Israel en de Palestijnen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 8 jun 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Jezus man, kun jij nu echt niets anders dan andere mensen nalullen. In iedere serieuze discussie op dit forum doe je dit of schrijf je een 1 of 2 regelig onzin verhaaltje waarbij je je gebrek aan intelligentie aantoond. Slijmen bij mods/admins is ook al een van je favoriete bezigheden hier... kruip eens een keer uit de kont van WouteR of Darkwing Duck en post eens een keer wat nuttigs joh.

Tijdens het typen van dit stukje had ik je laatste post nog niet gelezen, maar ik weet dan ook zeker dat je gewoon een stuk uit een of andere link ofzo hebt overgenomen.

2. IK NL

IK NL Guest

precies ik ben het in tegenstelling tot sommige wel eens eens met mensen, bovendien kan ik niet zeggen dat deze post van jou echt zo nuttig is.

bovendien is het woord sarcasme je ook onbekend blijkbaar.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2003
  3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2

Wat ik kan, kan jij dus blijkbaar niet!!
    Ik schrijf mijn mening tenminste zelf..

bovendien zei ik ook niet dat je de mening van iemand anders niet mag delen, ik zei alleen dat het erg laag is om iemand anders zijn mening in zijn tekst in zijn totaal over te nemen zonder enige bronvermelding!!!

Verder zie ik het graag weer on-toppic!!
    Dus jullie mening over het Israelisch-palastijns probleem

4. IK NL

IK NL Guest

ik zie ook zo graag iets, bovendien als je opgelet had had je gezien dat ik wel degelijk dingen gewijzigd heb in het verhaal, en het dus niet in zijn totaal heb overgenomen en ten tweede is er geen copyright op dat stuk aangevraagd dus mag ik het overnemen zonder bronvermelding.

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Lullig he als iemand eens een keer dit bij jouw doet. Hoeveel nutteloze posts heb jij eigenlijk vandaag al gepost? Ik ben de tel ondertussen al kwijt geraakt.

En gezien mijn laatste post over de palestijns/israelische kwestie hier zou je toch moeten begrijpen dat ik het woord sarcasme wel degelijk begrijp. Ik ga verder ook geen tijd meer verspillen aan een kleutertje als jouw.

6. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Waarom zouden de Arabische landen een plan accepteren waarin staat dat zij zonder er ook maar iets voor terug te krijgen, een groot stuk land moeten af staan.

Tuurlijk jongen, de grote boze moslims doen er alles aan om Israel in een kwaad daglicht te stellen. En dit terwijl Israel nog nooit een vlieg heeft kwaad gedaan he. Ik zal je ff uit de droom helpen er is haat en terreur tegen Israel omdat ze het land van de Arabieren hebben ingepikt. En dan beweren al die Israelis dat het hun historisch recht is. En waarop is dit recht gebasseerd, een paar duizend jaar oud boek dat ze zelf hebben geschreven.

7. IK NL

IK NL Guest

tuurlijk jongen geef nou maar gewoon toe dat je weet dat je zelf net zo fout zit als ik onzin posts maak en jij reageert daarop dan zit jij net zo goed fout bovendien hoort het volgens mij niet tot jouw takenpakket om mij de les proberen te lezen, dus is het idd maar beter dat je voortaan je kop houdt.

het feit dat je met het woord sarcasme en humor volledig onbekend bent duidt er op hoe kort de bocht je denkt.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2003
  8. IK NL

IK NL Guest

ik heb nog niemand het tegendeel hiervan zien bewijzen.

9. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Waarvan, dat historisch recht?

Ik wil nog best wel geloven dat ze ervandaan komen. Maar ze hebben niet het recht, omdat ze daar honderden jaren eerder hebben gewoond, ineens te gaan roepen dat ze dat land terug willen, terwijl er al weet ik hoe lang een ander volk woont.

10. IK NL

IK NL Guest

mwoa zij zijn daar ooit verdreven, dus het hangt ervan af hoe je het ziet.

11. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Nu als we zo gaan beginnen ken ik er nog wel een paar. Laten we dan al de niet-Indianen uit Amerika trappen, laat Nederland Belgie maar weer annexeren etc

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Met het risico lopend een waarschuwing van Eastmaster te krijgen gun ik je toch nog een laatste post. Ik daag iedereen uit om al mijn posts met die van jou te vergelijken en ik zweer je dat je dan flink op je bek gaat knul. Oh en tussen denken dat je grappig bent en het ook werkelijk waar te zijn zit een groot verschil.

13. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet wat je nu zegt. Hoe is die " terrorisme" ontstaan. De Palestijnen konden zich niet verdedigen tegen de Joden(die alleen maar miljarden van de Amerikanen krijgen). De palestijnen hebben geen leger, Israel heeft èèn van de sterkste leger ter wereld. Zij hebben ook een atoombom. Zij hebben de nieuwste snufjes,wapens enz. De Palestijnen hebben een 10 AK-47, 5 zwaarden, 3 kleine steentjes enz.

Zelfs Sharon noemt het illegale bezettingen! De Palestijnen hebben recht op helft op het land. Alleen de meest rechtse Joden willen dat niet.

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  14. IK NL

IK NL Guest

je kan iets niet grappig vinden idd maar daarmee gelijk voor iedereen bepalen dat het niet grappig is gaat mij wat te ver, smaken verschillen jij kan iets niet grappig vinden dat klopt maar anderen kunnen dat wel vinden.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Laat ik ten eerste zeggen dat ik niet pro israel of pro palestina ben, maar ik denk dat een van de grootste hindernissen op weg naar een eventuele vrede toch wel de extremistische joden zijn. Zij hebben op dit moment teveel macht en dit iets wat het gewone Israelische volk ook steeds meer tegen gaat staan. Kijk maar naar de laatste verkiezingen waar die nieuwe partij (de naam is me even ontschoten) die zich met name tegen deze extremisten verzet toch forse winst boekte. Het slaat natuurlijk nergens op dat deze groepering geen belasting hoeft te betalen en dat zij ook geen dienstplicht hoeven te vervullen terwijl anderen dit wel moeten en vervolgens omkomen in aanslagen (net als gewone burgers) omdat zij zich zonodig moeten uitbreiden in Palestijns grondgebied. Laten ze eerst deze mensen maar eens aanpakken wellicht dat dat de kans op eventuele vrede wat dichterbij brengt.

Edit: *zucht* IK NL kijk eens in wat andere threads en je zal zien dat ik niet de enige ben die zich ergerd aan jouw gedrag. Zal het dan toch niet een klein beetje aan jouw liggen of ligt het weer allemaal aan ons.

Edit 2: *nog diepere zucht* Ik ben niet van plan om deze thread verder te vervuilen met nieuwe off topic posts dus doe ik maar op deze manier. Jij vind dat ik niet over jouw mag oordelen. Misschien niet, maar wie heeft jouw het recht gegeven om andermans threads te vervuilen.... heb je zelf eigenlijk wel door dat de mods/admins je eigenlijk niet eens serieus nemen al lijk jij dat wel te denken.

Laatst bewerkt: 8 jun 2003
  16. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwaoh ik vind IK NL niet irri, hij maakt soms stomme opmerkingen

Maar dat heb ik ook af en toe, en ik kom soms over alsof ik ruzie maken wil (zegt men) Maar das niet mijn bedoeling.

17. IK NL

IK NL Guest

tuurlijk zijn er ook anderen die jouw mening delen, maar het is niet jouw taak om daar wat van te zeggen, bovendien krijg ik ook zat reacties van mensen die het wel leuk vinden, dus laat de beoordeling nou lekker over aan mensen die er wel verstand van hebben.

18. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Genoeg persoonlijke discussie gehad!!! Nu weer ontoppic!!

19. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ik snap niet waarom die gasten niet kunnen delen. Na de tweede wereld oorlog zijn de joden gewoon daarheen gegaan om er te leven. Palestina hete het toen nog. irael is pas ontstaan toen die arabieren de oorlog openende tegen de joden en deze verloren.

Dat is nog niet eens zo'n groot punt, maar de arabieren willen gewoon niet samenleven met de palestijnen, dat is ook de oorzaak dat de palestijnen wel in Israel mogen wonen maar de Israelies niet in Palestina.

Tis net als wij hier een oorlog zouden starten tegen de allochtonen bevolking.. echt nutteloos maarja de joden zijn deze oorlog iig niet begonnen en dus hebben zij ook geen schuld. Palestijnen hebben het over zichzelfafgeroepen door die haat campagnes.

Vandaag weer een aanslag.. ik vraag me echt af hoe dom Hamas, en die domme jihad beweging zijn.. nucleare bom op die organisatie is het enige wat schijnt te helpen want vrede willen ze gewoon niet, die gasten rusten niet voor dat Irael een islamitische staat is, en daarna turkije, daarna nederland en daarna de wereld.

20. SagarAmarjit

SagarAmarjit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA, you make me laugh with your stupid comments.
    Jij bent dan wel niet stom, maar je opmerkingen zijn wel erg vergezocht en verre van de waarheid.

Deel Deze Pagina