1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jackson, the verdict

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 13 jun 2005.

1. dus is michael onschuldig

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @Cyrax: Nee omgekeerd mag ook niet

3. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom denk ik ook nog steeds die hij onschuldig is. Hij is idd gewoon blijven 'hangen' in zijn jeugd, of hij 'beleeft zijn jeugd nu'... (als je die documantaire gezien hebt van vorig jaar (correct me if i'm wrong :)) dan zei hij ook dat hij eigenlijk geen echte jeugd heeft gehad...).

Het stond ook in de krant (weet niet precies meer welke):
    Micheal Jackson zelf is vrijgesproken, maar zijn imago heeft levenslang.

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Haha, okay bedankt...... Ik was het ff kwijt allemaal...... :+

6. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    I was his personal assistant ;)

denkt echt haha.... Neej maarja vind t maar een freak die MJ en zoals ie
    al in dat tv interview overkwam vond ik al te eng voor woorden...
    En hij is onschuldig bevonden, maar of we ooit weten of dat waar is.... |:-

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  7. NeMeHoB

NeMeHoB XboX oWnaGe !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het apart dat mensen zulke oordelen vellen over iemand waar ze helemaal geen oordeel over kunnen geven. Ik geloof niet dat iemand van dit forum erbij is geweest toen Micheal Jackson kinderen over de vloer kreeg. Lijkt me dan dus ook dat niemand hier er wat over kan zeggen als feit, zoals zoveel hier doen. Je kan misschien denken dat hij iets heeft gedaan, maar dan nog vraag ik me af waar dat op gebaseerd is. Door zijn ongelukkige jeugd en door zo vroeg een ster te worden heeft hij geen normale jeugd gehad. Misschien dat hij daarom nu zo met kinderen op is. Dat zegt volgens mij niet dat hij ook kinderen misbruikt. En volgens mij kent iedereen Amerika, een op geld beluste natie, dus ik zou er niet gek van staan te kijken als die mensen gewoon op een brok geld uit zijn (dat hij overigens niet eens meer heeft volgens mij).

Misschien zit ik er helemaal naast en we zullen het nooit met zekerheid weten, maar ik hoop (met name voor die kinderen) dat hij onschuldig is!
    Maar we zullen het nooit weten...

8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je spreekt jezelf tegen. Je bent er zelf ook niet bijgeweest.

9. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je er nou bij zijn als er iets niet is gebeurd.

Net zoals je geen bewijs hebt dat er niets gedaan is zonder waterdicht alibi.

Dit vindt ik dus ook een domme uitspraak.

Jij hebt mijn oma vermoordt! en je hebt geen bewijs dat je het niet gedaan hebt. :{

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  10. Ik wil zeggen dat niemand hier ooit zeker zal weten dat hij het wel of niet heeft gedaan, dat lijkt me meer dan logisch :).

11. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hij is vrijgesproken lijkt me duidelijk toch?

zo hou je altijd twijfels. je kan nooit met zekerheid zeggen dat iemand iets NIET gedaan heeft. wat je dus ook al zei. maar dan vindt ik dat je er bij moet neerleggen dat hij vrij is (wat je ook al deed volgens mij, dus waar maak ik de discussie om :p)

12. gabb

gabb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he mylord,

je hebt wellicht wel gelijk! Ik heb helaas (vanwege mijn werk) vaak met pedofielen van doen! Ik weet hoe zij zich kunnen presenteren en hoe goed zij zijn in het verbloemen van. Hun intentie, dus dat zij veel om kinderen geven is oprecht, enkel hoe zij daar mee omgaan is natuurlijk verre van acceptabel.
    Ik heb hier dan ook altijd erg veel moeite mee.
    Maar het is zo vreselijk om te geloven, in dit geval, dat hij overal van vrijgesproken wordt, en dan misschien tocg schuldig is. Begrijp je wat ik hiermee bedoel?

_0/

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze willen gewoon geld zien, ik kan hem net zo goed gaan aanklagen...

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Overdrijven is ook een vak he, genoeg kennisen van mij die niks met MJ hadden perse (geen fan van z' muziek) zeiden na die Bashir doc juist " lijkt me een verdomd goed en OK mens die MJ" Wat nou freak? Precies waar en wanneer vond jij hem dan zo'n vreselijke freak in die doc? Mag hij het dan niet relaxt vinden om in een boom te klimmen en daar z'n liedjes schrijven of gewoon wegdromen of weet ik veel? Mag hij dan niet zeggen dat ie vind dat ie in z'n hart Peter Pan is? of dat ie het cool vond om in van die scootmobiels rond te rijden in hotels als ie aan het touren was? Man ik lag stuk toen ie al die dingen vertelde, super grappig , OH wat begreep ik Mike goed toen ie zei " Mensen denken altijd gelijk dat het seksueel is wanneer ik zeg dat verschillende kinderen in mijn bed gelegen hebben"

(de media blijft zeggen 'young boys' echter heeft MJ dit NOOIT gezegd, alsof MJ ze uitkiest...LMAO!!!! alsof meisjes niet z'n kamer gedeeld kunnen hebben, wat een bullshit allemaal..maar anyway....Mike ging toen verder en zei dat de wereld minder 'broken families' zou moeten hebben, ouders die er niet voor hun kinderen zijn etc....hij had daar ZO'N gelijk, en liet ook gelijk zien dat die vent alles behalve dom of achterlijk is, ik weet heel zeker dat ie maar wat goed bewust is van wat er in z'n omgeving gebeurd en de wereld zelf.

MJ lijkt mij juist een zeer relaxte man, niet arrogant, kalm en cool en wanneer ie eenmaal alleen is met z'n kids thuis, is het een doodnormale huisvader , dat weet ik wel zeker. MJ kwam bij mij juist als een tof persoon over in die docu, NIET een freak, maar jij mag zo denken, ik zou het alleen wel waarderen als je me ook zou willen vertellen WAAROM je het dan echt zo'n freak vond in die docu.

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vandaar die achterlijke stunt van 'm in Berlijn waarbij hij z'n kind zo over een balkon liet hangen :{

Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Aaaah ja, krijgen we dat weer. Kan het hem misschien ook vergeven worden? En nogmaals, overdrijven is ook een vak...toen ze die beelden in slowmo lieten zien zag je dat het kind nooit had kunnen vallen, het zag er hoogstens wat onhandig uit ,maar ze maken er altijd gelijk lekker zo'n overdreven zootje van.

Heb je de docu gezien verder? Niet alleen van dat mispunt Bashir maar ook take Two? footage die MJ's eigen team had opgenomen zonder dat Bashir het wist?
    Gezien hoe cool ie met z'n kids omging? En hoe dood normaal zijn zoontje en dochter overkwamen? Geraldo van Fox tv, die vorig jaar als enige op FOX MJ echt keihard steunde en z;'n onschuld steeds bleef stressen in z'n programma was bij hem thuis geweest en zag hoe normaal MJ met z'n kids omging, gaf ze straf wanneer ze een grote mond hadden en wees ze op hun fouten, niet schelden...etc..etc...ik blijf erbij dat MJ zeker weten een prima pappie is.

En kijk eens naar al die kinderen die door Neverland ronddwarrelen samen met Michael, ze zijn gek met hem, wat heet gek zeg...goh hoe zou dat nou komen, omdat ie misschien fantastisch is voor kiddos?

Gezien in die doc hoe z'n ex-vrouw Debbie Rowe in tranen aan het vertellen was hoe geweldig MJ als vader was voor z'n kids? En hoe veel vaders daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen? Of ga je nu zeggen dat het allemaal 'staged' was? :{

17. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Aaaaah ja, krijgen we dat weer... alles gelijk maar weer goed willen praten. Overdrijven?, hoogstens wat onhandig?, de baby had NOOIT kunnen vallen? Man man man, misschien moet je die fanboy oogkleppen eens een keer afdoen. De kans dat hij z'n kind laat vallen is altijd aanwezig, zo houd hij hem al debielig vast en wat als de baby door alle commotie was gaan krijsen en tegenspartelen? Maarja wat voor gek hangt z'n kind dan ook zo van vier hoog over een hotelbalkon in een moment van opwinding, zoals hij zelf later verklaarde.

Ach en dan die kortstondige huwelijken. Die met Lisa Marie Presley was overduidelijk een publiciteitsstunt van beide kanten. Hij voor z'n imago en zij voor het boosten van haar zangcarriere, en ja dat staat wel lekker he, The King of Pop samen met de dochter van Elvis 'The King' Presley. En het huwelijk met Debbie Rowe was er alleen maar om z'n kinderwens in vervulling te laten gaan. Ze werd gewoon royaal betaald om draagmoeder te zijn, van een echt huwelijk is nooit geen sprake geweest. Dat gegrien van haar in die docu was imo dan ook zwaar fake. It was all about the money.

Maargoed we weten onderhand wel dat je een ongelooflijke MJ fanboy bent die geen enkel commentaar op z'n idool kan verdragen.

18. vraagje: zou michael nu nog steeds doorgaan met kinderen uit te nodigen in zijn ranch, neverland?

19. GAMEMONKEY

GAMEMONKEY monkey in the house

Leuk Bevonden:
    0
    nee, dat zijn tenminste zijn advocaat

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft zich voorgenomen om voortaan vorrzichter te zijn. Dus voortaan geen kinderen meer in bed.

Deze hele zaak stonk. De reden, dat deze rechtszaak er kwam was de documentaire van Bashir, waarin MJ als pedo werd geportretteerd. Als dat kind echt werd dronkengevoerd en werd misbruikt had de moeder heus wel iets ondernomen nog voordat deze documentaire geaird werd.
    Nog iets. De moeder beweert, dat haar zoon door MJ ongepast werd gekust in haar bijzijn, maar hier toen niets over had gezegd, omdat ze aan het slapen was ofzoiets. Klinkt errug overtuigend, niet??
    Dat Jacko echt Wacko is weten we allemaal, maar dat heeft niets met deze zaak te maken.
    Hij is gewoon op alle 10 aanklachten vrijgesproken. Het OM had blijkbaar geen poot om op te staan. Het is een raadsel, dat ze ooit aan deze zaak zijn begonnen. Het is een duidelijk zaak voor mij.

Deel Deze Pagina