Huh? ik dacht dat de vietcong beweging zich verstopte in de bosseen om vanuit het niets aan te vallen, en weer weg te gaan/
Hoe kan je dat in godsnaam tegen gaan? door een simpele vuurbom te gooien. Er gebeurt iets en dan gooit de VS iets terug.
Ik ben ook blij dan de VS heeft in gegrepen in bv Irak. die mensen zijn weer vrij en de dreiging van biologische wapens is nu ZEKER weg..
Klopt, de eerste dag dan de Amerikanen hun hadden bevrijd enz.. (je weet wel, met dan standbeeld) was iedereen de Amerikanen dankbaar.. en idd 2 dagen later werd de VS uitgeroepen tot duivel van de wereld ofzow./.
Vrede op aarde .. maar dat gaat gewoon niet.
Bijna alle landen in het midden oosten waar gedoe is, staat een leider aan de macht die het voor het zeggen heeft. deze persoon wil vaak NOG meer macht en zal dat door kernwapens of vieze bommen laten zien.. misschien ook niet.. maar als je nog niet eens word toe gelaten als VN inspecteur (in november 2002 -- Irak) dan begin ik ook wel te twijfelen...
Als een van de weinige pro-Amerikanen vind ik dat Amerika het allemaal wel goed oplost.
Laatst bewerkt: 25 jun 2003