1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Japans (leren)

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SoulFighter, 16 mei 2005.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    in azie houden ze van buitenlanders. waarom? omdat ze niet veel weten van prijzen zodat ze buitenlanders altijd afzetten, dus als je daarheen gaat zorg er niet voor dat je te erg wordt afgezet;)

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hey jij games spelen die hier pas over 2 jaar uit komen.... 1-10!!

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    @Basketballa, omdat je ons niet meer kunt uitlullen op het ene punt ( _0/ )begin je maar over iets anders te zeiken (heeft er trouwens niet mee te maken). Heb je iets tegen azie ofzo, als ik jou zo hoor zijn de inwoners buitenlandhatende afzetters :eek: (een vooroordeel denk ik) _0/

@Gforce, idd, dat is wel cool :D , je hebt daar ook allerlei gave hightech shit die hier niet eens uitkomt :D

4. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1

pff, ben je nou echt zo dom of snap je het gewoon niet, in azie mag dat dan best zijn maar dat gaat over toeristen die van te voren niet goed geinformeerd zijn/hebben en zoals waar het hier over gaat gaat het over een persoon die een opleiding over een van deze aziatische landen. die zijn dus wel goed geinformeerd en weten dus wel degelijk waar zij mee bezig zijn.. ze krijgen niet voor niets eerst 3jaar lang 3x weeks een van deze talen op school... en naast taal heb je nog lessen die over de cultuur/ geschiedenis etc etc gaan. en dan nog ik wordt iig niet afgezet aangezien mijn broer daar nu al vrij lang verblijft en de taal vrij goed spreekt. dat afzetten gebeurt erg maar meer bij de mensne die ook helemaal de taal niet spreken. :)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij is het spreken niet zo moeilijk, maar ik denk dat je met schrijven/lezen best wel eens problemen kunt krijgen 8)

6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    andersom hoor;).... tenmisnte dat hoorde ik hier altijd thuis van me bro:9..

en het schrijven tja het is gewoon veel en veel oefenen.:).

7. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    @soulfighter: ik ging helemaal niet in discussie met jullie en probeerde ook niemand uit te lullen ;).

@xboxrulez: ik ben zelf aziaat en ga er vaak genoeg heen dus ik weet waar ik het over heb :{ ik word zelfs nog afgezet. mijn familie hebben een eigen restaurant en die zetten zelf ook buitenlanders af. dus probeer op dit punt niet gelijk te hebben.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Schrijven en lezen is een kwestie van veel leren. Het spreken is het grote probleem, in het chinees althans. Ik weet niet of dit ook zo is in het Japans. Maar je kan 1 woord op verschillende tonen uitspreken waardoor ze opeens iets heel anders betekenen.

9. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    nou ok:).. np maar toch het is niet zo "afzetten"als jij beweerst... als je wat koopt maken de verkopers toch altidj winst:)... en of dat nou 20cent is of 50 ofzo dat maakt toch neit echt uit. alles daar heeft heel andere waardes. iets waar je hier een euro haalt heb je daar al voor bijvoordeel 30 ( omgerekend)... dus wij merken er toc hniet veel van:)... als je snapt wat ik bedoel. maar het licht er ook zeker wel aan waar je komt in china bepaalde plekken denken ze daar wel anders over toeristen :).. maar alsnog het grootste gedeelte gaat het heel goed:).

Deel Deze Pagina