Hahaha , ik heb trouwens vrijwel élke keer op jouw zogezegde argumenten gereageerd , en altijd met feiten onderbouwd die je zo kan gaan opzoeken,en ik heb hier trouwens al véél meer gepost dan jij.
Jij mijn beste , het lijkt me dat jij niet begrijpend kan lezen , aangezien vrijwel iedereen zich tegen je gekant heeft,en zich hier dan allemaal uitdrukkelijk tegen jouw zielige postjes reageren.
Jij blijkbaar mijn beste , op bladzijde 5 van deze tread is deze opmerking door jou gepost terug te vinden .
Je weerwoord was dat het niet letterlijk maar wel sarcastisch bedoeld was , maar het was dan toch maar gezegd.
Het sterkste van al is dat jij mij hier beticht van verwijten richting iran/amerika te herhalen , en dit terwijl ik helemaal géén verwijt heb geschreven maar alleen de geschiedenis heb uitgelegd over het iran van vroeger en nu, en hun relatie met amerika .
Integendeel , al het hele topic lang ben jij de persoon die de verwijten richting iran hier formuleert,en er zelfs de vergelijking met hitler en nazi-duitsland gaat bijhalen, en er het liefst zou hebben dat iran gebombardeerd zou worden op basis van een vermoeden.
En dan komt mijn lange post over het feit dat ik al vanaf de jaren 1967 tot nu alle conflicten die er in het midden-oosten hebben plaatsgevonden in real-time heb meegemaakt , en ook hoe de amerikanen hun invloed en steun ginds in die regio hebben uitgespeeld, en nergens maar dan ook nergens in die post heb ik dan ook maar gezegd dat ik het beter wist en dan kom jij met de volgende post....
Hier komt je oogkleppensyndroom helemaal boven water aangezien jij en jij alleen gelijk hebt omdat je het wéét , en bijgevolg alle bewijsbare feiten die er van het onderwerp verschenen zijn en hier dan ook als stelling gebruikt worden hoe dan ook afdoet als linkse propaganda .
En dit terwijl wij onze feiten hier aanstippen en verdedigen is er nog géén een van ons die tegen jou heeft gezegd dat hij absoluut gelijk heeft.
Feit is dat die door jou zogenaamde "wilde complottheorieen " veel meer waarheidsgetrouw zijn dan de struisvogeltactiek die jij hier toepast als er feiten voorbij komen die niet in jouw stelling passen.
En over het tweede vetgedrukte , nou ja mijn beste wie was dit nou ook weer die daar als eerste mee begonnen is.....
Edit: en eageltje jou groot pijnpunt heb ik gevonden in je volgende post die trouwens komt uit de tweede pagina van deze tread.....
Ja ,jij schijnt te denken dat nederland veroverd gaat worden door iran , en dat hier de sharia-wetten van kracht worden .
En om die dwanggedachte van jou tegen te gaan , zou jij de amerikanen de vrije hand willen geven om iran te gaan aanvallen , zodat jij hier lekker de verlichte gelovige kan blijven uithangen zonder dat je ook ooit maar last zal hebben van de honderdduizenden slachtoffers die zo een conflict met zich mee brengt .
Wat mij betreft ben jij net zo erg , zoniet nog erger dan die moslimfundamentalist die zich aan de andere zijde bevindt.
Laatst bewerkt: 9 jun 2006