1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is de media pro Ajax?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Suclmerot, 11 jan 2004.

  1. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind helemaal niet dat onze media pro Ajax zijn, vooral de Telegraaf vind ik vaak nog flink kritisch over wedstrijden waar ik vaak toch wel een goed gevoel over heb.
    Natuurlijk speelt Ajax de laatste tijd niet de sterren van de hemel, maar met veel jongens uit de eigen jeugd, en veel talent, vind ik Ajax toch wel hèt team waar Nederland trots op is, en ook mág zijn.
     
  2. Overjoyed

    Overjoyed XBW Die hard

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    'N kufo is een speler met potentie om de top te halen, van Hanegem is een onderwerp wat al ontzettend uitgemolken is, waar al ik-weet-niet-hoeveel uitzendingen bij Studio Sport mee gevuld zijn!
     
  3. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Be my guest...
     
  4. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is goed dat Jack van Gelder weg is bij de NOS althans bij Studio Sport alleen want die kon altijd van die pro ajax uitspraken doen:mad: aan de ene kant kan ik me eigen ook er wel bij indenken dat ze pro ajax zijn omdat er verder geen club is die zoveel successen heeft behaald als ajax. Maar bijvoorbeeld in Spanje zullen ze toch ook wel pro real madrid zijn ?? dat is de beste club van de wereld. Waar ik me verder aan erger is dat studio sport ALTIJD begint met de wedstrijd van Ajax :mad::mad: als ze slim zijn doen ze toch eerst een andere wedstrijd uitzenden en daarna pas ajax dan kijken er ook nog eens meer mensen naar want de wedstrijden die na 8 uur worden uitgezonden kijkt verder toch verder geen kip meer na op de supporters van die clubs na dan.

    Hieruit aub niet concluderen dat ik ook pro-Ajax ben want na NEK is AJAX de club die ik het meeste haat :+
     
  5. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Daarom snap ik die argumentatie ook niet.
     
  6. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat de media wel aardig pro-Ajax is. En nog over Feyenoord TV, dat moet Feyenoord toch zelf weten, dat heet marketingstrategie. Ajax was altijd wel het paradepaardje van Nederland, en Feyenoord was de volksclub die af en toe eens kon uitschieten volgens de meeste herzenlozen bij de NOS en co. Eén ding moet zeker niet vergeten worden: Feyenoord heeft nog altijd wel de beste supporters van het land, en dat is niet omdat ik Feyenoordfan ben. Ook heeft Feyenoord de meeste supporters in het land zitten, das ook een feit. Vergeleken met Feyenoord is Ajax gewoon een succesclubje, waarvan het stadion aan het eind van de wedstrijd weer voor 60% leeg is.

    Maarja, we hadden het over de media die pro-Ajax zou zijn, ik vind het dus wel aardig maar ik merk er niet zo gek veel van. Naar mijn mening is de hele media kut, die lui hebben tegenwoordig gewoon veels te veel te vertellen. De media kan gewoon iedereen als het ware kapot maken, kijk maar eens naar Co Adriaanse bij Ajax en Louis van Gaal: als de media ze niet mogen dan worden ze afgemaakt.
     

Deel Deze Pagina