1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jackson, the verdict

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 13 jun 2005.

1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330

Ook al had hij wel persoonlijk toestemming gegeven, dan vind ik het nog geen steekhoudend argument. Wel interessant inderdaad.

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Taab , als je werkelijk onschuldig bent , dan aanvaard je géén minnelijke schikking , en dit omdat je wéét dat dit een verdoken vorm van schuldbekentenis is , en dan ga je echt voluit voor de rechtbank voor een vrijspraak .
    Indien hij zo zuiver op de graat was had hij dit destijds moeten doen , en was deze rechtszaak volkomen overbodig geweest.
    Zuiver financieel gezien zouden zijn adviseurs mijn visie ondersteunen , omdat dit de kortste weg naar volledige rehabilitering en vrijspraak is , en dit met een minimum aan financiele steun.
    Nu is hij bij wijze van spreken geruineerd , en blijft er om deze vrijspraak een waas hangen of hij wel echt onschuldig is , of hij het op een of andere manier heeft kunnen afkopen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Svennies, waarom lees je die links niet? Je praat als kip zonder kop....hij had dus gewoon niet moeten betalen in 93? Lees die fucking link dan...lees dan hoeveel shit ie boven zich op had gekregen, ik snap zijn beslissing perfect . LEES gewoon even joh,.goddamn.

En anders niet, en blijf dan dom (betreft MJ) simple as that.

4. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ben ik het niet echt mee eens, maar ook al is dat zo, lees even die twee artikelen van BigKabuto.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik heb het gelezen , en er zijn wel enkele zaken bij die ik nog niet wist, daar heb je gelijk in , maar de belangrijke punten hier ,daar wist ik wél van .
    Zoals Taab al gesteld heeft , is het feit dat m.j. psychologische begeleiding nodig heeft .

Edit : ja toen was m.j. eigenlijk het gedroomde slachtoffer , maar indien hij zich toen verdedigd had zoals hij het had moeten doen , dan zou dit proces , vooropgesteld dat hij echt onschuldig is , hem nu bespaard zijn gebleven.

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey BigKabuto, hebben deze mensen hier je wat aangedaan?

Er vanuit gaande dat dit niet het geval is kun je best normale posts neerknallen i.p.v. van iedereen die het niet met je eens is te bestempelen als idioten e.d.

Ik weet geen zak van die hele zaak. Dus ik ga er niet over oordelen. Ik ben gewoon een ramptoerist die zich flink afvraagt wat er buiten gebeurd zou zijn als het 'guilty' zou zijn geworden. Nou en.

Als je niet openstaat voor andere meningen FINE. Maar zeg dat dan normaal. ;)

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Heeft niks met andere meningen te maken, dat is mij wel duidelijk geworden, je moet je mening dan wel kunnen onderbouwen, en dat is iets waarvan ik 100% zeker weet, dat ze dat NIET kunnen.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja , ik kan maar één ding zeggen , ik héb niet met m.j . tussen de lakens gelegen . nu goed ;)

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nog meer doms dus...wat ik allemaal verteld heb zijn gewoon simpele feiten, daar kan je niet omheen, met flauwe grapjes bereik je al helemaal niks.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb zovaak een mening die ik niet onderbouw, tenzij ik anderen wil overtuigen. Maar als ik voor de rest principieel en/of hypocriet een mening wil neergooien zonder gefundamenteerde onderbouwing dan doe ik dat ook gewoon.

Maar ben ik dan een idioot?

*roept zelf heel hard nee* :+

Ok, ik ben wel een idioot, maar niet om die redenen..:+ Vind ik. :cool:

//edit: Fuck, ik zit weer eens off the topic.

Ik ga maar tukken. MJ zien we binnenkort wel op z'n Europese tour.

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Dus jij bent een m.j.. freak , dat is alvast dan duidelijk , alvast bedankt voor je belangstelling , en tot ziens _0/

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben gewoon een dood normaal iemand, geen freak, ja een fan van Michael Jackson ja, zonder enige twijfel maar ook iemand die feiten leest, en liever de waarheid kent dan maar wat dom rondlullen, daar komt het wel op neer. En geloof maar niet dat ie gauw zal toeren, kijk naar em joh op CNN of SKY, weet ik veel...die man is gebroken, vind je 't gek?

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

O, sure , ik kan je zelfs begrijpen , weet je , maar het feit dat je op muzikaal gebied een icoon bent , veranderd niets , maar dan ook helemaal niets aan het feit dat je net dezelfde rechten en plichten te respecteren hebt , net zoals je gewone modale medemens of je nu michael jackson heet of niet , dat doet er in mijn ogen niet toe. ;)

14. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Woordkeuze van BigKabuto vind ik ook verkeerd. maar hij heeft wel gelijk.

Een mening kan je niet over de zaak hebben als je de feiten niet kent. Als het volk nu een mening zou hebben dat de 2 van de puttense moordzaak wel schuldig zouden zijn zou toch ook nergens op slaan als je de hele zaak niet kent.

Net zoals bij MJ. Hij is gewoon 100% vrijgesproken. Alle punten waarop ze geprobeerd hem te pakken zijn afgeslagen en is hij voor vrijgesproken.

Of je denkt of het omkoperij is of niet dat zegt niets. McDonalds en vele sigarettenfabrikanten hadden ook kunnen omkopen. die hebben ook geld zat. waarom moeten die soms wél miljoenen betalen aan slachtoffers. omdat ze een punt hebben waarom ze gepakt zijn. hoe onzinnig het voor ons ook klinkt.

Het rechtsysteem in Amerika snap ik soms ook niet helemaal. Maar als iets zó groot in de media komt kan je al nauwlijks over corruptie praten. dit wordt vrijwel onmogelijk.

Mijn eigen mening hierover: De ouders van deze kinderen hebben geld geroken na de eerste rechtzaak tegen Michael Jackson. ze dachten een waterdicht verhaal te hebben. En daar komt bij dat Michael idd een vreemde levensstijl heeft. Dus hij is het perfecte slachtoffer. Hij is gewoon de grootste kindervriend dat er is (vind het persoonlijk té freaky maar toch). waarom zou hij (volgens de wet) niet met kinderen mogen slapen als het zijn vriendjes zijn.

Zelf zou ik ook niet willen dat dit zou gebeuren met mijn kinderen. Hij heeft het kind niet ontvoerd en het kind is vrijwillig en met toestemming van de ouders bij hem gebleven. dan hebben ze geen poot om op te staan.

Zelf kan ik me niet eens voorstellen dat Jackson wat met vrouwen zou doen, laat staan met kinderen. dat lijkt helemaal raar vindt ik. en het is niet een wanhoopsdaad. want hij zou vele vrouwen kunnen krijgen als hij zou willen.

Waarom een kind het uit zijn duim zou zuigen? Moet je eens bedenken wat je een kind kan aanpraten als je wilt. als ik soms al naar mijn broertje kijk van vroeger. je kan alles tegen hem zeggen hij geloofd het op den duur ook nog. ook de dingen die hij schijnbaar zelf heeft meegemaakt. Als een kind wat ouder wordt gaat het vanzelf weg. maar sommige mensen houden die macht over de kinderen en kunnen alles zeggen tegen het kind om het te laten geloven. die mensen zijn gewoon niet normaal.

Zeg nou zelf (voor de mensen die wél een beetje van de zaak afweten) niemand van de aanklagers had nu echt een waterdicht verhaal.

15. Zoals ik al zei ALS ie onschuldig is neem ik alles terug wat ik heb gezegd. Hij is nu dus vrijgesproken van alles maar alsnog vertrouw ik het hele zaakje niet echt. Maarja, misschien zitten we allemaal wel verkeerd en dan zou het wel vervelend zijn voor wat ie heeft doorgemaakt 8)

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben het met BigKabuto eens. Ook zijn toon. De eerste pagina's van deze thread zijn alleen maar negatieve reacties. Het is zo makkelijk om iemand te beschudigen...
    Ik ben blij voor MJ en heb medelijden met hem. Wat voor impact roem wel niet kan hebben op iemands leven. Positief en negatief. Ben benieuwd hoe het verder zal gaan met z'n financiële positie. Denk wel dat er weer aardig wat cdtjes verkocht gaan worden de komende tijd.
    Verder is die documentaire zijn grootste fout ooit geweest. Toen kon iedereen zien dat hij niet 100% was. Daar zal iedereen het mee eens zijn. Dat wil alleen niet zeggen dat hij ook gelijk een pedo is en schuldig.

17. Maar waarom zou je, als iemand anders een andere mening heeft, meteen zo agressief moeten reageren. Ik kan me voorstellen dat je het er niet mee eens bent en dat je boos bent dat mensen het niet met jou eens zijn, maar dan hoef je alsnog niet zo agressief te reageren..

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind het een triest verhaal. In het interview dat hij gaf (had ie nooit moeten doen) werd duidelijk dat hij ernstige geestelijke problemen heeft (dat wist iedereen al natuurlijk, maar nu werd mij iig duidelijk dat het echt ernstig is met de beste man/kind). Het is een kind in een volwassen lichaam, die nooit een jeugd heeft gehad. En daarom nu daarin is blijven steken. Dat is idd niet helemaal normaal, maar juist omdat ik vind dat hij zelf nog een kind is kan ik me niet indenken dat hij daadwerkelijk al die dingen waarvan hij beschuldigd is heeft gedaan.

Vergeet niet dat hij natuurlijk een zeer makkelijk slachtoffer is. Wat ik zo ontzettend frappant vind is dat de man eerder met dat andere jongetje ook al in verband is gebracht met misbruik (wat hij heeft afgekocht), maar dat ouders hun kinderen dan daar wel gewoon laten overnachten. Sorry hoor, maar M.J. is een easy way for big money. Ik geloof er dus geen reet van dat hij het zou hebben gedaan....... Hij is absoluut een freak, maar ik denk niet dat hij iets met die kinderen gedaan heeft op sexueel gebied. Het is gewoon heel zielig wat hem overkomen is... De hebzucht van de mens gaat ver.... Te ver...

Die ouders van dat andere jongetje, die dat enorme geldbedrag hebben aangenomen bijvoorbeeld. Sorry hoor, maar als een kerel mijn kind sexueel misbruikt dat gaat hij toch echt de bak in, afkopen gaat dan echt niet lukken. Blijkbaar is een paar miljoen voor dat soort mensen toch belangrijker dan je kind.

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik ben echt blij dat M.J Vrijgesproken is. Wat een bullshit allemaal joh, beetje over de rug van de grootste kindervriend geld proberen te pakken. Als M.J echt zo slecht is dan laat je je kinderen toch niet bij hem slapen?? Ik vind het allemaal erg jammer voor hem. Je zag echt dat dat hij er helemaal doorheen zat. Ik denk dat dit sowieso het einde van zijn carriere is. Ik zie hem er voorlopig niet meer bovenop komen. Jammer erg jammer.

20. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, als mijn kind verkracht zou zijn, vraag je geen miljoenen |:- , maar zorg je ervoor dat hij wordt opgesloten. Dat lijkt mij een stuk realistischer. Waarom denken veel mensen dat hij het heeft gedaan, was jij erbij ofzo :cool:
    Denk na het over feit als het je eigen kind zou overkomen, zou jij dan geld gaan vragen of wil je liever de dader in de bak zien :confused:

Deel Deze Pagina