1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

jaar highschool in amerika

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door king of XBOX, 12 jan 2004.

1. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n jaar ga ik sowieso niet doen omdat ik 18 ben en in '85 ben geboren, en je moet geloof ik na maart '86 geboren zijn ofzo.

Maar via een andere organisatie een (half)jaar studeren of werken in Amerika lijkt me echt geweldig.

Liefst in Miami of ergens anders in Florida, ben daar vorig jaar geweest en qua weer/dames enzo is het daar echt paradijs.

@ Black Hawk : Thnx voor de PM

Hier nog een goeie site (voor wie hem nog niet heeft), heb hem nog niet hier zien staan:

Laatst bewerkt: 13 jan 2004
  2. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    WHOEHOEIII!!! Jeroen gaat naar amerika :D tis eindelijk helemaal rond. alleen m'n examens nog halen en dan kan ik m'n koffers gaan pakken :D
    iemand nog tips voor me? (mag ook voor m'n examens zijn want dat heb ik eerst nog :p )

3. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    de vragen goed beantwoorden ;)

4. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet King of Xbox. Wat ga je precies doen in Amerika, welke highschool en voor hoelang enzo?

5. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    nou waar ik precies naartoe ga weet ik nog niet. ik ben nu bezig met een lading papierwerk en formulieren ingevuld te krijgen. onderandere een essay van 2 kantjes in het engels over jezelf :confused:
    als ik dat allemaal opgestuurd heb dan is het gewoon kwestie van wachten totdat ik hoor in welk gastgezin ik kom.

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    In Canada (k denk ook in amerika) mag je als je 14 bent al in een autorijden maar dan met er wel iemand die ouder is dan 16 naast je zitten:) als je 16 bent mag je gewoon in je eentje rijden:D

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Leuk voor je King of Xbox, een vriend van me ging naar de VS voor een jaar highschool, via de NACEE ofzo, is hem erg goed bevallen.
    Hou er wel rekening mee dat het aardig duur kan worden, toch al snel 15.000 - 20.000 euro..... met alle levenskosten, verblijfskosten, collegegeld, studieboeken, documenten en vliegtickets.....
    Oh ja, en op veel highschools wodt je niet aangenomen behalve als je de TOFEL test of zoiets hebt gedaan.....

Good luck :p

8. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga over een jaar of 2 een periode college doen, schijnt ooke rg leuk te zijn. Veel plezier daar!

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jezusmina, 10.000?20.000? euro, waar halen jullie het vandaan. het lijkt me natuurlijk een onvergetelijke en ogenopende ervaring, maar 20.000 is bijna een gem. inkomen :confused: Sluit je leningen af of rijke papa of?

10. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Houd er rekening mee dat als je gaat, je ervoor moet zorgen dat je hier al een fake id regelt (geen gekopieerde shit, maar goede shit). Je komt daar namelijk geen club in als je nog geen 21 bent en alcohol kopen lukt je dan ook niet.

11. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Allemaal automaat ja en als er iets saai is dan is het wel een automaat. Als je echt wilt gaan autorijden moet je gewoon gaan schakelen, want dan heb tenminste nog iets te doen en kan je een beetje spelen met de auto.

Met slippende banden wegrijden met een automaat lukt ook niet en dat zijn nu net de leuke dingen :)

12. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    amerikanen zijn vet want zijn echt super gastvrij bedoel als je op strand gaat slapen enzo met je surfboard enzo dan bieden ze nog wellus aan om bij hun te overnachten enzo :)

13. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    als je naar La gaat daar woont familie van by the way :p

14. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Ey dat vraag ik me dus ook af, hebben jullie superrijke ouders ofzo? Of moet je zelf ook een deel betalen?

Toen ik vorig jaar HAVO had gehaald wou ik ook super graag naar Amerika, maar ja het is er niet van gekomen, kwam onder andere doordat het echt mega duur is. Amerika trekt me al sinds m'n jeugd en dan vooral New York, maar Miami lijkt me ook te gek. Nu zit ik op het HBO maar veel leerlingen daar zijn al veel ouder en hebben veel meer ervaring onder andere doordat ze naar Amerika zijn geweest om daar te studeren. Mja ik hoop er ooit nog eens te gaan wonen als ik geld zat heb of bij een bedrijf kom die me uitzend naar Amerika :)

king of Xbox, in ieder geval super veel plezier daar en post wat foto's hier he :)

15. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    dank je wel ;) Ik heb een Amerikaans paspoort en kom dus geregeld in Amerika (we wonen er ook) en het land is veel relaxder dan Nederland. Maja ik woon ook in de regio LA, als je nou in Wyoming woonde... tsja lol :+

Ja gek he, vrijwel elke auto is daar automaat, het is net alsof je in een kart stapt :p

Laatst bewerkt: 6 mrt 2004
  16. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    in amerika mag je auto rijdan vanaf je 16de. als het goed is ga ik daar ook m'n rijbewijs halen. als ik terug kom is dat dan een half jaar geldig hier, binnen dat half jaar wordt ik 18 en dan moet ik een speciaal examen doen ofzo en dan mag ik hier ook autorijden.

het is inderdaad heel erg duur. richting 10.000 ja, 20.000 is iets overdreven. Die organisatie betaal je iets van 6000 euro en daar zit dan je schoolboeken, je vliegticket en dat soort dingen in. en ze organiseren alles goed voor je, ook niet onbelangrijk. maarja daarbovenop komt inderdaad nog je onderhoud enzo. eten krijg je natuurlijk wel van die familie maarja kapper enzo is voor jezelf, anders kun je 2 keer per maand naar de kapper gaan op hun kosten ofzo :) En als je wilt sporten ofzo dan zal dat ook wel iets kosten en jaarboek enzo dat soort dingen.
    Hoe ons pa dat betaald weet ik ook niet hoe die dat gaat doen, maar ik kan zelf misschien 1000 euro bijleggen ofzo hooguit.
    Maarja dat is allemaal geregeld dus hoef ik me geen zorgen meer over te maken.

17. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    lol je hebt er wel heel veel voor over :) Al enig id waar je komt te wonen? (staat/stad) Als je in Florida kan zitten... DOEN _O_

18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker, ben in Florida geweest en het is paradijs daar.

19. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    haha hoezo is het paradijs daar?

maar nee ik weet nog niet waar ik terecht kom. eerst nog een lading papierwerk invullen. waaronder een essay van 2 kantjes in het engels over mezelf, een collage met foto's en wat ik er aan het doen ben. en dan moeten ons pa en ons ma nog wat over me schrijven. dat wordt dan naar amerika gestuurd en die mensen daar gaan dan winkelen en die zoeken iemand uit waarvan ze denken dat die goed in het gezin past. naar aanleiding van die dingen die je geschreven en opgestuurd hebt.

20. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    1. Schitterend weer het hele jaar door.
    2. Prachtige vrouwen, heel veel latina's uit Z-Amerika. Vooral in Miami kijk je echt je ogen uit.
    3. Mooie steden en mooie natuur, veel bezienswaardigheden. Orlando, Miami, The Keys en the Everglades moet je zeker gezien hebben.

Deel Deze Pagina