1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Iran: militair ingrijpen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NL Eagle, 18 apr 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    haha leuk dat je daar over begint:)
    nee ik heb vandaag wat aan mijn hobby gedaan (heb al vakantie) en ik ga zo met wat vrienden voetballen:)
    ik persoonlijk hecht geen enkele waarde aan de datum van een dag aangezien de bijbel zegt dat grote gebeurtenissen nooit op verwachte datums komen als 1 januari 2000, 6 juni 2006 etc.
    dus zij die bidden omdat het vandaag 6 januari 2006 is moeten dat gerust doen als ze zich daar goed bij voelen, maar ik dus niet:)
    dankjewel voor jou nuttige bijdrage:)
    gelukkig maak je ook meteen duidelijk wat jou achtergrond is:)

Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn is, dat jij denkt alles zo goed te weten, en een bepaald vooroordeel hebt over VMBO'ers, wat dus echt totaal nergens op slaat:) Eigenlijk ben jij helemaal niet nuttig, dus ga alstublieft niet zeiken over mijn nuttige bijdrage, want ik was het toch wel redelijk met mijzelf eens, dat mijn bijdrage redelijk nuttig was:)

3. Victor

Victor Guest

Lieve NL Eagle,

Wat ik gister hoorde, schokte mij. U, de Grote, heeft mij uitgemaakt voor VMBO'er. Niet dat er iets mis daarmee is, maar hoe kunt U, de Grote, nu die gruwelijke fout maken? Het feit doet zich voor dat ik, de kleine, op het gymnasium zit. Juist, de hoogste soort van opleiding mogelijk in Nederland. Dit is een aantoning dat iedereen, ongeacht de opleiding, scheldt.

Dikke lebberzoen,

Victor de kleine.

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    uitzonderingen zullen altijd blijven bestaan, maar ik zou er als ik jou was niet trots op zijn de uitzondering in dit geval te zijn.
    als ik zeg dat op het vmbo er in verhouding veel maer gepeupel voorkomt als op de havo/vwo/gymnasium dan zul je niet anders kunnen dan mij gelijk geven.
    en ik zou er absoluut niet trots op zijn een uitzondering op die regel te zijn als ik jou was.

wel interessant trouwens hoe dit onderwerp ''vmbo'' leeft, zo zie je maar 3 of 4 mensen in dit topic actief reageren en na een opmerking over het vmbo zie je zowaar dat aantal explosief stijgen:)
    maar ja, misschien is mijn opmerking ook wel extra interessant omdat er regelmatig vechtpartijen op het vmbo op mijn school plaatsvinden die dan met camera's worden gefilmd en op internet worden geplaatst:)

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Rofl

ach gossie onze schijnheilige snijboon gebruikt nooit grove taal, want hij is zo "hoog" opgeleid. Hoe meer je zegt hoe meer je een lachertje van je zelf maakt.

6. Victor

Victor Guest

Ik weet dat dit al een paar pagina's nutteloos is, maargoed.

Uitzondering op de regel? Ik zit op een kakkerschool, alleen HAVO/VWO.
    Ik hoor meer gescheld dan dat als ik langs de gemiddelde VMBO school loop. :x

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo laag van jou hè!
    Alsof het minderwaardig volk is.
    En alsof je met dat papiertje alles hebt, ga gewoon fietsen ofzo en andere mensen vervelen!

edit: w00t, geweldige tekst Victor!!

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en weer 3 reacties in slechts een paar minuten tijd, misschien moet ik maar een speciaal vmbo topic openen:eek:

9. Victor

Victor Guest

Het eerste intelligente wat in één van jouw posts voorkomt. Doe dat. :cool:

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gek hè... Mja.. VMBO zuigt bigtime. Echt het hele systeem is zo ontzettend slecht maar goed dat is een ander probleem.

11. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ach dit achterlijke gezeik van jou geeft iig aan dat je de discussie niet kan winnen op feiten, dus dan maar op de man en nutteloze dingen..

12. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Huh? Je hebt het tegen mij denk ik. Ik wilde reageren op de domme reacties die suggereerden dat VMBO'ers dom zijn of iets dergelijks. Dat je minder goed kan leren of dingen kan onthouden wil niet zeggen dat je dom bent. Sterker nog, ik heb zelf een VMBO diploma. Ik mag erover lullen:+

ff ontopic;
    Vanmorgen (misschien gisteren trouwens) heeft Iran min of meer toegezegd mee te willen doen met het plan dat "het westen" heeft bedacht. Mooi, maar we zijn er nog lang niet. Er moet nog zoveel gebeuren om dit tot een goed einde te brengen. Want dreigen met een oliecrisis is natuurlijk niet erg handig voor ons veel gebruikers:)

13. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hier gebeurd zeg? Opeens een grote flamewar... Maar eageltje van me, wanneer kom jij nou uit de illusie dat iedere VMBO'er scheldt, en dat iedereen die scheldt op het VMBO zit? Ben je nou echt zo dom? Kijk, het feit dat jij goed je toetsjes leert betekend nog niet dat je het recht hebt om iedereen hier voor dom uit te maken.

Ik zal even iets heel goed duidelijk maken. Dit is een online forum. We voeren hier online discussies, en voor de meesten van ons is elkaars echte identiteit onbekend. We reageren op elkaar afhankelijk van wat we hier van elkaar lezen. Ons opleidingsniveau is iets wat in ons eigen leven speelt, en waar we hier online nooit direct mee te maken hebben. We beoordelen op elkaar van hoe je je hier gedraagd. Het maakt me echt geen flikker uit of iemand een doctorandus is, maar iemand die zich hier dom gedraagd vind ik dom, en iemand die zich slim gedraagd vind ik slim.

Dus als je dit allemaal even verwerkt in je hersenen (...als daar tenminste nog plaats voor is, nu je al die mooie toetsjes in je hoofd hebt gestampt), moet je je realiseren dat het je geen fuck uit moet maken of iemand op het VMBO, de HAVO of het atheneum zit, dat het niet uit maakt of ze in een villa of onder de brug wonen, etc. etc. etc. Het gaat erom wat je hier laat zien, en daar blijft het bij. Klaar. Als je je in het nauw gedreven voelt en mensen buiten de discussie probeert te plaatsen door hun opleidingsniveau belachelijk te maken, doe dat dan lekker op je eigen school. Want ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik kotsmisselijk van je gebrabbel wordt. Dat is niet bedoeld als belediging, dus doe er iets mee.

Als je wilt bewijzen dat je slimmer bent dan VMBO'ers of wie dan ook, moet je dat hier laten zien. Niet door te zeggen dat jij op de HAVO of het atheneum of wat dan ook zit, maar door te bewijzen dat je een fatsoenlijke en inhoudelijke discussie aan kunt gaan. Je mag dan wel niet schelden, maar de manier waarop je dingen zegt vind ik veruit beledigender voor sommige mensen dan alles wat er verder in dit topic is gezegt.

14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Nee had het niet tegen jou errox ;)

15. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Daag blaaskaak , zal ik even de deur voor je openhouden , dan kan je je schimpscheuten ergens anders gaan verkopen ._0/ _0/ _0/
    En o ja die soldaat is echter wel degelijk afgestudeerd geraakt hoor, moet je niet aan twijfelen , hij heeft zelfs een 28 jarige carriere als researcher & developer op zijn palmares staan , en nou eens zien of jij ook zover zal geraken .
    Dat die soldaat in het leger geweest is , tja het was nu eenmaal zo dat destijds iedere mannelijke belg verplicht werd om legerdienst te doen .

Edit : jouw onderstaande opmerking hier bewijst al meer dan voldoende hoe hoog wij jou hier moeten inschatten wat betreft intelligentie , en vooral hetgeen jou blijkbaar totaal vreemd is , namelijk "gezond verstand ".

Yep sure , héél intelligente opmerking van je , dit is een internetforum wéét je nog , tja dan moet je écht slim zijn om zo een opmerking te plaatsen .:lol: :lol:

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  16. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Mja eagle is te dom om te weten dat er toen dienstplicht was. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat het inhoud.

Kan hij toch ook niets aan doen dat het nog maar een onwetende etter is??O-)

17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ok:)... snapte het al niet van mijn mechassault maatje (ja jij ja:+)

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Haha , ja , dat was wéér iets van voor zijn tijd , en datgene waar hij niets van afweet bestaat niet in zijn ogen .
    En waarschijnlijk is hij er nog van overtuigd ook dat ze in het leger niets anders dan computerspelletjes ala "amerika's army" spelen tijdens de opleidingsperiode van de soldaten.
    Hij moest eens weten wat het werkelijk inhoudt , zijn oogjes zouden vér opengaan van verbazing .
    Mja , dat hij niet veel afweet over de kwesties van irak en iran neem ik hem niet kwalijk.
    Hij zou minstens de moeite mogen nemen om inhoudelijk te reageren op de argumenten en feiten die tegen zijn stelling worden ingebracht , voor zover hij al een stelling heeft.
    En als hij nou eens de moeite zou nemen om de linken die hier geplaatst worden een keer door te lezen zou en zelf opzoek zou gaan naar verslagen en informatiebronnen die al over deze kwesties uitvoerig bericht hebben gebracht.

Wat ik hem wél kwalijk neem is dat hij steeds vanuit de hoogte reageert ,en alle feiten en linken negeert en dit alleen omdat hij vindt dat zijn opleidingsniveau hoger is dan dat van diegenen die hier hun argumenten en feiten tegen hem in stelling brengen en hij bijgevolg zichzelf te goed vindt om deze ook maar te lezen , laat staan dat hij er nog inhoudelijk zou op reageren.
    Nee als hij er niet meer van onderuit kan gaat hij dan maar steevast op de man spelen met variaties gaande van " linkse propaganda en soldaatjes tot en met VMBO'ers " toe.

19. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Fun thing is.. Volgend jaar ben ik havo`er: en er is dan niets veranderd in de hoogte van mijn iq..

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik lees jullie argumenten wel degelijk (al zijn ze soms voor mij net zo dom als jullie mijnen vinden) maar om op elk argument te reageren kost gewoon te veel tijd.
    ik heb al aardig wat posts in deze thread gehad en het grootste gedeelte zijn reacties op jullie argumenten.
    jullie reageren trouwens ook bij lange na niet op al mijn argumenten, ik probeer op de belangrijkste argumenten altijd te reageren:)

en over dat ''op de man spelen'' verhaal, wie is daar eigenlijk mee begonnen?
    bovendien schijnen de meesten daar helemaal geen problemen mee te hebben als ik bovenstaande reacties zo doorlees:)

Laatst bewerkt: 8 jun 2006

Deel Deze Pagina