1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jackson, the verdict

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 13 jun 2005.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Even voor de mensen die roepen dat ie schuldig is: hoe weten jullie dat zo zeker? Heeft ie jullie soms ook verkracht? Dat kunnen jullie nooit zeker weten. Zelfde geld trouwens voor onschuld.
    Ik zelf heb altijd gezegd dat ie onschuldig was, omdat ik al die verhalen van die aanklagers absoluut niet geloof.

Ik ben blij voor Michael dat ie is vrijgesproken. Al 10 jaar lang proberen ze hem te veroordelen, en telkens met dezelfde zwakke bewijzen en ongeloofwaardige getuigen. Het moet nu maar eens ophouden.
    De jury heeft al die bewijzen en getuigenissen bekeken en daaruit de conclusie getrokken dat ie onschuldig is. Daar moeten de mensen zich maar bij neer leggen en Michael gewoon verder zijn leven laten leiden en met rust laten. Ze hebben de afgelopen 10 jaar al genoeg zijn leven verziekt.

En daarom vind ik al die aanklachten zo ongeloofwaardig.

2. Q-BasiX

Q-BasiX Back 2 BasiX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het erg duidelijk

Michael Jackson is iets anders dan dat de meeste mensen zijn, maar dat is zijn keuze. Hij had veel geld en iedereen wilt dat geld ook hebben maakt niet uit hoe. Sommigen hebben het er zelfs voor over om een leven van iemand te verpesten. In Michaels geval is dit helaas gebeurd. Men rook geld en wilde dit hebben. Ze dachten dat de rechters het wel eens met hen zouden zijn, omdat hij er anders uitziet dan de meeste van ons.
    Ik vind dit een beetje hetzelfde idee als de rechtzaken tegen negers vroeger. Men had al vooroordelen voordat ze het persoon zelf kenden. Hij ziet er anders uit, dus is gevaarlijk denken de mensen.

Nu het hen niet gelukt is gaan ze vast opzoek naar een nieuw slachtoffer.
    Marilyn Manson en Ville Valo (H.I.M.) mogen dus wel oppassen, want mensen zijn allemaal op geld uit.......

3. Selafyn

Selafyn The Elven Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het geweldig dat hij is vrijgesproken :D .
    Dat laat maar weer eens te meer zien dat liegen om geld los te krijgen bij een rijk iemand niet loont O-) .

4. De voorstanders van zijn vrijspraak, zoals hierboven mij, zeggen ook dat zij vol op gelijk hebben terwijl NIEMAND bewijzen heeft. Zeg dus ook niet dat hij onschuldig is want je weet het gewoon niet. Net zo min als anderen weten dat hij het wel heeft gedaan. Niemand weet het en je moet zelf maar geloven wat het is.

5. Danjel

Danjel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het kan ook welleens waar zijn dat hij gewoon ONSCHULDIG is..
    en Robbertos.. ben jij er bij geweeest :) ?
    nee dan hoe kan je in godsnaam zeggen dat hij schuldig is.. volgens mij wil je het gewoon of niet..?
    belachelijk laat die man gewoon.
    hij is onschuldig.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Schijnt dat op zijn site zijn vrijspraak werd vergeleken met de vrijlating van Nelson Mandela en de val van de Berlijnse muur.

MIJN GOD:mad:

Je kan een vrijlating van een pedofiel toch niet vergelijken met geweldige gebeurtenissen die de wereldgeschiedenis voorgoed veranderden. Dit vind ik gewoon ziekelijk:mad:

http://mjjsource.com/ <--- Link

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  7. eh...

michael jackson is niet zo maar een popster. hij is een stukje wereldgeschiedenis geworden door 2 dingen

1. zijn liedjes
    2. zijn proces(sen)

dus jouw uitspraak slaat nergens op :mad:

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja qua muziek maar zijn vrijlating kan je niet vergelijken met de geboorte van Martin Luther King, de val van de muur en de vrijlating van Nelson Mandela:mad:
    Dat vind ik gewoon niet kunnen...

Maar goed dat is jou mening

9. inderdaad, maar wie is nelson mandela eigenlijk?

10. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat slaat dus serieus helemaal nergens op! Als iemand wordt vrijgesproken dan moet je er maar op vertrouwen dat de rechter zo goed mogelijk heeft geprobeerd de zaak te berechtigen!

11. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Like I said (1e pagina): 100% Innocent

12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    *zucht*

EDIT/

Je herkent hem vast wel;)

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  13. hoezo *zucht*?

idioot ofwat?

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    kijkt naar post boven je;)

15. dank je ;)
    had je eerder moeten doen in plaats van te *zuchten*

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    My bad:)

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Oh hij is onschuldig??? Want jij was er natuurlijk wel bij....

Ik denk persoonlijk dat hij onschuldig is, omdat imo de man zelf nog een kind is, hij is blijven "hangen". Maar ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat iemand niet mag denken dat hij wel schuldig is omdat we er niet bij waren. Omgekeerd kan dat dus blijkbaar wel in jouw beleving.

18. mijn (echte) mening :

de jury zijn uitspraak is altijd correct
    (tenzij ze is omgekocht!!!)

Deel Deze Pagina