pfft hoe het geweld tegenwoordig uitbreekt... ook met noord-korea. Binnen nog geen 10j is't wereldoorlog 3 neem dat maar van mij aan. Elk begin van een nieuwe eeuw ligt iedereen op iedereens smoel te kloppen. Het zou mij niet verwonderen. Maar dat ze mekaar maar afmaken. Als ze allemaal kapot zijn is dat gedoe misschien gedaan.
Idem voor de oorlog israel-palestina. Die is nu al 500j aan de gang. En allemaal door de Engelsen dan nog. Reden? Drinkwater. Maar dat weten ze ondertussen allang niet meer.
Met al dat geld van al die oorlogen kunnen ze beter landen in Africa helpen. Wetenschap studeren en dingen uitvinden ter verbetering van de algemene mensheid. Maar nee, een andere neerschieten is leuker... *sarc*
en trouwens dat van dat land kopen van de palestijnen... die waren bezet door de Engelsen en die hebben dat doorverkocht aan Israel. Israel heeft lang niet zoveel drinkwater voorraad als Palestina en dus wouden die hun bronnen hebben. Palestina wou eindelijk eens onafhankelijk zijn maar nee de Engelsen verkochten hen door. Ondertussen zijn we 500j verder en strijden ze nog steeds voor hun vrijheid. So get your facts straight.
Hoe zou jij je voelen als de Duitsers Nederland voor ik weet niet hoelang bezetten en NL dan verkochten aan Frankrijk of Denemarken of China ofzo. Van de ene bezetter naar de andere, die je cultuur, geloof, alles willen wijzigen naar hun gewoonten. Think again.
Laatst bewerkt: 13 jul 2006