1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jackson, the verdict

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 13 jun 2005.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ach er zullen nu ook wel weer allerlei tv optredens, boekendeals e.d. voor Michael Jackson komen waar hij weer lekker op kan incashen.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dat kan niet kerel , hij heeft dat landgoed verleden week verkocht , en komt na zijn vrijspraak in europa wonen , hier zijn nog genoeg onschuldige kindertjes die door hem te grazen kunnen genomen worden. :mad:

3. Waar in Europa. We gaan zijn huis rellen :p

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Frankrijk en engeland , tussen die twee landen gaat hij kiezen.

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Doe maar Engeland ga ik toch op vakantie dit jaar :9

6. Waarschijnlijk heeft ie wel 359788465 soldaten, tanks en atoombommen om zijn huis heen

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@Fardo , met de rechtstaat is het in onze landen niet beter gesteld hoor, hier heeft diegene met het meeste geld ook de meeste winstkansen.
    Zelfs de belgische staat hanteerd dit principe , eerst onteigenen ze de woning van een gezin omdat op die plaats een openbare voorziening moet worden aangelegd.
    De aangestelde expert bepaalt de waarde van de eigendom zeg maar 150.000 euro en de staat betaalt dit bedrag uit aan de rechthebbende.
    En enkele jaren later spant de staat een proces tegen die rechthebbende in onder het mom dat ze teveel betaald hebben , en eisen zomaar 140.000 euro terug , resultaat ellenlang proces, man zit in de put, vrouw is ziek geworden en overleden en de zoon pleegde uiteindelijk zelfmoord .
    Dit is maar één voorbeeldje uit de vele , waaruit blijkt hoe goed :confused: de belgische staat wel voor zijn onderdanen zorgt. :mad:

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  8. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "Een schuldig geweten is een vijand die nooit slaapt."

als hij dit toch gedaan zou hebben heeft hij hier in ieder geval last van!

Ik baal van mezelf dat ik niet weet wat ik nu moet geloven. Dus ga ik maar van het bovenstaande uit!
    :p

9. Feroza Brutalis

Feroza Brutalis Feroza Brutalis

Leuk Bevonden:
    1
    Michael Jackson Not Guilty!
    All Y'all Non Believers... What!?!?!?!

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@milady , deze gast heeft totaal géén last van zijn geweten , als je géén moraal kent kan je daar niet onder lijden.
    Hij heeft psychopatische trekjes , en pedofielen denken van zichzelf dat ze het bij het rechte einde hebben.
    Het is gewoon afwachten , dit was niet de eerste maal dat hij betrokken was bij zulke onfrisse praktijken , en het profiel van de pedofiel indachtig kan het niet anders dan dat hij na verloop van tijd weer zal hervallen .
    De toekomst zal het wel uitwijzen , en de volgende maal zal hij niet meer kunnen ontsnappen aan zijn verdiende straf.

edit: O , ja , nu zullen al zijn gebeden voor zijn vrijspraak wel op zijn god gericht zijn , namelijk de god van het grote geld. |:-

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  11. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Deze man denkt gewoon dat hij nog steeds een kind is. Hij is helemaal de weg kwijt, maar of het een pedoseksueel is, is natuurlijk niet te achterhalen. Ik heb het gevoel dat heel veel mensen naar hem kijken en dingen van hem horen en denken FREAK (terecht), en daarom ook maar denken dat ie dan ook wel die kinderen gedaan zal hebben. Is natuurlijk een beetje scheef. Deze man heeft hulp nodig, en snel.

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik dan als enige blij?

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Nee , eender een beetje tegendraads, of anders een grote m.j. fan die niets verkeerd aan zijn idiool kan zien.

edit: @Taab , je hebt volkomen gelijk , deze gast hoort in een psychiatrische instelling thuis , waar hij degelijk kan begeleid worden , en niet in de vrijheid die hij krijgt dank zij zijn geld en bekendheid.
    Nu kunnen er wéér onschuldige kinderen het slachtoffer van zijn praktijken worden aangezien hij naar europa verhuist.
    Er is echter één belangrijk punt in zijn nadeel , en dat is dat hij niet beseft dat er in europa op het gebied van kindermisbruik véél strenger geoordeeld wordt dan in amerika en dat zijn geld hem dan niet meer zal helpen om zich te redden.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hell no kerel, ik ook ...fucking blij voor deze man, eindelijk GERECHTIGHEID!!! EINDELIJK!
    Als mensen niet kunnen inzien waarom de jurie het OVERDUIDELIJKE beslist heeft, dan is er gewoon iets mis met je. Ik raad je dan ook aan eens naar deze zaak te kijken, ik zou zeggen, ga de feiten eens lezen, ga eens lezen over de aanklager en z'n familie (de Arvizos) hoe zij meerdere malen gelogen hebben onder ede, dit heeft de moeder zelfs zelf toegegeven, lees ook over de belachelijke timeline waarin Michael het jochie misbruikt zou moeten hebben, ik zou zeggen...GA EENS LEZEN IDIOTEN, DANK JE!
    Want het is ronduit walgelijk wat hier door sommigen geschreven is, en ook ronduit belachelijk en triest...waar baseer je die shit op joh? Roddelpers? Nee wacht..jullie weten natuurlijk nog ff net wat meer dan de jurie...jaaaaaa vast..jullie hebben ook echt al die documenten gelezen he..het zogenaamde bewijsmateriaal gezien he, jullie waren er ook bij toen het jochie zelf z'n verhaal deed he (waarvan uit veel artikels bleek dat hij het vreselijk slecht deed en totaal niet geloofwaardig, hij kwam meer over als een ettertje dan een gekrenkt zieltje) ....mensen ik zou zeggen verdiep je eens wat erin en zie dan wat voor belachelijke bullshit je uitkraamt.

De groeten.

Oh ja tipje...als je ECHT er even voor wilt gaan zitten en feiten weten inplaats van dom uit je nek te lullen als kip zonder kop

http://www.mj-case.net/main.html

Vooral over de 93 zaak lezen, als je dat allemaal leest...lijkt mij alles vrij duidelijk , who gives a fuck dat ie in 93 aangeklaagd is...het feit dat ze zelfs NA die betaling NOG konden doorgaan met de zaak maar niet deden zegt al genoeg...en really...welke ouder laat gewoon de verkrachter van hun kind vrijuit gaan , welke ouder neemt het geld aan en heeft zoiets van "ach fuck it, klaar " denk eens na jullie joh, denk eens na.

15. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    /edit: ^ Amen.

Nee. Het draaide volgens mij allemaal om geld. En daarnaast kan ik me niet voorstellen dat zo'n grote ster als hij zo'n domme fouten zou begaan.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hé , als hij dan zo onschuldig was , waarom heeft hij destijds tientallen miljoenen betaald om de zaak toen buiten de rechtbank te houden :confused:

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik betwijfel ook sterk dat hij het heeft gedaan, maar dat hij niet helemaal gezond is kunnen jullie toch niet ontkennen? Ik bedoel het is ook wel logisch, aangezien hij sinds zijn 5e al een fulltime volwassen baan heeft gehad en dus nooit kind heeft kunnen zijn. Zijn psychische problemen zijn echter nog geen reden om hem pedoseksueel te noemen.

/edit

@svennies: om al die shit die hij nu wel heeft ondergaan te ontduiken, want hij heeft wel heel veel stront over zich gekregen en als hij dat voor een zakcentje kan ontduiken dan zouden velen dat hier hebben gedaan denk ik. Zo'n rechtszaak in de VS is geen pretje. Een en al marketing is het.

18. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dit hoor ik wel vaker als het gaat om celebrities en is natuurlijk gewoon totale onzin. Hoe bekend of hoe rijk iemand ook is, het blijven nog altijd gewoon mensen en die kunnen altijd nog de fout ingaan.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Svennies, lees je dit even?

http://www.mj-case.net/civilsuit.html

dan weet je wel genoeg...oh ja..en een vrij recent artikel...en daar valt niet mee te twisten..zijn namelijk oficiele docs.

http://site2.mjeol.com/modules/news/article.php?storyid=1726

En WEL lezen he, niet negeren zoals heel veel andere dombos doen op bepaalde forums...lees het maar, het zal je dan allemaal vrij duidelijk worden, wedden dat je hier NIKS van wist?

20. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ben ik het mee eens. Grote sterren kunnen juist doordat ze dat zijn totaal verknipt raken en elk contact met de realiteit verliezen.

Deel Deze Pagina