Ik vind het een triest verhaal. In het interview dat hij gaf (had ie nooit moeten doen) werd duidelijk dat hij ernstige geestelijke problemen heeft (dat wist iedereen al natuurlijk, maar nu werd mij iig duidelijk dat het echt ernstig is met de beste man/kind). Het is een kind in een volwassen lichaam, die nooit een jeugd heeft gehad. En daarom nu daarin is blijven steken. Dat is idd niet helemaal normaal, maar juist omdat ik vind dat hij zelf nog een kind is kan ik me niet indenken dat hij daadwerkelijk al die dingen waarvan hij beschuldigd is heeft gedaan.
Vergeet niet dat hij natuurlijk een zeer makkelijk slachtoffer is. Wat ik zo ontzettend frappant vind is dat de man eerder met dat andere jongetje ook al in verband is gebracht met misbruik (wat hij heeft afgekocht), maar dat ouders hun kinderen dan daar wel gewoon laten overnachten. Sorry hoor, maar M.J. is een easy way for big money. Ik geloof er dus geen reet van dat hij het zou hebben gedaan....... Hij is absoluut een freak, maar ik denk niet dat hij iets met die kinderen gedaan heeft op sexueel gebied. Het is gewoon heel zielig wat hem overkomen is... De hebzucht van de mens gaat ver.... Te ver...
Die ouders van dat andere jongetje, die dat enorme geldbedrag hebben aangenomen bijvoorbeeld. Sorry hoor, maar als een kerel mijn kind sexueel misbruikt dat gaat hij toch echt de bak in, afkopen gaat dan echt niet lukken. Blijkbaar is een paar miljoen voor dat soort mensen toch belangrijker dan je kind.
Laatst bewerkt: 14 jun 2005