijn aangezien je ons toch niet kent toch eerder veroordelen dan de president van de vs , van wiens daden en vooral het leugenachtige beleid dat hem typisch kenmerkt en van wie al meer dan één ding aan de oppervlakte is verschenen en die hem géén van allen tot eer strekken .
    En wie heeft hier george bush de intelligentie van een varken gegeven , ja ,juist, jij toch en wil je net dit weer naar ons toe schuiven , nou mooi niet.
    Hou je varken maar netjes bij je , het staat je goed.\o/ \o/

Nee , wij weten allang dat je een slaafs volgelingetje van de wereld zijt zowel wat geloof als onderdanigheid naar het amerikaans imprealisme betreft.
    Het is je nog altijd niet duidelijk geworden dat wij hier in belgie en nederland een echte democratie hebben , waar stemmen zich kunnen verheffen tegen het gevoerde beleid , en de mistoestanden hierbij kunnen aanklagen en dit zonder dat wij daarom ook kunnen vervolgd worden .
    Het is dank zij die stemmen dat wij een democratie kunnen vormen , en het is dank zij die dissidenten die hun stem verheffen dat jij hier van je vrijheid kan genieten , alhoewel ik net nu bedenk dat jij echt te dom bent om daarover eens even verder over na te denken.

Wie heeft het er hier over om te president van amerika te vergerlijken met hitler , tjeezees gast , wederom begin je als eerste met die vergelijking , en binnen enkele dagen ga je dan wel beweren dat wij ermee begonnen zijn , denk ik nu dat jij een beetje idioot kan zijn , of erger ben je het echt .
    reageer nou eens een keer op wat wij hier in stelling brengen , en dit zonder dat je verbaal op de man gaat spelen , of moet het nou zijn dat je écht niets zinnigs kan inbrengen .
    Als je echt niet beter kan , tja .....

Hahaha , wij , Tediz,The only ego en ik reageren hier met feiten en linken , en de enige die hier volop reageert als een kip zonder kop verdwaald in zijn eigen waanzin en pro bush gevoel , en die eigenmatig flame wars tegenover ons begint , en dit om zijn eigen onmacht wat betreft onze sterke stellingen te verdoezelen , nou het lijkt me toch duidelijk dat jij het persoontje bent jonkie.

Hahaha , doed , jij spreekt jezelf hier tegen , ik kan dus zijn gedachten niet lezen maar mijn oordeel is anti-bush , hahaha en jij kan zijn gedachten óók niet lezen en toch ben je pro-bush.
    Wat ga jij mij hier iets verwijten , doedje .
    Ik heb met die lul in amerika hélemaal géén uitstaans weet je , ik heb persoonlijk trouw gezworen aan mijn koning en mijn vlag.
    En als mijn koning mij morgen opdraagt om georgie te elimineren , zal ik deze taak met de glimlach volbrengen , ongeacht wat de gevolgen voor mij zullen zijn.

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oke soldaat en oke vmbo'er.
    daaag en probeer nog veel mensen te overtuigen dat jullie het weten, want naar een soldaat én een vmbo'er zullen de mensen vast en zeker luisteren,
    niet door je woorden maar door je daden kun je de waarheid bewijzen.
    en dan bedoel ik geen daden als dat grove taalgebruik van jullie.

14. Victor

Victor Guest

Alsjeblieft, ik smeek je, ga een stel hersens kopen. Dat is vast gratis voor je, aangezien je zo goed in discussieëren bent. Dan geldt dat ook wel voor afdingen.

Fucking retard.

15. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Onze hypocriete schijneheilige geloofs extremist kan ook al niet lezen:emo: . Triest mannetje dat je toch bent. Ojah slight little detail, de daden van Bush bewijzen tot nu toe alleen maar leugens en onwaarheden...

edit: Victor jij bent zeker ook vmbo`er ? met dat vieze taalgebruik van je 8)

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat zal vast wel idd, ik heb namelijk nog nooit een vmbo'er gezien die wel normaal taalgebruik heeft:)

17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk ben je gewoon heel komisch he NL Eagle, gewoon een soort mislukte standup comedian met een arrogant trekje.:):

18. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    NL Eagle jij bent echt het uitschot van de maatschappij. Heb eens wat respect voor militairen wausje. Ik zie jou al zielig in een hoekje huilen als jij ook maar 1 dag mag meemaken wat zij meemaken. Opleiding zegt geen flikker over iemand. Ik ken zat vwoers die zwaar achterlijk zijn op bepaalde gebieden. Wat me wel opvalt is dat zij zichzelf wel allemaal de slimste vinden mja.
    Maarja, jou overtuigen dat jij waarschijnlijk dommer bent dan de meeste vmboers lukt mij toch niet met 1 post.

Ga dus maar weer lekker zielig huilend in een hoekje masturberen, want hier ben je niet nuttig!!

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me trouwens af wat ie vandaag online doet, moet je niet bidden om het "grote kwaad" te bezweren ? ..

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Meet one, bitch.

Deel Deze Pagina