1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[JAMAI] Eerste single GESTOLEN!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Bear, 10 mrt 2003.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gelukkig maak je geen loze opmerking, dat zou jammer zijn.
    Volgende keer graag motivatie en reden erbij?

2. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Idols is natuurlijk een programma waar mensen ich aan vast houden ze willen weten hoe het afloopt met de winnaar vandaar dat dit soort berichten de wereld in word gestuurt om te zorgen dat die mensen zich niet op hun gemak voelen en dat ze zich gaan vastklampen aan het feit dat het een productie intformance is en dat ze naartuurlijk herhaaldelijk daarvan ongemakkelijk voelen dat kan leiden tot nare situaties zoals het schoonmaken van wc afval. Je kan hier naartuurlijk uit opmaken dat er verschillende ideen zijn over dit bericht. wat is nou het moraal van dit verhaal ? Hersens heb je of...... niet helemaal.

3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dat wijf die die single heeft gestolen is gewooon famillie van die slet jim (die niet kan zingen) ze d8 misschien dat die single nooit zou uitkomen

4. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van het nummer van jamai ik vind hem wel lache

5. Ephax20

Ephax20 Xbox User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat nummer van elvis?

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik dnek dat die Jamai flink genaait is met het contract dat ie nu met idols heeft, volgens mij kan je veel beter 2e worden want dan krijg je teminste een fatsoenlijk contract waarbij je op je kwaliteiten van dit moment wordt gewardeert. Op het moment dat idols bgon hebben ze dat contract getekend en hadden ze dus nog geen flauw benul hoeveel ze eigenlijk ozuden vragen.
    Ik denk dat die Jim hier een stuk beter vanaf komt zo, als hij tenminste wordt gestrikt door een platenmaatschappij....

7. Blisz

Blisz Plague on words

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat alle muziek van dat soort programma's gestolen was ;) Origineel kan het niet zijn.

Ik heb idols nog nooit gezien eigenlijk en hoorde volgens mij gisteren voor het eerst een nummer in de plaatselijke discotheek. (:p) (geef mij maar Groningen ja) Dat zei een meisje tenminste tegen me. Ahh who cares, gelukkig bestaat er nog wel ECHTE muziek naast dit soort ongeintjes. No offense naar de mensen die het leuk vinden, ik ben allang blij dat niet iedereen datgene leuk vind wat ik ook leuk vind!

8. Da_G

Da_G Method Man

Leuk Bevonden:
    0
    Jamai is echt een poot hind had moeten winnen

9. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    een dag geregistreerd en gelijk off-topic. LEES DE FAQ eens door en verpest de topics niet!

Laatst bewerkt: 16 mrt 2003
  10. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    idd zulke posts kan je beter achterwege laten...

Ik word trouwes gek van dat nummer van jamai...het klinkt veel te veel als andere liedjes...

11. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ja vind ik ook, het is egt een kut nummer

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Fijn dat je je mening zo subtiel en duidelijk beargumenteerd weergeeft. :{

Hier staan we dus niet op te wachten. Post iets zinnigs, of post niets.

13. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    bwhahaha

Het is wel een goed nummer, maar ik heb gister de single voor me moeder gekocht. resultaat: iedere 10 minuten staat het op. Begint best wel op je zenuwen te werken

Deel Deze Pagina