Ja dat denk ik ook, vooral een land als China, die volkomen afhankelijk is van Iran als het op olie aankomt zal het niet leuk vinden als de Verenigde staten een monopolie krijgt op 'hun' olie, daarom is militair ingrijpen in Iran ook vrijwel onmogelijk voor de VS, dan riskeren ze een strijd met China en Japan, waarvan Rusland zo goed als zeker de kant van hun oude kameraden kiezen.
Een wereldoorlog is het bezit van nucleare wapens niet waard, zelfs niet als Iran Isreal bomberdeerd met een nucleare bom, het wordt pas link als de raketten via een project 'star wars' via de ruimte grote afstanden kunnen afleggen waardoor dan de hele wereld in gevaar is, echter dat is niet het geval.
Daarbij vind ik het ook altijd frapant dat de VS zoveel heeft tegen het bezit van nucleare technologie voor wapens, zelf bezitten ze met Rusland en China de grootste lading nucleare projectielen, als de VS minder dan 2000 nucleare bommen/rakketen heb eet ik me hoed op, gaan ze nu ff zeiken over 1 bommetjuh, en ja, de VS gebruiken het alleen voor defensieve doeleinden, tja, ik vrees echt alleen maar dat alle landen die ook nucleare technologie willen het ook alleen voor defensieve doeleinden willen, defensief voor als de verenidge staten binnenvallen, de VS creeert een leuke cirkel hiermee
ps: Goiz= ja de VS regeren de wereld, het is niets voor niets de wereldmacht van deze tijd
Klik om te vergroten...