Zo jong nog,zo onwetend over de situatie in het midden-oosten,en toch zoveel praat verkopen zonder dat je weet waarover het écht gaat.
Als jij mij achterlijk noemt moet je zelf weten vriend, je doet maar...
Ik hou helemaal géén rekening met een post die géén enkel argument bevat,en zeker niet als de schrijver ervan nog altijd niet in slaagt om het woord
hezbollah correct te schrijven.
Ja, je kan nou eenmaal niet ontsnappen aan je eigen beperkingen.
Hahaha,iran.....dat grote iran dat er destijds irak in een achtjarige oorlog er niet onder kreeg ondanks hun verpletterende overwicht qua legergetalsterkte.
Iran hééft alleen een papieren leger mijn jonge vriend,destijds toen de sjah van iran ginds nog aan de macht was had iran een modern en sterk leger met officieren die opgeleid werden aan de amerikaanse militaire academies.....jaja je leest dit wel degelijk goed...voor zover je het natuurlijk gaat lezen,lijkt me je sterkste kant niet.
na de val van de sjah werd de iraanse legertop uitgezuiverd door de ayatollahs en alle hoge bekwame in de amerikaanse militaire academies opgeleide officieren werden door de ayatollah's zonder pardon terecht gesteld .
Het gevolg is hiervan dat de huidige iraanse legertop bestaat uit officieren die vooral uitblinken op het gebied van onvoorwaardelijke trouw aan hun ayatollah's,maar die rampen blijken te zijn qua militaire bekwaamheid dat ze prompt lieten zien in de oorlog tegen irak hoe inefficiënt en onbekwaam het iraanse leger geleid werd.
Wéér zo'n uitspraak die je beperktheid ten volle aangeeft...je weet helemaal géén jota van wat er zich ginds afspeeld.
Yep,volledig akkoord dat de israeliërs hun eerste kernbommen uit het amerikaanse arsenaal komen.
Maar israël heeft zijn eigen geheime kernmacht en produceerd nu zelf zijn eigen atoombommen .
Lees het volgende linkje maar eens een keer goed door.
http://www.gatago.com/nl/politiek/11591975.html
En lees maar eens hoe ze zoal aan hun spullen komen,en ook wat ze zelf ook zoal verkopen om de wereld elders onveiliger te maken.
Over je off-topic gedeelte,dat doen ze om jongetjes als jij over de rooie te jagen en ze te laten bibberen van de schrik....._0/ _0/
Groetjes van een voormalige S.I.A.D.
Edit

xbox360 rules , als je alles dan toch zo goed weet....waarom onderbouw jij je post niet met argumenten en linkjes ter ondersteuning van je gelijk....die volgens jou zo achterlijke voelt zich niet te beroerd om deze te lezen.
Volgens mij is je enige argument de bijbel.....nou dan vlaggen we je mooi uit
\o/ \o/ \o/
Klik om te vergroten...