1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Is er leven na de dood...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 4 mei 2004.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier om een technische oplossing die denk ik overbodig is. Zorg er voor dat je zeker weet dat iemand dood is als je hem in een kist stopt of cremeert.

Een injectie voor de zekerheid.. of iets anders. Leven en dood, ze horen bij het mens zijn. En als je in reincarnatie gelooft, dan maakt het niets uit. Je komt gewoon weer terug.

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ja, maar soms is dat ook niet altijd zeker.. denk aan een coma.Stel je raakt in coma, en je leeft nog maar je kan niks doen. En je wodt weer 'wakker'in een kist.. dat is niet echt fijn lijkt me zo.

Anyway, zombies enzo geloof ik niet in en ook niet echt leven na de dood, maar denk wel dat er iets is. Anders zou het namelijk geen nut hebben om je hier op aarde goed te gaan gedragen. Dan kan je net zo goed alle regels aan je laars lappen. Maargoed die keus hebben we gekregen. Zonder enig verschil tussen goed en kwaad zou het leven compleet nutteloos zijn. Dat weiger ik te geloven.

3. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha,maar als het jou zou overkomen,zou je ook gaan krabben voor je leven denk ik :)

Ookal weetje dat het helemaal geen nut heeft :p

Maar wel gewoon een goed idee voor mensen die erg bang zijn levend begraven teworden toch?
    Er zullen vast een hoop van die mensen zijn,dus die verzinner ervan zal er wel een mooi centje aan verdienen.
    Had ik het maar bedacht he ....

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, dit doet me een beetje denken aan de film "Nightwatch", waar een student een baantje als beveiligings agent heeft in een medisch onderzoekscentrum, waar dus ook lijken liggen in een speciale kamer. Er hangt dus boven elk lijk een touwtje waaraan ze kunnen trekken als ze niet dood zijn.

Ow, is that the alarm for...
    Never happends, just do your job

^Topfilm^

Maar ik dwaal af, het punt is dat als iemand dood gaat, eerst 3 dagen ergens in een onderzoekcentrum onderzocht moet worden om zeker te weten dat de persoon dan dood is en dat het hart bijv. na de begraving begint te kloppen oid.

Spooky allemaal hoor...

5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ehm, als je in een coma ligt leef je nog hoor.... :confused: :+

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0

dat zegt hij tog ook :+ 8)
    als je opeen weer leeft en je zit vast in een kist is dat niet zo fijn

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij een coma haal je nog overduidelijk adem, en heb je nog voldoende tekens van leven. Wil je dood worden verklaard als je in eens coma ligt, moet de arts wel vrij dronken zijn. 8)

Wat er bedoeld word, is denk ik schijndood. Daarmee kun je bewust aanwezig zijn. Terwijl je toch niets kunt doen.
    Lijkt me best creepy.

8. Karelax

Karelax Guest

Bij dat scheindood klopt je hart tog nog gewoon wel?
    En als ik zou wakker worden in me kist.. tsja en je kan er niet meer uitkomen echt creepy.. ik zou denk ik potje rukken

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Rukken? Lekker verstandig.
    Opgewonden staat gelijk aan sneller adem halen.
    Sneller adem halen staat gelijk aan minder zuurstof in de kist.

Oftewel, je rukt je dood. :cool:

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    What the fuck?! Levend begraven worden? En dat gebeurd zogezegd in de 'beschaafde' wereld?
    Dat kan je toch niet menen? De arts die iemand zijn overlijdensakte ondertekend terwijl ie niet dood is is dan wel vreselijk incompetent! En dan nog? Ze kijken toch wel meerdere keren dat je nog hartslag/pols hebt... en in het funerarium in zo'n diepvries ben (of 'ga' (hopelijk niet) ) je sowieso dood. Onderkoeling + bevriezen, zelfs al 'ontdooi' je ben je nog dood door de celschade van het ontdooingsproces lijkt me...
    In elk geval creepy thought..., dan toch liever de oven in later.

11. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    net of je er anders nog levend uit komt...|:-

12. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ga je tenminste snel en lekker dood

13. gerjan

gerjan Guest

Hm ik laat me toch cremeren:) Dat verbranden gaat zo ontzettend snel dat je er nagenoeg niets van zou merken.

14. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Bij scheindood klopt je hart zo langzaam dat je nog maar nét kan leven maar het niet meetbaar is, zodat je dood lijkt te zijn en in sommige gevallen zelfs bewust kan zijn... Correct me if i'm wrong

15. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    Zo langzaam dat het niet meetbaar is.....dat lijkt me sterk :{

Misschien niet voelbaar, maar niet meetbaar lijkt me wel overdreven.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik moet zeggen dat ik sowieso net snap waar je opgewonden van moet worden als je merkt dat je leven din een kist begraven bent...

Ik zou net doen alsof ik dood was..als ze je dan nog opgraven en je bent nog in leven ze allemaal een poets bakken door te laten denken dat je dood bent. mwuhaha.
    :{

17. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    en dan gooien ze 'em weer dicht....lig je daar nog steeds :9

Laatst bewerkt: 10 mei 2004

Deel Deze Pagina